https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/10/08 ... -vernield/
Het begin van de finale, laten we er aan beginnen is mijn gedacht.
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.De Oekraïners zullen het niet gedaan hebben. De Russen hebben hun eigen brug opgeblazen om een reden te hebben hard terug te slaan met alles wat hun ter beschikking staat. Onderzoek van de CIA zal echter uitwijzen dat Oekraïne het wel gedaan heeft zonder hen te raadplegen, tonen gespeelde verontwaardiging, maar Oekraïne heeft reeds de garantie dat de VS/NAVO zal tussenkomen.door Wil. » 6 minuten geleden
Als die Russische mensen nu even willen gaan zwemmen aan de Krim, zie dan eens wat een omweg die moeten maken ! Niet normaal, hé.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Dicksy schreef: ↑08 okt 2022, 07:57https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/10/08 ... -vernield/
door Fred1950 » 7 minuten geleden
Dit is inderdaad het begin van het einde. Poetin zijn nieuw brugje opblazen , dat doe je niet ongestraft.Poetin kan zich nu de vrijheid veroorloven om ALLE bruggen over de Dnjepr op te blazen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Men spreekt van een zestig tal. Ik heb er op Google Earth een veertig tal geteld. Nah und ?
Je bronnen zijn waardeloos. Het zijn er maximaal 6. En in feite zijn het er maar 3 die bruikbaar zijn voor de Russen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Mis poes , het gaat over de toevoerlijnen van brandstof , materiaal , kortom de ravitaillering van het oosten van Oekraïne. Als alle bruggen weg zijn zou men zelfs een luchtbrug op poten moeten zetten om troepen en materiaal tot in Charkov te krijgen ...Wil. schreef: ↑08 okt 2022, 11:30Je bronnen zijn waardeloos. Het zijn er maximaal 6. En in feite zijn het er maar 3 die bruikbaar zijn voor de Russen.
Degene die van tel zijn, zijn niet de bruggen in Kyev over de rivier. Het gaat in deze kwestie enkel over de provincies Kherson en Zaporizhzhia en Zaporizhzhia stad telt zelfs niet mee.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.