En waarom zouden ze Beke met pek en veren moeten overgieten terwijl het Crevits is die over die crèches de bevoegde minister is?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.De Croo gaat niet opstappen,de vorige keer was hij er als de kippen bij om de stekker er uit te trekken, nu blijft hij maar putten graven, de volgende regering zal ze moeten opvullen, en dat is zijn zorg niet.Charlie Maru schreef: ↑24 nov 2022, 08:31Het mooiste voorbeeld van hypocrisie om de bevolking te kunnen voorliegen.....![]()
Misschien donderdag een herhaling......Hoe de Marokkaanse belzen hier de overwinning vieren weten we
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.