Coronavirus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Met al dat Oekraïne gedoe blijkt de VRT zelfs vergeten te zijn dat er nog een corona pandemie bestaat. Men toont geen cijfers meer, ondanks dat we op een plateau van ongeveer 7000 besmettingen per dag zijn geraakt, en wat erger is , dat de Delta variant terug een beetje veld aan 't winnen is t.o.v. de twee omikron varianten. 
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Als de krokus vakantie,en de carnaval gedaan is , zullen de cijfers er rap terug staan
Nu is het bijna vrijheid,blijheid,in de dancings, cafés,carnaval,pretparken,restaurant,markten, geen mondmasker meer ,ook niet bij de sekswerkers.....
Maar in de winkel en bij de coiffeur wel.....
Nu is het bijna vrijheid,blijheid,in de dancings, cafés,carnaval,pretparken,restaurant,markten, geen mondmasker meer ,ook niet bij de sekswerkers.....
Maar in de winkel en bij de coiffeur wel.....
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ha, ha!Fred1950 schreef: ↑27 feb 2022, 17:11Met al dat Oekraïne gedoe blijkt de VRT zelfs vergeten te zijn dat er nog een corona pandemie bestaat. Men toont geen cijfers meer, ondanks dat we op een plateau van ongeveer 7000 besmettingen per dag zijn geraakt, en wat erger is , dat de Delta variant terug een beetje veld aan 't winnen is t.o.v. de twee omikron varianten.![]()

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Golf 5 - Lid geworden op: 23 apr 2021, 17:17
Ha, ha!

Je denkt dat er geen corona meer is ????
Zou nog niet zo hard lachen als ik van u was Wil .
En zeker in de WZC . Waren ook gesloten in afwachting tot dat iedereen is getest .
En doet nog de ronde in scholen en gezinnen .
https://www.hln.be/medisch/twee-nieuwe- ... ~a647d940/
Twee nieuwe studies: “Dierenmarkt in Wuhan bron van uitbraak coronavirus”
Twee uitgebreide studies wijzen de dierenmarkt in de Chinese miljoenenstad Wuhan aan als bron van de coronapandemie. De laatste weken dook weer het gerucht op dat het coronavirus zou zijn ontsnapt uit een laboratorium van de Chinese overheid. Beide internationale onderzoeken, waaraan ook het Rega Instituut van de KU Leuven deelnam, moeten nog verschijnen in een wetenschappelijk tijdschrift.

Je denkt dat er geen corona meer is ????
Zou nog niet zo hard lachen als ik van u was Wil .
En zeker in de WZC . Waren ook gesloten in afwachting tot dat iedereen is getest .
En doet nog de ronde in scholen en gezinnen .
https://www.hln.be/medisch/twee-nieuwe- ... ~a647d940/
Twee nieuwe studies: “Dierenmarkt in Wuhan bron van uitbraak coronavirus”
Twee uitgebreide studies wijzen de dierenmarkt in de Chinese miljoenenstad Wuhan aan als bron van de coronapandemie. De laatste weken dook weer het gerucht op dat het coronavirus zou zijn ontsnapt uit een laboratorium van de Chinese overheid. Beide internationale onderzoeken, waaraan ook het Rega Instituut van de KU Leuven deelnam, moeten nog verschijnen in een wetenschappelijk tijdschrift.
-
De rechtbank van eerste aanleg in Namen oordeelt dat het Covid Safe Ticket (CST) niet-proportioneel is, en in tegenspraak met het Europese Verdrag voor de Rechten van de Mens (EVRM).
Voor de rechtbank is het aan het Waalse Gewest om de epidemische noodsituatie te bewijzen. Het Waals Gewest lijkt in de huidige omstandigheden niet langer te kunnen aantonen dat het CST nog langer gerechtvaardigd is.
Toch maar oppassen met die duizenden besmettingeeuuhh per dag, nietwaar Fred?
Voor de rechtbank is het aan het Waalse Gewest om de epidemische noodsituatie te bewijzen. Het Waals Gewest lijkt in de huidige omstandigheden niet langer te kunnen aantonen dat het CST nog langer gerechtvaardigd is.
Toch maar oppassen met die duizenden besmettingeeuuhh per dag, nietwaar Fred?

De énige oplossing: alle Chinese steden onmiddellijk in volledige quarantaine en wie op straat komt, naar goede Chinese gewoonte ofwel neerschieten ofwel naar een heropvoedingskamp.

Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10