Coronavirus
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

Bemerk de datum.
Op 28 december '21 heb ik geschreven:
Ik heb me toen vergist: ik zat er verdorie een hele week naast.Indien de evolutie in het VK aansluit bij die van Z-Afrika, dan zijn we er binnen een maand -hooguit twee- vanaf. Hopelijk komt iedereen zo snel mogelijk in aanraking met omikron. Vooral dan de kinderen en -30jarigen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Dat indrillen over "Poetin is een gangster" lukt dan blijkbaar niet zo goed. Eens eventjes terug corona proberen.Fred1950 Vandaag, 16:30
Allé , zoiets als "Poetin is een gangster" , ook ingedrild ...
Pas toch maar op , de cijfers in Nederland beginnen terug lichtjes te stijgen.
-
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
HLN:
Wetenschappers ontdekken dat brein van ex-coronapatiënten is gekrompen
https://www.hln.be/medisch/wetenschappe ... ~a3759803/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Aan wat de poltiekers en de VRT tegenwoordig uitkramen verwondert dit me niet. De gevolgen van corona laten zich merken.Charlie Maru schreef: ↑07 mar 2022, 19:55HLN:
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
-
De Chinese luizen bijten de Chinezen.
De omikron-variant maakt de cirkel rond: het eerste coronavirus dat vanuit China werd geëxporteerd, keert nu, na een aantal mutaties, terug naar China. En dat zullen ze daar geweten hebben.
De Chinezen dachten het virus altijd te kunnen bedwingen door een ganse gebied in lockdown te zetten. Daar gaan ze nu in al hun dwaasheid mee verder. Wat is het resultaat?
- Changchun een stad met 9 miljoen mensen is vorige vrijdag vastgezet.
- Jilin - 700.000 mensen - vorige week in quarantaine gezet
- Shenzhen : 17 miljoen mensen worden opgesloten in hun huizen.
- Hong Kong is al vergeven van de omikrongevallen.
- Shanghai met zijn 27 miljoen inwoners begint nu ook te kraken. De scholen zijn er gesloten.
-18 noordelijke provincies zitten nu al in een strijd met omikron.
bron
Zoals ik eerder al heb aangegeven: omikron valt niet te stuiten en is in feite een zegen voor de mensheid, maar de Chinezen denken het beestje te kunnen bedwingen door iedereen vast te zetten. Het is een verloren strijd. Ze zouden er beter aan doen omikron zo snel mogelijk door het land te laten razen, zoals men hier noodgedwongen wel heeft moeten doen.
Btw: Shenzhen is dé grote technologie-hub van waaruit de handel met de rest van de wereld start. Shenzen in lockdown betekent vertraging in de levering van goederen. Dat gaat de inflatie nog aanwakkeren (weinigen beseffen het effect van de brutale aanslag die inflatie pleegt). Alsof er nog niet genoeg problemen zijn op dit ogenblik.
De omikron-variant maakt de cirkel rond: het eerste coronavirus dat vanuit China werd geëxporteerd, keert nu, na een aantal mutaties, terug naar China. En dat zullen ze daar geweten hebben.
De Chinezen dachten het virus altijd te kunnen bedwingen door een ganse gebied in lockdown te zetten. Daar gaan ze nu in al hun dwaasheid mee verder. Wat is het resultaat?
- Changchun een stad met 9 miljoen mensen is vorige vrijdag vastgezet.
- Jilin - 700.000 mensen - vorige week in quarantaine gezet
- Shenzhen : 17 miljoen mensen worden opgesloten in hun huizen.
- Hong Kong is al vergeven van de omikrongevallen.
- Shanghai met zijn 27 miljoen inwoners begint nu ook te kraken. De scholen zijn er gesloten.
-18 noordelijke provincies zitten nu al in een strijd met omikron.
bron
Zoals ik eerder al heb aangegeven: omikron valt niet te stuiten en is in feite een zegen voor de mensheid, maar de Chinezen denken het beestje te kunnen bedwingen door iedereen vast te zetten. Het is een verloren strijd. Ze zouden er beter aan doen omikron zo snel mogelijk door het land te laten razen, zoals men hier noodgedwongen wel heeft moeten doen.
Btw: Shenzhen is dé grote technologie-hub van waaruit de handel met de rest van de wereld start. Shenzen in lockdown betekent vertraging in de levering van goederen. Dat gaat de inflatie nog aanwakkeren (weinigen beseffen het effect van de brutale aanslag die inflatie pleegt). Alsof er nog niet genoeg problemen zijn op dit ogenblik.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.