Westerse democratie en de islamideologie: fricties
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Ik zou ook de pianist afschieten als het liedje mij niet bevalt.door frits1955 » 4 minuten geledenhttps://dpa-factchecking.com/netherland ... 99-318439/Misschien kan dit helpen:
Volgens Hemelrijk benadrukt de resolutie ‘de grote verrijking, die het Arabisch cultuurgoed ons te bieden heeft, vooral op het gebied van normen en waarden”, en draagt [de resolutie] de lidstaten op om aan de verspreiding "de hoogste prioriteit" te geven. Woorden van deze strekking staan inderdaad in de resolutie. Toch kon de resolutie de lidstaten niets opdragen, maar slecht hun regeringen ‘verzoeken … meer prioriteit te geven aan de verspreiding van de Arabische cultuur in Europa
Hoe zeggen ze het weer: "Een goede verstaander heeft maar een half oor nodig".
Sorry, maar uw 'factchecker' weerlegt dus niks.
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Ik lees enkel , zoek op , controleer en vergelijk en trek dan besluiten.k zou ook de pianist afschieten als het liedje mij niet beval
Dat het geleuter over die befaamde "Resolutie van Straatsburg" volledig scheefgetrokken werd en vervolgens dankbaar door extreem-rechts verspreid is geworden wist ik al wel. Die resolutie is -net zoals het Marrakesh Pact ( remember)- een soort van Monster van Loch Ness geworden dat nu en dan weer eens opduikt maar eigenlijk enkel pure symboliek is.
Zou het toeval zijn denk je, dat centraal in het manifest van de extreem-rechtse massamoordenaar Anders Breivik, dat verhaaltje over Eurabië staat- een verhaaltje dat Pamela Hemerijk blijkbaar zeer goed gelezen heeft.?
Hoogste tijd om nog eens Coudenhove-Kalergiplan op te duikelen. Na "Eurabië" de meest populaire complottheorie van extreem-rechts
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Je leest enkel wat je hoopt te vinden, maar niet wat er staat:
art. 8: Comme l’Assemblée l’indique dans sa Recommandation 1774 (2006) sur la présence turque en Europe: travailleurs migrants et nouveaux citoyens européens, les gouvernements et les parlements des Etats membres, ainsi que le Conseil de l’Europe, doivent en priorité favoriser l’intégration sociale des musulmans et des autres minorités religieuses
in 't Nederlands
... moeten de regeringen en parlementen van de lidstaten, evenals de Raad van Europa, prioriteit geven aan het bevorderen van de sociale integratie van moslims en andere religieuze minderheden.
Zoals ik al aangaf: de tekst ademt een islamvriendelijke damp uit. Europa moet de islamideologie en haar volgers faciliteren. Dat is de essentie en we merken dat ook elke dag.
In mijn posting van gisteren laat ik zien hoe Deense politiemensen erbij staan en niets doen terwijl Pakistanen hun racistische belediging rondslingeren en de belofte van een islamitische omvolking debiteren. Nu staan die Pakistanen niet bekend om hun rechts-ideologische gedachtengang omtrent Eurabië, maar ze demonstreren het ongevraagd.
Dat gebeurt in Denemarken maar evenzo op tal van plaatsen in Europa. Hush! Don't mention the war!
art. 8: Comme l’Assemblée l’indique dans sa Recommandation 1774 (2006) sur la présence turque en Europe: travailleurs migrants et nouveaux citoyens européens, les gouvernements et les parlements des Etats membres, ainsi que le Conseil de l’Europe, doivent en priorité favoriser l’intégration sociale des musulmans et des autres minorités religieuses
in 't Nederlands
... moeten de regeringen en parlementen van de lidstaten, evenals de Raad van Europa, prioriteit geven aan het bevorderen van de sociale integratie van moslims en andere religieuze minderheden.
Zoals ik al aangaf: de tekst ademt een islamvriendelijke damp uit. Europa moet de islamideologie en haar volgers faciliteren. Dat is de essentie en we merken dat ook elke dag.
In mijn posting van gisteren laat ik zien hoe Deense politiemensen erbij staan en niets doen terwijl Pakistanen hun racistische belediging rondslingeren en de belofte van een islamitische omvolking debiteren. Nu staan die Pakistanen niet bekend om hun rechts-ideologische gedachtengang omtrent Eurabië, maar ze demonstreren het ongevraagd.
Dat gebeurt in Denemarken maar evenzo op tal van plaatsen in Europa. Hush! Don't mention the war!

