Bluft Poetin?
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Ik ook nog altijd bereid maar niet meer met "beelden" dat lukt me niet meer.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Dit is een typische repliek van een gemuteerde naar een lager niveau. Men hoeft niet meer te antwoorden op hun "dominant" aangevoerde vragen wanneer gemuteerden naar een hoger niveau geen last meer hebben van eigen dominant gedrag , of het zelfs niet meer kennen of gewaar worden -- en dus ook geen hiërarchie kennen zoals die in roedels of kudden bestaan .
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Wie zou dát gedacht hebben, dat Erdogan daar belang aan hecht?
De Turken willen F16 toestellen kopen bij de Amerikanen en dat gaat niet vlot. Hun weigering om Zweden op te nemen in het verbond is een pasmunt die ze willen opgeven als ze hun vliegerkes krijgen.
De Turken willen F16 toestellen kopen bij de Amerikanen en dat gaat niet vlot. Hun weigering om Zweden op te nemen in het verbond is een pasmunt die ze willen opgeven als ze hun vliegerkes krijgen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
We kunnen misschien de onze verkopen om het gat in de begroting te dichten
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De Leopard 2 verbruikt .... 5 liter diesel ... per kilometer !
Als die naar de Donbas rijden moet een caravaan aan tankwagens met diesel die begeleiden , en liefst ook nog mobiel luchtafweer.
Die komen nooit toe als de Russen die trucks met brandstof in brand schieten ....
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Zijn dat geen elektrische tanks? Volgens internet heeft Oekraïne toch een 225 laadpalen staan. Waar zit het probleem dan?door Fred1950 » Vandaag, 09:03
De Leopard 2 verbruikt .... 5 liter diesel ... per kilometer !![]()
Als die naar de Donbas rijden moet een caravaan aan tankwagens met diesel die begeleiden , en liefst ook nog mobiel luchtafweer.
Die komen nooit toe als de Russen die trucks met brandstof in brand schieten ....
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Het zou gaan om 12 cilinder Diesel motoren. Is er al een land waar militair materieel van elektromotoren is voorzien ?Dicksy schreef: ↑24 jan 2023, 11:18Zijn dat geen elektrische tanks? Volgens internet heeft Oekraïne toch een 225 laadpalen staan. Waar zit het probleem dan?door Fred1950 » Vandaag, 09:03
De Leopard 2 verbruikt .... 5 liter diesel ... per kilometer !![]()
Die komen nooit toe als de Russen die trucks met brandstof in brand schieten ....![]()
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Ik heb er geen flauw idee van maar rekening houdend met het klimaat en het aantal elektrische laadpalen in Oekraïne zou men toch verwachten dat men zou anticiperen op dat enorme verbruik van die tanks.door socrates » 4 minuten geledenHet zou gaan om 12 cilinder Diesel motoren. Is er al een land waar militair materieel van elektromotoren is voorzien ?Dicksy schreef: ↑27 minuten geledenZijn dat geen elektrische tanks? Volgens internet heeft Oekraïne toch een 225 laadpalen staan. Waar zit het probleem dan?door Fred1950 » Vandaag, 09:03
De Leopard 2 verbruikt .... 5 liter diesel ... per kilometer !
