... ge bedoelt aan de Waalse gepensioneerde ambtenaren ...
Waarom moeten we nu echt Oekraïne gaan steunen. Dat deden we ook niet toen er problemen waren in Servie , Kosovo , en al die andere landen in die regio waar er ooit oorlogjes werden gevoerd.
... ge bedoelt aan de Waalse gepensioneerde ambtenaren ...
De Aziatische landen knabbelen rustig aan het status van economische grootmacht van de VS. Uncle sam is blijbaar wakker geworden maar inderdaad, mogelijks te laat. Economische grootmacht, militaire grootmacht het ligt nauw met elkaar verbonden, het ene kan heden en in de verdere toekomst niet meer zonder het andere. Een Chinees economische grootmacht zal op termijn ook een militaire grootmacht worden en dat zou een horrorverhaal zijn voor de VS.door Fred1950 » 5 minuten geleden
Het stokebrand gedoe van de VS houdt niet op ....Wat hebben die cowboys in hun kop gestoken ? Aangetast door corona , ik zie daar geen andere oorzaak in.
Amerikaanse regering verbiedt chipproducenten geavanceerde fabrieken te bouwen in China
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/09/07 ... bedrijven/
Uiteraard te laat , die fabrieken hebben ze al.
Overweeg toch ook maar even de mogelijkheid dat jouw inzicht te beperkt is om de oorzaak te kunnen vatten.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Blaaskaak ....
Niets is onschuldig , ALLE tech vind je op één of andere manier in militaire apparatuur terug. Stel je eens voor dat China de export van batterijkes naar de VS zou verbieden als represaille ... Gans de smarfphone industrie komt in de problemen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Chips kan men tegenwoordig heel snel namaken. Laat er een computer programma op los , en dat programma stelt zelfs de interne layout van die chip tezamen , klaar om te gaan produceren.Wil. schreef: ↑07 sep 2022, 17:03Ik ga me ver houden van een discussie met jou over batterijen; zelfs niet over kleine batterijen. Ik weet wel beter.
Maar er zijn wel degelijk verschillen in de belangrijkheid van bepaalde chips wanneer die kunnen gebruikt worden in militaire toestellen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Daar kan ik niet tegenop. Mijn laatste ontmoeting met hem was gewoon in 't Fornuis in Antwerpen.door Wil. » 12 minuten geleden
Op dit niveau zijn wij gebonden aan geheimhouding, dat begrijp je wel.
Opletten voor drones, raketten en ontploffende munitieopslagplaatsen - Yalta ligt op de Krimin Yalta
Prachtig frits1955, je hebt de insteek opgemerkt.door frits1955 » 8 minuten geledenOpletten voor drones, raketten en ontploffende munitieopslagplaatsen - Yalta ligt op de Krimin Yalta
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.