Vlamingen zijn duidelijk een ander volk dan Walen.
Wat bedoel je dan met eigen volk eerst?
Wat bedoel je dan met eigen volk eerst?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.De Belgische bevolking,ik heb geen probleem met een Waal,het is niet dat die in Wallonië geboren is , dat het geen eigen volk kan zijn,trouwens, waarom zou dat een ander volk zijn,of omdat ze Franstalig zijn?
Voor jou valt 'volk' samen met landsgrenzen, neem ik aan? Als je in het VK zou wonen, zou een Schot dan bij jouw zelfde volk horen als een Engelsman? De Schotten zelf denken daar gans anders over. Veel Schotten noemen zich nog wel Britten maar nooit Engelsen.trouwens, waarom zou dat een ander volk zijn,of omdat ze Franstalig zijn?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.U blijft een grumpy old man, Wil,nu haalt u er de Schotten bij, dat zijn ook Schotten he , geen Engelsen.Wil. schreef: ↑31 dec 2022, 18:52Voor jou valt 'volk' samen met landsgrenzen, neem ik aan? Als je in het VK zou wonen, zou een Schot dan bij jouw zelfde volk horen als een Engelsman? De Schotten zelf denken daar gans anders over. Veel Schotten noemen zich nog wel Britten maar nooit Engelsen.trouwens, waarom zou dat een ander volk zijn,of omdat ze Franstalig zijn?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.ophangen geen compassie
Laatst gewijzigd door voorn op 01 feb 2023, 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Das overal hetzelfde
Tja.....voorn schreef: ↑01 feb 2023, 10:1875 jaar staat de vuurtoren in Oostende te waken als baken voor de vissers.
Nu hinderd hij rijke investeerders.
Die wisten toch op voorhand https://www.hln.be/oostende/al-74-jaar- ... flats-over dat dit baken er stond
Goedkope bouwgrond Zaventem en omgeving? Ga eens kijken op Immoweb en aanverwanten. Niet verschieten of achterovervallen.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.