Nieuws

Coronavirus

Gestart door Ice op 23 feb 2020, 12:09 9020 berichten 646.216 keer gelezen Reageer
Fred1950 10 jul 2022, 16:04 14.328 berichten
Wil. schreef: ↑
10 jul 2022, 15:54
....
Die cijfers betreffen 2,5 jaar!
.....
En dat terwijl ze bijna 2 jaar virusvrij waren. Met dergelijke cijfers en betoog kunt ge VB stemmers overtuigen ( bedriegen ) , maar mij niet :lol: :mrgreen:
    Citeer
    voorn 10 jul 2022, 17:07 Antwerpen 5.842 berichten
    In ons geval moeten we wel rekening houden dat de kuisvrouw en mijn vrouw als beheerder een groot aantal medebewoners ontmoeten.
    Wat natuurlijk niet wegneemt dar ze beiden gevaccineerd waren
      Citeer
      Fred1950 10 jul 2022, 17:39 14.328 berichten
      voorn schreef: ↑
      10 jul 2022, 17:07
      In ons geval moeten we wel rekening houden dat de kuisvrouw en mijn vrouw als beheerder een groot aantal medebewoners ontmoeten.
      Wat natuurlijk niet wegneemt dar ze beiden gevaccineerd waren
      Zoals ik al schreef , zes maanden na de boosterprik is de immuniteit al flink gezakt , en nog net voldoende om niet in het ziekenhuis opgenomen hoeven te worden..
        Citeer
        Wil. 11 jul 2022, 22:24 24.095 berichten
        In ZWEDEN sterven er sinds juni nog gemiddeld 4 mensen per dag aan (of met?) corona.

In Zweden is nooit een lockdown op z'n Chinees met militaire dwang opgelegd geweest. Zelfs geen lockdown op z'n belgisch. Daar is het virus op zijn juiste waarde geschat. Er zijn mensen aan gestorven. Er zijn ook mensen gestorven in het verkeer, aan de griep, aan longkanker ... De dood wordt daar beschouwd als een deel van het bestaan terwijl in heel wat landen een aantal weirdos doen alsof ze de dood kunnen uitschakelen.
        AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
          Citeer
          Wil. 12 jul 2022, 10:01 24.095 berichten
          Hoe dwaas was het om kinderen in de school te verplichten om de ganse tijd met een masker in de klas te zitten?

De CDC - de Amerikaanse Sciensano - heeft nu OOK vastgesteld dat de waarde daarvan nihil is:

Afbeelding
            Citeer
            Fred1950 12 jul 2022, 13:57 14.328 berichten
            Niets anders dan "positief" te melden , tenmiste vanuit het oogpunt van het virus. De reproductie waarde ( R ) ligt gemiddeld nu op 1,2 . :evil:

Untitled82.png
            Untitled82.png (105.48 KiB) 1426 keer bekeken
              Citeer
              Wil. 12 jul 2022, 14:04 24.095 berichten
              Eén plaatje, meer hoeft er niet getoond te worden:

Afbeelding
                Citeer
                Charlie Maru 14 jul 2022, 17:59 3.764 berichten
                HLN:
                Documenten onthullen: België had in zomer 2020 bijna uitsluitend vals testmateriaal in stock

De federale overheid zat in de zomer van 2020 in de knoei met testmateriaal voor corona. Dat blijkt uit documenten die Het Laatste Nieuws opvroeg. Belgen moesten getest worden met vals of dubieus materiaal omdat er geen alternatief was. Oppositiepartij N-VA vraagt een onderzoek.

https://www.hln.be/binnenland/documente ... ~ab6b916a/
                Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
                  Citeer
                  Dicksy 14 jul 2022, 18:14 8.381 berichten
                  door Charlie Maru » 12 minuten geleden
                  HLN:
                  Documenten onthullen: België had in zomer 2020 bijna uitsluitend vals testmateriaal in stock

De federale overheid zat in de zomer van 2020 in de knoei met testmateriaal voor corona. Dat blijkt uit documenten die Het Laatste Nieuws opvroeg. Belgen moesten getest worden met vals of dubieus materiaal omdat er geen alternatief was. Oppositiepartij N-VA vraagt een onderzoek.

https://www.hln.be/binnenland/documente ... ~ab6b916a/
                  Ai, ai, ai........misschien de vaccinatiecampagne van september toch beter nog even uitstellen, wie weet wat er nog allemaal uit de bus gaat rollen? :roll:
                    Citeer
                    Fred1950 14 jul 2022, 18:33 14.328 berichten
                    Vraag is ... welk land had toen wel betrouwbaar testmateriaal. Zowat alles was toen nog in "ontwikkeling" Aan de grafieken van destijds was dat zelfs trouwens te zien , nl. amper besmette personen maar naar verhouding veel overlijdens ( in Beke zijn uitroeingskampen )

Ik stel voor dat de NVA in de toekomst verantwoordelijk is voor volksgezondheid en welzijn .... dan gaan we lachen :twisted: ( maar waarschijnlijk erg :mrgreen: )
                      Citeer
                      Dicksy 15 jul 2022, 10:14 8.381 berichten
                      Antwerps gouverneur Cathy Berx roept op om weer mondmaskers te dragen nu coronacijfers stijgen
                      ’Momenteel liggen er ruim 300 coronapatiënten in de ziekenhuizen van de provincie Antwerpen. Dat is bijna een verdrievoudiging op een maand tijd. Maar ook in de rest van de provincie lopen de cijfers op volgens Berx’.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/07/15 ... er-voorzi/

De provincie Antwerpen telt momenteel 36 ziekenhuizen. :!:
                        Citeer
                        Wil. 15 jul 2022, 11:38 24.095 berichten
                        Afbeelding

Dat was 2 jaar geleden. Intussen is de wetenschap vééééél verder gevorderd op het vlak van mondmaskers.
                        Topwetenschappers beginnen nu pas ten volle te doorgronden hoe FFP2 maskers in elkaar zitten, hoe dik het weefsel is en hoe moeilijk een virus door de openingen kan binnendringen.
                        Enkele 'rocket scientists' maken kans op de Nobelprijs geneeskunde gezien de recentste ontwikkelingen.

Afbeelding
                          Citeer
                          Fred1950 15 jul 2022, 11:59 14.328 berichten
                          "Topwetenschappers beginnen nu pas ten volle te doorgronden hoe FFP2 maskers in elkaar zitten,"

Is dat uw "uitvindsel" of waar hebt ge dat gelezen :lol:
                            Citeer
                            Artesia 15 jul 2022, 14:30 ergens ten velde 141 berichten
                            Dicksy schreef: ↑
                            15 jul 2022, 10:14
                            Antwerps gouverneur Cathy Berx roept op om weer mondmaskers te dragen nu coronacijfers stijgen
                            ’Momenteel liggen er ruim 300 coronapatiënten in de ziekenhuizen van de provincie Antwerpen. Dat is bijna een verdrievoudiging op een maand tijd. Maar ook in de rest van de provincie lopen de cijfers op volgens Berx’.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/07/15 ... er-voorzi/

De provincie Antwerpen telt momenteel 36 ziekenhuizen. :!:
                            Madame smetvrees is er ook weer! 300 coronapatienten op over de 1,8 miljoen inwoners in de provincie Antwerpen! We zijn bijna uitgeroeid!! :roll:
                              Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.