Bluft Poetin?
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Het doet echt pijn hè Wil.
Misschien moet je eens een onderwerp aankaarten, in een nieuw topic natuurlijk, waar je echt van op de hoogte bent.
Zou Helmut Lotti bv zo geen onderwerp zijn? De ‘ Dag Allemaal’ is meer iets van uw niveau.
Ik lees het wel.
Tot de volgende makker.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Je hebt te lang "Bij de Swa" aan de toog gehangen, Dicksy, dat hoor ik aan je 'klap':
'Makkers, Maten, Maes' , je blijft nog wat na-lallen maar je punten verbeteren er niet meer door, kadee.
Gorbachov heeft je de das omgedaan, zoals ik voorspeld had. Daardoor heb je op 2 dagen een 2e keer bakzeil moeten halen. Als ik jou was zou ik me nu wat gedeisd houden, anders wordt het misschien een hattrick
We kennen intussen je tactiek al wel: je dieper ingraven en je non-argumenten herhalen. Dat deed je voordien ook geregeld.
Vervolgens probeer je steeds de winnaar van de discussie te verleiden om mee te gaan in je steekspelletje waarin geen enkel argument meer wordt aangehaald. Maar zoals ik al eerder zei: Never argue ...
Sorry, als je kennis van het Engels je niet toelaat alles te begrijpen. Jaag het maar eens door google translate of spijker je Engels wat bij in je vrije tijd. Assimilboekjes zijn nog voorradig.
Als je nog eens een ander belangrijk "document" hebt, dan zie ik het wel.
'Makkers, Maten, Maes' , je blijft nog wat na-lallen maar je punten verbeteren er niet meer door, kadee.
Gorbachov heeft je de das omgedaan, zoals ik voorspeld had. Daardoor heb je op 2 dagen een 2e keer bakzeil moeten halen. Als ik jou was zou ik me nu wat gedeisd houden, anders wordt het misschien een hattrick
We kennen intussen je tactiek al wel: je dieper ingraven en je non-argumenten herhalen. Dat deed je voordien ook geregeld.
Vervolgens probeer je steeds de winnaar van de discussie te verleiden om mee te gaan in je steekspelletje waarin geen enkel argument meer wordt aangehaald. Maar zoals ik al eerder zei: Never argue ...
Sorry, als je kennis van het Engels je niet toelaat alles te begrijpen. Jaag het maar eens door google translate of spijker je Engels wat bij in je vrije tijd. Assimilboekjes zijn nog voorradig.
Als je nog eens een ander belangrijk "document" hebt, dan zie ik het wel.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
door Wil. » 50 minuten geleden
Je hebt te lang "Bij de Swa" aan de toog gehangen, Dicksy, dat hoor ik aan je 'klap':
Enz, enz.....
Och Wil. Aan je reactie die je gisteren plaatste (pag. 633 om 17.54 uur) wist ik al waar de klepel hing, de jongen zijn argumenten beginnen op te geraken. Ik stelde mij toen al de vraag hoelang het zou duren wanneer hij zijn gekende riedeltjes zou lanceren om de discussie een andere wending te kunnen geven.
Vooral na het plaatsen van dat artikel met die documenten uit het Amerikaans Archief (niet verwarren met de 'Dag Allemaal') over de gesprekken tussen Baker ---> Gorbatsjov, Baker---> Kohl en Kohl ---> Gorbatsjov, die je niet kon weerleggen, wist ik dat het hek helemaal van de dam was en zijn (uw) vat helemaal leeg was. Dat bewees je even later en nu ook weer met deze reactie.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
HLN:
Russische woordvoerster geeft inkijk in doelen van Moskou in Oekraïne: “Rusland wil volledige overgave van Oekraïne en Westen”
De woordvoerster van het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken heeft in een interview met het Franse persbureau AFP gezegd dat de doelstellingen van het Kremlin in Oekraïne “nog altijd dezelfde” zijn als bij de invasie op 24 februari vorig jaar. Maar wat Maria Zacharova verkondigde, maakt duidelijk dat Kiev er met een (pro-Russische) regimewissel alleen niet vanaf komt.
