Nieuws

this is Belgium !

Gestart door aldegonde op 13 feb 2013, 12:58 2672 berichten 320.265 keer gelezen Reageer
tokkio 26 mei 2022, 17:19 vlaanderen 4.710 berichten
voorn schreef: ↑
25 mei 2022, 15:54
Wij staan mee aan de top van belastingen
Maar ook de top wat ge er voor terug krijgt.
Werkloosheids premie, ziekenkas kindergeld enz
dat eerste regel is juist, en zij die singel zijn happen naar adem....
https://www.standaard.be/cnt/dmf20220525_93227320
Dat 2de en 3de regel hangt er vanaf van de partijkaart en ons, kent ons
https://www.vlaanderen.be/leefloon
Veel ouderen hebben hun spaapotje zien verdwijnen door de Rerum Novarum top.ARCO :twisted:
En vele ouderen zien hun spaarpotje jaarlijks minderen, door de inflatie, en omdat de banken bijna geen intrest meer geven, alhoewel, Europa zou het misschien weer toelaten....
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
    Citeer
    berretz 14 jul 2022, 07:33 2070 357 berichten
    Den Abdeslam is in Frankrijk veroordeeld tot levenslang zonder ooit vrij te kunnen komen. Nu haalt Belgie hem naar hier om hem in oktober hier te berechten. Met welk resultaat? Eén ding is zeker, dat het een dure grap is. Terreur is een oorlogsdaad, en dan geldt de dood met de kogel.
      Citeer
      Fazal 14 jul 2022, 12:33 3.133 berichten
      Hier in België zal hij ook wel levenslang krijgen, maar na maximum een jaar of tien, loopt hij hier weer op straat.
        Citeer
        boeffer 14 jul 2022, 14:58 In mijn zetel 3.796 berichten
        Ik dacht dat er al een tijdje iets extra bij je verzekering zit, beschermd tegen terreur.
        Dus dat is iets tussen jouw en je verzekering(levensverzekering, BA en mss nog wat).
        En niet van als de dader gekend moet die betalen, en niet van als hij geen geld heeft of 'n onbekende dader dan krijg je niks.
        W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
          Citeer
          Fazal 14 jul 2022, 15:13 3.133 berichten
          Ik begrijp niet goed wat je bedoelt, maar we weten allemaal dat als wij het van onze verzekering moeten hebben, dat we MEESTAL naar ons geld kunnen fluiten. Dit is door de wet toegelaten 'witteboord-criminaliteit', en daar is helemaal niets tegen te beginnen. :evil: .
            Citeer
            Wil. 14 jul 2022, 20:09 24.095 berichten
            De regering rekent blijkbaar op een tewerkstellingsgraad van 80% maar daar is nog niets reëels van te bespeuren. Als dat niet gebeurt, dan zal de put nóg dieper blijken te zijn.
            AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
              Citeer
              Dicksy 14 jul 2022, 20:23 8.383 berichten
              door Wil. » 7 minuten geleden
              De regering rekent blijkbaar op een tewerkstellingsgraad van 80% maar daar is nog niets reëels van te bespeuren. Als dat niet gebeurt, dan zal de put nóg dieper blijken te zijn.
              ‘Betere bestrijding van de fraude’, het gekende riedeltje om al decennia de begroting te laten kloppen. Gezien dit riedeltje wat afgezaagd begon te worden, en niet meer ‘geloofwaardig’, was het tijd voor iets nieuws…….tewerkstellingsgraad van 80%.

Laatst gewijzigd door Dicksy op 15 jul 2022, 07:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.