pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ze vliegen daar al langer rond dan gisteren .... ( al maanden lang , en maar kerosine slurpen )

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Inderdaad , we zijn nog geen stap verder ontwikkeld dan Bart en zijn Romeinen.
Het was aan jou om er iets aan te doen. Gefaald ?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Die spionage dingen zitten in UkkelFred1950 schreef: ↑13 okt 2022, 13:35Dat soort toestellen bewaken niets , dat zijn spionage dingen die communicatie onderscheppen.Charlie Maru schreef: ↑13 okt 2022, 13:04.....
Waarom zouden volgens u geen NAVO-vliegtuigen het NAVO-territorium mogen bewaken ?
....
De Rusland en Amerika tergen elkaar, ze wachten zoals boxers wie de eerste slag geeft,nu gaat de NAVO oefeningen houden met "dummy's" van kernbommen, maar of de rus dat zo maar zal geloven ????Fazal schreef: ↑13 okt 2022, 18:51't Ware nog spijtig dat het Westen zich niet zou mogen oefenen om zich voor te bereiden op een oorlog.
Volgens Poetin zou Oekraïne zich zelfs niet mogen verdedigen.![]()
En als de VS absoluut een oorlog nodig heeft ..., waarom beginnen ze er dan niet aan?
Dreigen als kleine kinderen, aan beide kanten, zal geen vrede brengen!
En geen vrede zonder oorlog! Voor de mens blijkt dat noodzakelijk. Mensen kunnen niet zonder.
Ze zullen altijd wel een reden vinden om oorlog te voeren. Oorlog is van alle tijden.![]()
militaire experts "denken" dat Rusland bijna door zijn voorraad raketten is........
Hoeveel roebels kreeg de chauffeur van die vrachtwagen vooraleer hij Kamikazeerde ?
wishful thinking..... Die raketten lopen à volonté van de rollende band , en is het niet in Rusland , dan is het in Iran , Noord Korea of China.tokkio schreef: ↑14 okt 2022, 16:32....
militaire experts "denken" dat Rusland bijna door zijn voorraad raketten is........
https://www.hln.be/buitenland/heeft-rus ... ~adcc0f9b/
Zouden die gasten nu en dan misschien eens deze topic lezen ?tokkio schreef: ↑14 okt 2022, 15:28.....
Die spionage dingen zitten in Ukkel![]()
https://www.hln.be/buitenland/russische ... ~a6462b4a/
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 14 okt 2022, 17:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.