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Kijk eens hier: een brochure die in 1963 door de regering verspreid werd in Noord-Afrika op dringende vraag van de patroons van de steenkoolmijnen , de haven en de zware industrie. Travailleurs, soyez les bienvenues en Belgique! Omvolking!!! Eurabië!!

-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Nee maar met de komst van veel van die exotische arbeidsslaven komt ook hun religie naar hier en mogen zij na enige tijd hun gezin hier herenigen waardoor automatisch het aantal moslims in Europa groeit.frits1955 schreef: ↑27 aug 2022, 12:24Ik heb een tijdje zitten zoeken naar een bron die het bovenstaande op een gefundeerde manier bewijst. Jammer genoeg niks gevonden - enkel een waanzinnige complottheorie ivm "Eurabie" die qua stijl wat lijkt op de uit de lucht gegrepen "Protocollen van de Wijzen van Sion".Europese instanties hebben in de jaren '70 een "eedverbond" gesloten met vooral Arabische producenten van aardolie. Europa zou in ruil voor goedkope olie, al het nodige doen om de Islam in Europa te bevorderen.
Maar Socrates gaat mijn geest hier zeker verlichten met een deugdelijke link
En dat Spaanse bedrijven bv. in Andalusië bijzonder graag Afrikaanse arbeidsmigranten ( vaak illegaal) te werk stellen heeft alles te maken met het feit dat ze die mensen zwaar werk laten doen in ruil voor een hongerloontje en een verblijf in één of ander stinkend krot. Als je ooit in bv. Almeria komt ga dan maar eens kijken naar de onafzienbare " Sea of plastic" - plastic greenhouses waar men gigantische hoeveelheden groenten teelt en waar massaal arbeidsmigranten in ellendige omstandigheden slavenarbeid verrichten. Die plastic greenhouses zijn zelfs zichtbaar vanuit de ruimte ...
Wel opletten: pottenkijkers zien ze daar niet graag komen. Met het verspreiden van de islam heeft dat geen bal te maken maar alles met poen scheppen op de rug van arbeidsmigranten. Verder vraagt een mens zich ook af waarom in Antwerpen (instortende) scholen gebouwd worden door arbeidsmigranten en waarom een chemisch bedrijf in de haven zoals Borealis Bengaalse pijpfitters te werk stelde tegen 650€ in de maand. Ongetwijfeld om de islam te verspreiden.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Wat mij telkens opvalt is dat wanneer er een artikel verschijnt wat ingaat tegen de ‘gutmensch’ (sorry dat ik het woord nog eens bovenhaal) utopische wereldvisie het internet vol staat met ‘factheckers’ die plots als paddestoelen uit de grond schieten met argumenten die u aanhaalt. Wordt het dan ook nog eens verspreid op internet zijn de woorden extreem-rechts, scheefgetrokken, verzonnen verhaaltjes, enz……nooit ver weg. Is net om dat te bereiken wat men wil bereiken, het (misschien) niet geweten mag zijn bij het grote publiek?door frits1955 » Vandaag, 14:15Ik lees enkel , zoek op , controleer en vergelijk en trek dan besluiten.Ik zou ook de pianist afschieten als het liedje mij niet bevalt
Dat het geleuter over die befaamde "Resolutie van Straatsburg" volledig scheefgetrokken werd en vervolgens dankbaar door extreem-rechts verspreid is geworden wist ik al wel. Die resolutie is -net zoals het Marrakesh Pact ( remember)- een soort van Monster van Loch Ness geworden dat nu en dan weer eens opduikt maar eigenlijk enkel pure symboliek is.
Zou het toeval zijn denk je, dat centraal in het manifest van de extreem-rechtse massamoordenaar Anders Breivik, dat verhaaltje over Eurabië staat- een verhaaltje dat Pamela Hemerijk blijkbaar zeer goed gelezen heeft.?
Hoogste tijd om nog eens Coudenhove-Kalergiplan op te duikelen. Na "Eurabië" de meest populaire complottheorie van extreem-rechts
-
Was dat geen uitnodiging om gastarbeiders aan te trekken? Gast - arbeider.

