Westerse democratie en de islamideologie: fricties
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Antonio Guterres is een dwaas.
De secretaris-generaal van de VN zei dat het meedoen met moslims tijdens het vasten tijdens de islamitische heilige maand Ramadan hem "het ware gezicht van de islam" liet zien.
"Het gevoel van vrede, het gevoel van solidariteit, het gevoel van vrijgevigheid dat ik zag in de gemeenschappen die vluchtelingen opvangen, en ook de veerkracht, de moed van de vluchtelingen zelf, was buitengewoon inspirerend", zei hij.
Wat de VN-baas niet weet, is dat tijdens de maand van vrede en solidariteit al mee dan 400 mensen werden vermoord opdat de islamideologie zou kunnen regeren over de aardbol.
Guterres heeft vast en zeker nooit de basisteksten van de islamideologie gelezen. Een deugmens als Guterres zal nooit toegeven dat er met de islamideologie iets mis is totdat hij het aan den lijve ervaart.
De secretaris-generaal van de VN zei dat het meedoen met moslims tijdens het vasten tijdens de islamitische heilige maand Ramadan hem "het ware gezicht van de islam" liet zien.
"Het gevoel van vrede, het gevoel van solidariteit, het gevoel van vrijgevigheid dat ik zag in de gemeenschappen die vluchtelingen opvangen, en ook de veerkracht, de moed van de vluchtelingen zelf, was buitengewoon inspirerend", zei hij.
Wat de VN-baas niet weet, is dat tijdens de maand van vrede en solidariteit al mee dan 400 mensen werden vermoord opdat de islamideologie zou kunnen regeren over de aardbol.
Guterres heeft vast en zeker nooit de basisteksten van de islamideologie gelezen. Een deugmens als Guterres zal nooit toegeven dat er met de islamideologie iets mis is totdat hij het aan den lijve ervaart.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
In Malmö, Zweden, wonen veel moslims.
In een post op sociale media klaagt Valley Ghanem van de Islamitische Academie erover dat er een voedselfestival wordt gehouden in Malmö terwijl de islamitische vastenmaand ramadan bezig is.
Het blijkt dat Ghanem de gewoonte heeft om alles om haar heen dat ze niet leuk vindt te bestempelen als 'islamofobie'. Ze vindt het lomp een teken van ongevoelig zijn voor de waarden van de islamieten om zo'n voedselfestival nu te organiseren.
Ze kunnen daar in Malmö nog een voorbeeld nemen aan Borgerhout: daar werd naar het schijnt een mulitculturele maaltijd georganiseerd waaraan iedereen kon deelnemen; atheïsten, christenen, moslims, joden ... maar die laatsten heb ik toch nergens op de foto's kunnen waarnemen. Die moesten voor het donker terug thuis zijn, vermoed ik.
In een post op sociale media klaagt Valley Ghanem van de Islamitische Academie erover dat er een voedselfestival wordt gehouden in Malmö terwijl de islamitische vastenmaand ramadan bezig is.
Het blijkt dat Ghanem de gewoonte heeft om alles om haar heen dat ze niet leuk vindt te bestempelen als 'islamofobie'. Ze vindt het lomp een teken van ongevoelig zijn voor de waarden van de islamieten om zo'n voedselfestival nu te organiseren.
Ze kunnen daar in Malmö nog een voorbeeld nemen aan Borgerhout: daar werd naar het schijnt een mulitculturele maaltijd georganiseerd waaraan iedereen kon deelnemen; atheïsten, christenen, moslims, joden ... maar die laatsten heb ik toch nergens op de foto's kunnen waarnemen. Die moesten voor het donker terug thuis zijn, vermoed ik.

boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
VRT en dat proces van aanslag Zaventem liet aanvallers en slachtoffers aan het woord.
Aanvallers: men heeft alles in Syrie platgebombardeerd, ziekenhuizen ook, door westerlingen.
Slachtoffers: Syrie waar je van kant werd gemaakt als het niet naar hun goesting was, pedofilie, IS uitroeien .Die blijven zich daar aan vastklampen.
Aanvallers: men heeft alles in Syrie platgebombardeerd, ziekenhuizen ook, door westerlingen.
Slachtoffers: Syrie waar je van kant werd gemaakt als het niet naar hun goesting was, pedofilie, IS uitroeien .Die blijven zich daar aan vastklampen.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Het ene weekend is duidelijk het andere niet. Dat mocht de linkse zanger Stef&de Tong ervaren.frits1955 schreef: ↑11 apr 2023, 10:56En nu naar het echte leven van echte mensen afgelopen weekend:
Internationale Iftar van 1 km in Borgerhout brengt mensen van verschillende gemeenschappen bij elkaar
In Borgerhout is een internationale Iftar georganiseerd met een tafel van een kilometer lang. Omdat de Ramadan, het Paasfeest en Pesach dit jaar samen vallen, waren er doorheen de dag activiteiten voor mensen van de verschillende gemeenschappen voorzien, met ook een wereldmarkt en een paaseizoektocht.
...Het is zeldzaam dat Ramadan, Pasen en Pesach, het Joods Pasen, samenvallen. “De volgende keer dat dat zal gebeuren, is pas over 33 jaar”, zegt Zahra Eljadid van organisator Voem vzw. “We hebben dan ook verschillende acties georganiseerd. Zo hebben een 300-tal kindjes gezocht naar een gouden paasei, we hebben een drie meter lange pan gemaakt, een wereldmarkt georganiseerd en de kilometerlange tafel waar 3.000 mensen aan kunnen zitten.”
Terwijl andere kindjes een week eerder naar een gouden paasei zochten, werd deze week de 12-jarige zoon van Stef door 8 stukken krapuul (zijn woorden) in elkaar geslagen zodat hij naar de spoedafdeling moest worden gebracht.
En dat nog wel op het einde van de ramadan, een periode van bezinning, tolerantie, vreedzaam samenleven, wederzijds respect enz.

Op 'Doorbraak' stond de volgende haatzaaiende titel: "Katastroof te Deurne: PVDA-gezin op de loop voor moslim-‘krapuul’ " -

URSULAMI - Lid geworden op: 15 aug 2014, 09:33
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/04/26 ... merkingen/
Ze zijn zo lief mijnheer , nu draaien ze de rollen weer eens om
Ze zijn zo lief mijnheer , nu draaien ze de rollen weer eens om
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Dat is iets wat zeker moeten afgeschaft worden. Mensen die, om welke reden dan ook, in een ander land wonen gaan (mee) bepalen door wie hun 'thuisland' moet bestuurd worden. Een 'thuisland' dat ze notabene om eender welke reden de rug hebben toegekeerd. Dit is voor bv Turken die Turkije definitief verlaten hebben maar telt evenzo voor Belgen die België definitief verlaten hebben maar toch de enkel de Turkse of Belgische nationaliteit behouden.door voorn » 49 minuten geleden
Ik vindt het ongehoord dat personen met dubbele nationaliteit kunnen kiezen in beide landen ; zelfs politici.
Men kan geen twee meesters dienen op een kritiek moment.
Kortom, woont men in het buitenland geen stemrecht voor zijn thuisland tot men terug naar zijn eigen land vertrekt. Eender welke nationaliteit.
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
https://youtu.be/3TMjbSbAFWw
Kijk op dinsdag en donderdag om 12 h15 op Nederlandse tv 1 !
Vanmiddag was de laatste uitzending , 5 september zijn ze terug ! Er is een klacht ingediend tegen de omroep : ongehoord Nederland , men wilt deze omroep VERBIEDEN !
Kijk op dinsdag en donderdag om 12 h15 op Nederlandse tv 1 !
Vanmiddag was de laatste uitzending , 5 september zijn ze terug ! Er is een klacht ingediend tegen de omroep : ongehoord Nederland , men wilt deze omroep VERBIEDEN !
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Bart de Wever en Freilich zijn vragende partij om meer bescherming in de joodse wijk in Antwerpen.
Dit na aanslagen in Duitsland door Iraanse terroristen.
Ze vragen dan ook tussenkomst van leger en federale politie.
De betrokken minister Anelies Verlinden reageerde nogal koel op deze vraag.
Dit na aanslagen in Duitsland door Iraanse terroristen.
Ze vragen dan ook tussenkomst van leger en federale politie.
De betrokken minister Anelies Verlinden reageerde nogal koel op deze vraag.
-
De dochter (16 j.) vernederde de Afghaan enorm door niet in te gaan op zijn seksuele avances. Zoiets doe je niet als je de cultuur van die man wil accepteren als gelijkwaardig met de Duitse. Jongens, jongens toch.AFGHAAN STEEKT MOEDER EN DOCHTER NEER
"We behandelden hem als een vriend"
Een klacht wegens racisme zit er wellicht aan te komen.

Terwijl hij Allah prijst met een luide "Allahu Akbar" valt een Afghaanse migrant een vrouw in een rolstoel seksueel aan en probeert vervolgens het busje te stelen waarop ze wachtte.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.