AliExpres doet het toch al:
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Amai Fred,zit ge op de trein van de artificiële intelligentie,of staat die al op uw PC,,gaat er straks "prof Fred " op uw account staan, het is pressies een wetenschappelijk programma dat u schrijft.Fred1950 schreef: ↑23 jan 2023, 12:05Inderdaad , het raioneel gedeelte heeft zich ontwikkeld om die dodelijke middelen uit te vinden , maar het gebruik ervan is niet geëvolueerd.Ademhaling kan je controleren. De onbewuste ademhaling ( tijdens de nacht bijvoorbeeld ) is een primair proces dat in "background" afloopt. Mijn bewuste brein schrijft hier nu mijn gedachten neer , maar mijn "onbewuste" brein moet hierbij niet steeds nadenken welke vingers ik op welke toetsen moet gebruiken. Het typen op een toetsenbord was tijdens de aanleerperiode een "real time" probleem , maar nu gedegradeerd tot een "background" proces in de computer tussen mijn twee oren. Dat is dus een rationele benadering van het fenomeen "typen". Veel van wat we geleerd hebben is een "background" proces geworden , en aan dat systeem moet bij een mutatie niets veranderen.Als mijn neocortex moet gaan zorgen voor mijn ademhaling, 24/24 en tegelijk moet reguleren wat er aan software 'hormonen" moet worden aangewend in welk circuit, dan loopt het hele levensproces al gauw de vernieling in. Mijn bewuste brein kan echt maar één probleem in real time oplossen. We zullen dus nog veel moeten groeien om niet meer als een robot te functionneren.
Een dier kent angsten en agressie om niet door andere diersoorten opgegeten te worden of door soortgenoten gedomineerd te worden. Een "mutant" homo sapiens hoeft die emotionele gedragingen niet meer te hebben. De huidige homo sapiens kent die emoties nog wel , met alle gevolgen die we dagelijks in het nieuws zien.
Buig u dan maar eens op deze "nieuwe "gezamenlijke oefeningen met de Chinese en Zuid-Afrikaanse marines.
Ahum, heeft Rusland voor de oorlog ook geen "oefeningen" gehouden aan de Oekraïense grens.
https://www.hln.be/buitenland/russisch- ... 96cf6c9afe
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
artificiële intelligentie ( AI ) is "dom"tokkio schreef: ↑24 jan 2023, 16:34
Amai Fred,zit ge op de trein van de artificiële intelligentie,of staat die al op uw PC,,gaat er straks "prof Fred " op uw account staan, het is pressies een wetenschappelijk programma dat u schrijft.![]()
Buig u dan maar eens op deze "nieuwe "gezamenlijke oefeningen met de Chinese en Zuid-Afrikaanse marines.
Ahum, heeft Rusland voor de oorlog ook geen "oefeningen" gehouden aan de Oekraïense grens.
https://www.hln.be/buitenland/russisch- ... 96cf6c9afe
Chinezen en Zuid-Afrikanen tezamen ? Ik heb al gehoord dat Zuid-Afrika en de Russen "bevriend" zijn , maar met Chinezen , dat wist ik niet ....
Nu ja , was allemaal te verwachten , het corona virus tast de hersenen aan , en niet bepaald in de positieve zin.
De "Doomsday" klok , je weet wel , hebben ze nu op 90 seconden voor middernacht gezet.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
HLN:
Voormalig Russisch minister van Buitenlandse Zaken: "Rusland kán en móét verslagen worden in Oekraïne”
Volgens voormalig Russisch minister van Buitenlandse Zaken Andrej Kozyrev (71) is het mogelijk om Rusland uit Oekraïne te verdrijven. Meer nog: het móét gebeuren. Hij gelooft niet in de argumenten die worden aangevoerd om het niet te doen, zoals een dreigende kernoorlog. “Als Oekraïne en het Westen zich overgeven, zal de chantage geen grenzen kennen.”
https://www.hln.be/buitenland/voormalig ... ~aac892b3/
Voormalig Russisch minister van Buitenlandse Zaken: "Rusland kán en móét verslagen worden in Oekraïne”
Volgens voormalig Russisch minister van Buitenlandse Zaken Andrej Kozyrev (71) is het mogelijk om Rusland uit Oekraïne te verdrijven. Meer nog: het móét gebeuren. Hij gelooft niet in de argumenten die worden aangevoerd om het niet te doen, zoals een dreigende kernoorlog. “Als Oekraïne en het Westen zich overgeven, zal de chantage geen grenzen kennen.”
https://www.hln.be/buitenland/voormalig ... ~aac892b3/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier