TRUMP wordt een goede president
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
The horror - hij heeft 15 dollar gegeven voor de campagne van Biden. Die "flinke donatie" heeft Biden zeker en vast de overwinning gegeven.De rechter die de zaak tegen Trump moet behandelen, blijkt vóór de de verkiezingen een flinke donatie gegeven te hebben aan de democraten
-
En nu echt nieuws:
De grootste Amerikaanse nieuwszender - FOX News( de geliefde propagandazender van Trump) - betaald één van de grootste schadevergoedingen uit de Amerikaanse geschiedenis nl. 787,5€ miljoen dollar aan Dominion Voting Systems, fabrikant van stemmachines. Fox News heeft na de verkiezingsnederlaag van Trump maandenlang diens complottheorie uitgezonden dat er geknoeid was met de stemmachines. Dominion wist via de rechter beslag te leggen op duizenden pagina's aan interne communicatie bij Fox waaruit overduidelijk blijkt dat niemand bij Fox de voortdurende stroom van leugens van Trump geloofde; niettemin mochten Trump en zijn advocaten avond aan avond die leugens komen verkondigen op de zender en dat zonder enige tegenspraak.
Kijkcijfers kregen voorrang op de waarheid. Door die Fox/Trump leugens geloven nog steeds miljoenen Amerikanen dat Trump onterecht de verkiezingen verloren heeft.
Ook op dit forum zaten/zitten Simpelmansen die de leugenmachine van Trump voor waarheid aanzagen/aanzien...
De grootste Amerikaanse nieuwszender - FOX News( de geliefde propagandazender van Trump) - betaald één van de grootste schadevergoedingen uit de Amerikaanse geschiedenis nl. 787,5€ miljoen dollar aan Dominion Voting Systems, fabrikant van stemmachines. Fox News heeft na de verkiezingsnederlaag van Trump maandenlang diens complottheorie uitgezonden dat er geknoeid was met de stemmachines. Dominion wist via de rechter beslag te leggen op duizenden pagina's aan interne communicatie bij Fox waaruit overduidelijk blijkt dat niemand bij Fox de voortdurende stroom van leugens van Trump geloofde; niettemin mochten Trump en zijn advocaten avond aan avond die leugens komen verkondigen op de zender en dat zonder enige tegenspraak.
Kijkcijfers kregen voorrang op de waarheid. Door die Fox/Trump leugens geloven nog steeds miljoenen Amerikanen dat Trump onterecht de verkiezingen verloren heeft.
Ook op dit forum zaten/zitten Simpelmansen die de leugenmachine van Trump voor waarheid aanzagen/aanzien...
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ik heb de punt gemist in $ 15.00frits1955 schreef: ↑19 apr 2023, 10:15The horror - hij heeft 15 dollar gegeven voor de campagne van Biden. Die "flinke donatie" heeft Biden zeker en vast de overwinning gegeven.De rechter die de zaak tegen Trump moet behandelen, blijkt vóór de de verkiezingen een flinke donatie gegeven te hebben aan de democraten
Maar principieel blijft het een fout. Een rechter hoort dat nooit te doen aangezien hij vroeg of laat wel moet oordelen over iemand die hij gesteund heeft.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Mag zo´n rechter nog wel een koffie va´ Starnucks of hamburger mac donalds gaan eten met een pepsi cola?
Toen vorige week een opperrechter flink naast de pot piste was het hier veel stiller ...
Toen vorige week een opperrechter flink naast de pot piste was het hier veel stiller ...
Laatst gewijzigd door E.T. op 19 apr 2023, 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Jongens toch- lullen over 15€...
It’s not uncommon for judges to donate to political candidates — a search of federal campaign donations in 2021 and 2022 turns up more than 30,000 donations from people listing “judge” as their occupation, donations from single-digit sums to more than $10,000.
Those donations span a variety of groups of both parties, including groups affiliated with Trump. And other judges donated to Biden’s 2020 campaign in the same report where the Merchan donation appears. (NBC News)
It’s not uncommon for judges to donate to political candidates — a search of federal campaign donations in 2021 and 2022 turns up more than 30,000 donations from people listing “judge” as their occupation, donations from single-digit sums to more than $10,000.
Those donations span a variety of groups of both parties, including groups affiliated with Trump. And other judges donated to Biden’s 2020 campaign in the same report where the Merchan donation appears. (NBC News)
-
"judge" ≠ judge
Het is niet omdat iemand zichzelf zo benoemt, dat het ook zo is.
Een rechter die doneert aan de democraten om vervolgens te gaan oordelen over de tegenstrever van die democraten ... hmmmmm......
Het is niet omdat iemand zichzelf zo benoemt, dat het ook zo is.
Een rechter die doneert aan de democraten om vervolgens te gaan oordelen over de tegenstrever van die democraten ... hmmmmm......

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Evengoed waar, maar in dit specifieke geval gaat het om een rechter-supporter van de democraten vs een republikeinse presidentskandidaat.
Meer moet daar toch niet over gezegd worden? Herinner u het spaghetti-arrest hier bij ons.
Hoe dat ginder zal uitdraaien, moeten we nog afwachten.
Meer moet daar toch niet over gezegd worden? Herinner u het spaghetti-arrest hier bij ons.
Hoe dat ginder zal uitdraaien, moeten we nog afwachten.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.