Bracke en De Croo zijn beiden gestopt met politiek en staan nu het meest in de belangstelling in de media om die pensioenregeling.door frits1955 » 23 minuten geleden
Straks zitten hier nog meer Pvda stemmers dan Vlaams Belangers
Overigens: wat blijft het oorverdovend stil bij de partij van Bracke. En ook van die andere oppositiepartij - Vlaams Belang ' taal noch teken. Zouden ze hun pensioenbonussen aan het tellen zijn?
Wat er zich nu allemaal afspeelt gaat tussen Bracke/De Croo en de PvdA en daar spint PvdA garen bij of hoopt er garen bij te spinnen naar de verkiezingen toe. Momenteel lukt dat omdat het vertrouwen in de huidige generatie politiekers ver onder het nulpunt gezakt is en dit is niet alleen omwille van die pensioenregeling.
En waarom zouden die partijen hier commentaar moeten op geven, zou echt niet weten waarom. Ze hebben het namelijk allemaal goedgekeurd en het valt nog te bezien of ze dat gaan (moeten) terug betalen. De Croo en Bracke zijn beiden politiek op pensioen en kan men (politiek) niks meer maken.
En of de mensen nu massaal PvdA gaan stemmen alleen omwille van deze pensioenregeling.....daar heb ik toch mijn sterke twijfels over. Een paar procentjes misschien in de peilingen maar een aardverschuiving teweeg brengen?
Dan zet ik toch liever mijn geld in op het VB.