Terug naar de actualiteit.
Dit weekend komen deze twee jongens spreken in Tampa, Florida.

Links Uthman Ibn Farooq en rechts Imam Karim Abuzaid.
Deze laatste heeft heel wat volgers op youtube en debiteert daar inzichten zoals dit: "This [killing] is the solution for the Jews. Only killing them is the solution and exterminating them from the face of the earth in accordance to Hitler’s philosophy "
→→ Dit is de oplossing voor de Joden. Alleen hen doden is de oplossing en ze uitroeien van de aardbodem in overeenstemming met de filosofie van Hitler "
Dit is aanzetten tot haat en geweld.
Ibn Farooq (280.000 volgers op Youtube) van zijn kant heeft zich vooral laten opmerken door zijn mening over overspel: " in a properly governed Muslim society, fornicators would be flogged and adulterers stoned in public and that children should be invited to watch the gruesome acts."
→→ "in een goed bestuurde moslimmaatschappij zouden hoereerders worden gegeseld en overspeligen in het openbaar worden gestenigd en moeten kinderen worden uitgenodigd om naar de gruwelijke daden te kijken."
Een kleine extra: corona is de straf omwille van het overspel en de homoseksualiteit die wordt gepleegd in het Westen
Dit weekend komen deze twee jongens spreken in Tampa, Florida.

Links Uthman Ibn Farooq en rechts Imam Karim Abuzaid.
Deze laatste heeft heel wat volgers op youtube en debiteert daar inzichten zoals dit: "This [killing] is the solution for the Jews. Only killing them is the solution and exterminating them from the face of the earth in accordance to Hitler’s philosophy "
→→ Dit is de oplossing voor de Joden. Alleen hen doden is de oplossing en ze uitroeien van de aardbodem in overeenstemming met de filosofie van Hitler "
Dit is aanzetten tot haat en geweld.
Ibn Farooq (280.000 volgers op Youtube) van zijn kant heeft zich vooral laten opmerken door zijn mening over overspel: " in a properly governed Muslim society, fornicators would be flogged and adulterers stoned in public and that children should be invited to watch the gruesome acts."
→→ "in een goed bestuurde moslimmaatschappij zouden hoereerders worden gegeseld en overspeligen in het openbaar worden gestenigd en moeten kinderen worden uitgenodigd om naar de gruwelijke daden te kijken."
Een kleine extra: corona is de straf omwille van het overspel en de homoseksualiteit die wordt gepleegd in het Westen

Dat kan in kinderogen ook wel eens gruwelijk overkomen.
-
Na jaren word ik nog altijd onwel bij het terugdenken aan een schouwspel waarbij één van de "fundis", jonge jongetjes concreet les gaf hoe zij een ongelovige moesten onthoofden. Een jongetje moest dat praktisch uitvoeren met een veel te klein en onscherp mes, gruwelijk BAH !! Daarmee vergeleken was de industrieel uitgevoerde vergassing door de nazi's een uiting van beschaving.
-
Na alle gruwelijke verhalen uit het oorspronkelijke testament, kwam een "anders beschaafde" vorm van Bijbel uit; misschien moet er wel eens een nieuwe "ziener" opstaan die de moslims ook hun "up to date koran" bezorgt.
-
Twee vrouwelijk LGBTQ-activisten zijn in Iran ter dood veroordeeld. Sinds Khomeini in '79 de macht heeft overgenomen in Iran zijn tussen 4.000 en 6.000 homo's en/of lesbischen ter dood gebracht.
Hen wordt aangewreven dat ze "corruptie op aarde brengen" door homoseksualiteit te promoten.
Graag mag ik dan soera 5: 33 in herinnering brengen:
"De vergelding voor degenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en ernaar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen."
Hen wordt aangewreven dat ze "corruptie op aarde brengen" door homoseksualiteit te promoten.
Graag mag ik dan soera 5: 33 in herinnering brengen:
"De vergelding voor degenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en ernaar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen."

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.