Ik heb ze betaald dus ik ga ze opgebruiken. Wie weet is het zelfs nog ergens goed voor want die plotse vrijheid van iedereen en overal geeft me de kriebels.
De zon is gratis voor iedereen
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ik heb me toen vergist: ik zat er verdorie een hele week naast.Indien de evolutie in het VK aansluit bij die van Z-Afrika, dan zijn we er binnen een maand -hooguit twee- vanaf. Hopelijk komt iedereen zo snel mogelijk in aanraking met omikron. Vooral dan de kinderen en -30jarigen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Allé , zoiets als "Poetin is een gangster" , ook ingedrild ...
Dat indrillen over "Poetin is een gangster" lukt dan blijkbaar niet zo goed. Eens eventjes terug corona proberen.Fred1950 Vandaag, 16:30
Allé , zoiets als "Poetin is een gangster" , ook ingedrild ...
Pas toch maar op , de cijfers in Nederland beginnen terug lichtjes te stijgen.
Aan wat de poltiekers en de VRT tegenwoordig uitkramen verwondert dit me niet. De gevolgen van corona laten zich merken.Charlie Maru schreef: ↑07 mar 2022, 19:55HLN:
Wetenschappers ontdekken dat brein van ex-coronapatiënten is gekrompen
https://www.hln.be/medisch/wetenschappe ... ~a3759803/

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.