Politiek

TRUMP wordt een goede president

Gestart door maior domus op 10 feb 2016, 12:49 5003 berichten 555.818 keer gelezen Reageer
E.T. 19 apr 2023, 09:40 29.373 berichten
Het spaghetti-arrest kwam er omdat de (onderzoeks)rechter openlijk symphatie had voor de slachtoffers
    Citeer
    frits1955 19 apr 2023, 10:15 5.417 berichten
    De rechter die de zaak tegen Trump moet behandelen, blijkt vóór de de verkiezingen een flinke donatie gegeven te hebben aan de democraten
    The horror - hij heeft 15 dollar gegeven voor de campagne van Biden. Die "flinke donatie" heeft Biden zeker en vast de overwinning gegeven.
      Citeer
      frits1955 19 apr 2023, 10:29 5.417 berichten
      En nu echt nieuws:

De grootste Amerikaanse nieuwszender - FOX News( de geliefde propagandazender van Trump) - betaald één van de grootste schadevergoedingen uit de Amerikaanse geschiedenis nl. 787,5€ miljoen dollar aan Dominion Voting Systems, fabrikant van stemmachines. Fox News heeft na de verkiezingsnederlaag van Trump maandenlang diens complottheorie uitgezonden dat er geknoeid was met de stemmachines. Dominion wist via de rechter beslag te leggen op duizenden pagina's aan interne communicatie bij Fox waaruit overduidelijk blijkt dat niemand bij Fox de voortdurende stroom van leugens van Trump geloofde; niettemin mochten Trump en zijn advocaten avond aan avond die leugens komen verkondigen op de zender en dat zonder enige tegenspraak.
      Kijkcijfers kregen voorrang op de waarheid. Door die Fox/Trump leugens geloven nog steeds miljoenen Amerikanen dat Trump onterecht de verkiezingen verloren heeft.
      Ook op dit forum zaten/zitten Simpelmansen die de leugenmachine van Trump voor waarheid aanzagen/aanzien...
        Citeer
        Wil. 19 apr 2023, 10:55 24.094 berichten
        frits1955 schreef: ↑
        19 apr 2023, 10:15
        De rechter die de zaak tegen Trump moet behandelen, blijkt vóór de de verkiezingen een flinke donatie gegeven te hebben aan de democraten
        The horror - hij heeft 15 dollar gegeven voor de campagne van Biden. Die "flinke donatie" heeft Biden zeker en vast de overwinning gegeven.
        Ik heb de punt gemist in $ 15.00 :oops:
        Maar principieel blijft het een fout. Een rechter hoort dat nooit te doen aangezien hij vroeg of laat wel moet oordelen over iemand die hij gesteund heeft.
        AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
          Citeer
          E.T. 19 apr 2023, 12:04 29.373 berichten
          $ 1500 is toch ook geen flinke dotatie ... :P

Rechters en advocaten doen wel meer dat eigenlijk niet geoorloofd is, je kan ze altijd wraken hé
            Citeer
            E.T. 19 apr 2023, 13:56 29.373 berichten
            frits1955 schreef: ↑
            19 apr 2023, 12:37
            15 dollar...
            Inderdaad vijftien dollar maar een geacht forum lid was in de war met het Amerikaanse punt.
            Maar hij miste wel meer dan dat punt, daarom mijn reactie dat zelfs duizendvijfhonderd dollar echt geen flinke dotatie is.
              Citeer
              Wil. 19 apr 2023, 14:03 24.094 berichten
              1 Dollar is teveel voor een rechter in functie.
              Denk daar maar eens over na.
                Citeer
                E.T. 19 apr 2023, 16:01 29.373 berichten
                Mag zo´n rechter nog wel een koffie va´ Starnucks of hamburger mac donalds gaan eten met een pepsi cola?

Toen vorige week een opperrechter flink naast de pot piste was het hier veel stiller ...

Laatst gewijzigd door E.T. op 19 apr 2023, 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Citeer
                  frits1955 19 apr 2023, 17:13 5.417 berichten
                  Jongens toch- lullen over 15€...

It’s not uncommon for judges to donate to political candidates — a search of federal campaign donations in 2021 and 2022 turns up more than 30,000 donations from people listing “judge” as their occupation, donations from single-digit sums to more than $10,000.
                  Those donations span a variety of groups of both parties, including groups affiliated with Trump. And other judges donated to Biden’s 2020 campaign in the same report where the Merchan donation appears. (NBC News)
                    Citeer
                    Wil. 19 apr 2023, 17:35 24.094 berichten
                    "judge" ≠ judge

Het is niet omdat iemand zichzelf zo benoemt, dat het ook zo is.

Een rechter die doneert aan de democraten om vervolgens te gaan oordelen over de tegenstrever van die democraten ... hmmmmm......
                      Citeer
                      frits1955 19 apr 2023, 17:40 5.417 berichten
                      Een rechter die doneert aan de democraten om vervolgens te gaan oordelen over de tegenstrever van die democraten ... hmmmmm......
                      "Those donations span a variety of groups of both parties, including groups affiliated with Trump."- hmmmmm
                        Citeer
                        Wil. 19 apr 2023, 18:21 24.094 berichten
                        Evengoed waar, maar in dit specifieke geval gaat het om een rechter-supporter van de democraten vs een republikeinse presidentskandidaat.

Meer moet daar toch niet over gezegd worden? Herinner u het spaghetti-arrest hier bij ons.
                        Hoe dat ginder zal uitdraaien, moeten we nog afwachten.
                          Citeer
                          E.T. 19 apr 2023, 19:25 29.373 berichten
                          E.T. schreef: ↑
                          19 apr 2023, 09:40
                          Het spaghetti-arrest kwam er omdat de (onderzoeks)rechter openlijk symphatie had voor de slachtoffers
                          Trump is in deze geen slachtoffer wel een vermeende dader!
                            Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.