Bluft Poetin?
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Wie anno 2022 gaat beweren dat Irak onder de voet gelopen werd omdat Sadam een schoelie was is van kwade wil. De VS en hun Europese vazallen vernietigden de structuur van Irak om de rest van de wereld (= China) te intimideren met superieur wapengeweld en omdat wie de Golf controleert ook de- toenmalige- wereldeconomie controleert. Dat voor die inval schaamteloze leugens bedacht werden weet ondertussen ook iedereen: niks weapons of mass destruction en Al Quada werd gesteund en bemand door S.- Arabie- dat is de grootste schurkenstaat in het Midden- Oosten maar daar vielen ze niet binnen . Gek toch.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Wie vandaag 'De Afspraak' heeft beluisterd, stelt vast dat onder de Oekraïners dezelfde eis leeft die ik vandaag heb neergeschreven: Rusland terug naar de grenzen van vóór 2014 (annexatie Krim).

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Bwah , onder welke Oekraïners
Misschien willen de Oekraïners wel degelijk ook de economische toestand van voor 2014 , dus met minder werkloosheid , minder staatschuld en minder inflatie.
-
En nu ... een beetje Russischs raketjes tonen die bruggen kapot maken ....
Het moet niet allemaal Wil-met-punt Amerikaanse anti-Putin propaganda zijn nietwaar ...
https://en.topwar.ru/195298-unichtozhen ... i-kab.html
Telegram : https://t.me/s/topwar_official ( selecteer "preview channel" en klik met de rechter muisknop op de pagina om ze te vertalen )
Het moet niet allemaal Wil-met-punt Amerikaanse anti-Putin propaganda zijn nietwaar ...
https://en.topwar.ru/195298-unichtozhen ... i-kab.html
Telegram : https://t.me/s/topwar_official ( selecteer "preview channel" en klik met de rechter muisknop op de pagina om ze te vertalen )
-
De leegloop van Rusland gaat gestaag verder. Aan de Finse grens stonden lange rijen auto's. De mensen proberen het land te ontvluchten naar een nieuw Nato-land
Jonathan Holslag, professor internationale politiek, zei gisteren dat deze brain-drain wellicht één van de moeilijkst te vervangen elementen is voor Rusland. Het land bloedt leeg. Wat overblijft is tweederangs.
Rusland wordt een ontwikkelingsgebied.
Jonathan Holslag, professor internationale politiek, zei gisteren dat deze brain-drain wellicht één van de moeilijkst te vervangen elementen is voor Rusland. Het land bloedt leeg. Wat overblijft is tweederangs.

twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41

Putin is verzot op het gerecht poutine zegt men. Ik vraag me af of hij het vaak aangehaald verhaal kent van Fernand Lachance, uit Warwick, die beweert dat poutine werd uitgevonden in 1957, toen een klant friet en kaasblokjes bestelde en vroeg om die samen in een zakje te stoppen. Lachance zou hebben gezegd: "dat kan, maar dan wordt het wel een zootje" (ça va faire une maudite poutine)
Spinnst du oder was
-
Brain drain ? En waarom vluchten ze ? Omdat ze vrezen dat de NAVO Rusland gaat binnen vallen. In Finland , e.d. denken ze meer veilig te zijn. The "brains" gaat men niet aan een front opofferenWil. schreef: ↑22 sep 2022, 09:40De leegloop van Rusland gaat gestaag verder. Aan de Finse grens stonden lange rijen auto's. De mensen proberen het land te ontvluchten naar een nieuw Nato-land![]()
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 22 sep 2022, 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Bij mijn weten heeft de NAVO nooit aanstalten gemaakt om Rusland binnen te vallen.
Ook geen bedreigingen geuit. Rusland werd met rust gelaten. De dreigingen zijn al altijd van Rusland uitgegaan. Iemand wil de macht over gans de wereld verkrijgen, en we weten allemaal wie dat is. Zijn machtshonger kent geen 'grenzen'. En dat bedoel ik letterlijk.
Ook geen bedreigingen geuit. Rusland werd met rust gelaten. De dreigingen zijn al altijd van Rusland uitgegaan. Iemand wil de macht over gans de wereld verkrijgen, en we weten allemaal wie dat is. Zijn machtshonger kent geen 'grenzen'. En dat bedoel ik letterlijk.
-
Wie bedoel je met "macht over gans de wereld verkrijgen" ? Wees ervan overtuigd , men gaat Rusland klein krijgen , en nadien is het de beurt aan China.Fazal schreef: ↑22 sep 2022, 12:32Bij mijn weten heeft de NAVO nooit aanstalten gemaakt om Rusland binnen te vallen.
Ook geen bedreigingen geuit. Rusland werd met rust gelaten. De dreigingen zijn al altijd van Rusland uitgegaan. Iemand wil de macht over gans de wereld verkrijgen, en we weten allemaal wie dat is. Zijn machtswellust kent geen grenzen. En dat bedoel ik letterlijk.
-
Allé, Fazal, gewoon al het bestaan van de NAVO is toch al "aanstalten maken" ?
Ik vrees ook dat jij nog niet beseft dat Fred rechtstreekse info krijgt van Vlad P. himself. Hij kent de feiten vóór ze gebeuren.
Ik vrees ook dat jij nog niet beseft dat Fred rechtstreekse info krijgt van Vlad P. himself. Hij kent de feiten vóór ze gebeuren.

De NAVO bestaat om de Amerikaamse wapenindustrie boven water te houden. Waarom moesten wij persé de dure F35's kopen en bijvoorbeeld niet de goedkopere Eurofighters ?
Qh momentje , de F35 kan kernbommen ( net zoals de F16 ) afwerpen , de Eurofighter en andere alternatieven niet.
Qh momentje , de F35 kan kernbommen ( net zoals de F16 ) afwerpen , de Eurofighter en andere alternatieven niet.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Nee Fazal, inderdaad de Navo heeft nooit aanstalten gemaakt om Rusland binnen te vallen, ook geen bedreigingen. Hoe zouden ze het eigenlijk ook kunnen klaarspelen zonder hun grote broer de VS als roerganger.door Fazal » 18 minuten geleden
Bij mijn weten heeft de NAVO nooit aanstalten gemaakt om Rusland binnen te vallen.
Grote broer zorgt dat het spel op de wagen komt te zitten en zijn er dan als de kippen bij om het uit te buiten. En de NAVO....... die lopen er achteraan als een kieken zonder kop. Die leggen pas een ei als ze mogen van grote broer en dan is het nog een windei.
Hoelang is het geleden dat u in winterslaap gegaan bent? (En dat bedoel ik ook letterlijk)Iemand wil de macht over gans de wereld verkrijgen, en we weten allemaal wie dat is. Zijn machtshonger kent geen 'grenzen'. En dat bedoel ik letterlijk
Het wordt eigenlijk tijd dat u eens echt wakker wordt als u spreekt over de macht verwerven over de gans de wereld.
Daar zijn er twee die als een rode draad door de geschiedenis lopen vooral de laatste decennia en dat zijn:
1.- Wil. zijn islamietjes
2.- de VS