Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

In het artikel:
Russia has been accused on numerous occasions of carrying out assassinations and assassination attempts with poisons involving heavy metals – which are not typically present in lethal quantities in everyday life.
Rusland is bij talloze gelegenheden beschuldigd van het plegen van moordaanslagen en moordpogingen met gifstoffen waarbij zware metalen betrokken zijn – die in het dagelijks leven doorgaans niet in dodelijke hoeveelheden aanwezig zijn.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
RyanR - Lid geworden op: 05 mei 2022, 20:10
Ach, dat regime in de Oekraïne is een door de VS georganiseerde farce.
De slijmballen in de EU en de NAVO likken de kont van de Amerikanen.
Daarom negeren die eikels ook de wil van de gewone Europeaan.
Wij willen gewoon vrede. Geen gedoe aan onze grenzen.
De slijmballen in de EU en de NAVO likken de kont van de Amerikanen.
Daarom negeren die eikels ook de wil van de gewone Europeaan.
Wij willen gewoon vrede. Geen gedoe aan onze grenzen.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Allez de kogel is door de kerk:
Als dit zo is dan weet ik dat Oekraïne met een immens groot probleem zit. Blijft nog de vraag waar ze die vergiftiging dan opgelopen heeft gezien ook medewerkers van haar dezelfde symptomen vertoonden.
Interne oppositie/machtsstrijd binnen de militaire inlichtingendiensten is dus onbestaande als oorzaak in Oekraïne.
Als men dan de verklaringen in het achterhoofd houdt van Valerij Zaloezjnyj, de opperbevelhebber van de Oekraïense strijdkrachten, over de situatie aan het front en de daarop volgende welles/nietes woordenwisseling aan de top van Oekraïne kan ik alleen maar besluiten dat men een externe zondebok nodig heeft om de interne strubbelingen te verdoezelen.
Wordt zeker vervolgd.
Vergiftiging van vrouw van Oekraïense spionagechef was waarschijnlijk ‘poging tot haar leven door Rusland’
De Oekraïense minister van Buitenlandse Zaken heeft gezegd dat hij gelooft dat de vergiftiging van de vrouw van de chef van de inlichtingendienst van het land een "poging op haar leven" door Rusland was.
Marianna Budanova, de vrouw van Kyrylo Budanov, werd gediagnosticeerd met een vergiftiging door zware metalen en werd gisteren in het ziekenhuis behandeld.
In reactie op dat nieuws in Brussel zei minister van Buitenlandse Zaken Dmytro Kuleba: "Het is logisch om aan te nemen dat het een poging was, het is een aanslag op haar leven, omdat we weten dat Rusland eerder had geprobeerd Boedanov zelf te vermoorden."
Hij voegde eraan toe: "Het is dus logisch om dat aan te nemen, maar ik heb meer informatie nodig om hierover een volledig oordeel te kunnen vellen."
Het is nog niet duidelijk of het gif in plaats daarvan voor de heer Budanov bedoeld was.
Eerder dit jaar zei de woordvoerder van de Oekraïense spionagedienst dat Budanov tien moordpogingen van de Russische staatsveiligheidsdienst had overleefd.
Eerder had de heer Budanov de lokale media ook verteld dat zijn vrouw bij hem in zijn kantoor woont, wat erop zou kunnen wijzen dat hij het beoogde doelwit van de vergiftiging was.
Rusland heeft nog niet gereageerd op de vergiftigingsclaim.
(SkyNews - 29/11/2023 - 14.58 uur.
Als dit zo is dan weet ik dat Oekraïne met een immens groot probleem zit. Blijft nog de vraag waar ze die vergiftiging dan opgelopen heeft gezien ook medewerkers van haar dezelfde symptomen vertoonden.
Interne oppositie/machtsstrijd binnen de militaire inlichtingendiensten is dus onbestaande als oorzaak in Oekraïne.
Als men dan de verklaringen in het achterhoofd houdt van Valerij Zaloezjnyj, de opperbevelhebber van de Oekraïense strijdkrachten, over de situatie aan het front en de daarop volgende welles/nietes woordenwisseling aan de top van Oekraïne kan ik alleen maar besluiten dat men een externe zondebok nodig heeft om de interne strubbelingen te verdoezelen.
Wordt zeker vervolgd.
-
Ach, wat lief en wat mooi! Heb je daar ook belletjes bij of een tamboerijn? 't Is de tijd van 't jaar, hé?
Ik herlees je citaat nu nogmaals. Véél beter!

KIJK. ‘Experts’ op Russische staats-tv ontkennen grijnzend dat Rusland achter vergiftiging vrouw Oekraïense inlichtingenchef zit
Volgens Loegovoj is de vergiftiging van Boedanova compleet verzonnen. Het echtpaar woont immers in een zwaar beveiligde bunker. “En waarom werd zijn vrouw getroffen en hij niet? Laat hij haar alles misschien voorproeven voor hij zelf eet”, reageert parlementslid Jevgeni Popov schamper, tot groot jolijt van de presentatrice en andere gasten in de studio.
https://www.hln.be/buitenland/kijk-expe ... ~a04aec79/
door Dicksy » Vandaag, 13:55
Geen Russen in het spel dit keer? raar.
Of blijken de interne Oekraïense strubbelingen aan de top zich uit te breiden naar de naaste kring van die top?
Het zijn toch vragen die gesteld mogen worden.
-
Vragen stellen mag maar altijd met de voeten op de grond blijven; ik herinner me alsof het gisteren was de kop van een krant: "Op de Russische staats-tv ontkennen hoge legerofficieren grijnzend dat Rusland achter het neerhalen van vlucht MH-17 zit"

Dan hebt gij een goed geheugen maar of ze nu grijnzen of niet, het blijven terechte vragen.
Dus ofwel Oekraïens fake-nieuws, een mol of een interne machtsstrijd waar het beoogde doel gemist werd.
Ook dit zal vervolgd worden.
En dit met mijn posting van 13.55 uur (zie hoger) en deze van het HLN kan men zich volgende vraag stellen of er in het kantoor van het hoofd van de inlichtingsdienst zich een mol bevindt. En dan heeft Zelensky een groot probleem want die kunnen er ook zitten in zijn inner circle.door Dicksy » Vandaag, 19:24
Dus ofwel Oekraïens fake-nieuws, een mol of een interne machtsstrijd waar het beoogde doel gemist werd.
Ook dit zal vervolgd worden.
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Moldavie zo te zien ook in het vizier ?
HLN
Russische buitenlandminister: “Moldavië is volgende slachtoffer in oorlog die Westen heeft ontketend”
De Russische minister van Buitenlandse Zaken Sergej Lavrov (73) heeft het Oost-Europese land Moldavië bedreigd. Dat deed hij tijdens de bijeenkomst van de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa (OVSE) in de Macedonische hoofdstad Skopje. “Moldavië is voorbestemd om het volgende slachtoffer te worden van de hybride oorlog die het Westen tegen Rusland heeft ontketend”, zei Lavrov.
https://www.hln.be/buitenland/russische ... ~a07f5933/
HLN
Russische buitenlandminister: “Moldavië is volgende slachtoffer in oorlog die Westen heeft ontketend”
De Russische minister van Buitenlandse Zaken Sergej Lavrov (73) heeft het Oost-Europese land Moldavië bedreigd. Dat deed hij tijdens de bijeenkomst van de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa (OVSE) in de Macedonische hoofdstad Skopje. “Moldavië is voorbestemd om het volgende slachtoffer te worden van de hybride oorlog die het Westen tegen Rusland heeft ontketend”, zei Lavrov.
https://www.hln.be/buitenland/russische ... ~a07f5933/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
HLN:
Aantal Russen dat oorlog in Oekraïne steunt bijna gehalveerd sinds februari
Het aantal Russen dat de oorlog in Oekraïne volledig steunt, is sinds februari 2023 bijna gehalveerd. Dat blijkt uit een recente opiniepeiling van de Russische onafhankelijke organisatie Chronicles. Daarnaast zijn er meer Russen die een terugtrekking van de Russische troepen uit Oekraïne steunen dan niet.
https://www.hln.be/buitenland/aantal-ru ... ~ae4751e1/
Aantal Russen dat oorlog in Oekraïne steunt bijna gehalveerd sinds februari
Het aantal Russen dat de oorlog in Oekraïne volledig steunt, is sinds februari 2023 bijna gehalveerd. Dat blijkt uit een recente opiniepeiling van de Russische onafhankelijke organisatie Chronicles. Daarnaast zijn er meer Russen die een terugtrekking van de Russische troepen uit Oekraïne steunen dan niet.
https://www.hln.be/buitenland/aantal-ru ... ~ae4751e1/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
“Moldavië is voorbestemd om het volgende slachtoffer te worden van de hybride oorlog die het Westen tegen Rusland heeft ontketend”, zei Lavrov.
Oekraïne is volgens Rusland de nuttige idioot gebruikt door het Westen (lees de VS), Moldavië zal de volgende nuttige idioot van het Westen (lees de VS) zijn om de hybrideoorlog tegen Rusland verder te kunnen voeren als Oekraïne de pijp aan maarten geeft.
Dat maak ik op uit de woorden van Lavrov en daarom dat er ook staat 'voorbestemd'.
Oekraïne is volgens Rusland de nuttige idioot gebruikt door het Westen (lees de VS), Moldavië zal de volgende nuttige idioot van het Westen (lees de VS) zijn om de hybrideoorlog tegen Rusland verder te kunnen voeren als Oekraïne de pijp aan maarten geeft.
Dat maak ik op uit de woorden van Lavrov en daarom dat er ook staat 'voorbestemd'.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Dat heeft al een heel andere betekenis dan wat Charlie hierboven neerpende ...Dicksy schreef: ↑01 dec 2023, 14:05“Moldavië is voorbestemd om het volgende slachtoffer te worden van de hybride oorlog die het Westen tegen Rusland heeft ontketend”, zei Lavrov.
Dat maak ik op uit de woorden van Lavrov.