https://www.hln.be/buitenland/russische ... a1cb0b586/
Russische woordvoerster geeft inkijk in doelen van Moskou in Oekraïne: “Rusland wil volledige overgave van Oekraïne en Westen”
De woordvoerster van het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken heeft in een interview met het Franse persbureau AFP gezegd dat de doelstellingen van het Kremlin in Oekraïne “nog altijd dezelfde” zijn als bij de invasie op 24 februari vorig jaar. Maar wat Maria Zacharova verkondigde, maakt duidelijk dat Kiev er met een (pro-Russische) regimewissel alleen niet vanaf komt.
https://www.hln.be/buitenland/russische ... a1cb0b586/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40
In het nieuws was sprake van onderhandelingen om Ukraine te laten lid worden van de Europese unie.
Dat is natuurlijk niet hetzelfde als de NATO
Nu in de USA de eerste nieuwe vliegtuigen F-35A, voor België van de band rollen,
ziet het ernaar uit, dat dit - onder torenhoge schulden gebukt gaande - tochtgat aan de Noordzee
toch vroeg of laat de spierballen zal kunnen laten rollen.
Of...z'n verplichtingen t.o.v. de NATO zal kunnen nakomen!?
Hoe dan het gat in de begroting ooit zal verkleinen
zijn zorgen voor de bewindslui na de verkiezingen 2024...
Dat is natuurlijk niet hetzelfde als de NATO
Nu in de USA de eerste nieuwe vliegtuigen F-35A, voor België van de band rollen,
ziet het ernaar uit, dat dit - onder torenhoge schulden gebukt gaande - tochtgat aan de Noordzee
toch vroeg of laat de spierballen zal kunnen laten rollen.
Of...z'n verplichtingen t.o.v. de NATO zal kunnen nakomen!?
Hoe dan het gat in de begroting ooit zal verkleinen
zijn zorgen voor de bewindslui na de verkiezingen 2024...
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Navalny nu ook al spoorloos....
HLN:
Kremlincriticus Aleksej Navalny al zes dagen vermist: gevangenis zegt dat hij niet meer op lijst staat
De Russische oppositieleider Aleksej Navalny (47) is al zes dagen vermist. Dat meldt zijn woordvoerster. Sinds vorige week woensdag heeft niemand nog contact met hem gehad. Zijn advocaten vroegen uitleg aan de gevangenis waar hij al sinds juni 2022 verblijft en kregen daar vandaag te horen dat hij niet meer op de lijst met gedetineerden staat.
https://www.hln.be/buitenland/kremlincr ... ~a41974df/
HLN:
Kremlincriticus Aleksej Navalny al zes dagen vermist: gevangenis zegt dat hij niet meer op lijst staat
De Russische oppositieleider Aleksej Navalny (47) is al zes dagen vermist. Dat meldt zijn woordvoerster. Sinds vorige week woensdag heeft niemand nog contact met hem gehad. Zijn advocaten vroegen uitleg aan de gevangenis waar hij al sinds juni 2022 verblijft en kregen daar vandaag te horen dat hij niet meer op de lijst met gedetineerden staat.
https://www.hln.be/buitenland/kremlincr ... ~a41974df/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Dit is natuurlijk gewoon onzin.Indien het inderdaad een eindbeslissing was, dan zou er met 100% zekerheid ook de handtekening van de president van de VS hebben onder gestaan.
Staat de handtekening van Eisenhower omtrent de "eindbeslissing" in WOII ( de Duitse totale capitulatie) onder het desbetreffende verdrag? No way - wel die van een vertegenwoordiger van Eisenhower.
Staat de handtekening van Nixon onder het vredesverdrag, gesloten in Parijs 1973, tussen de VS en Vietnam?
No way - wel die van vertegenwoordigers van de Amerikaanse regering.
Als Baker als Minister van Buitenlandse zaken had getekend dat de NATO niet oostwaarts zou uitbreiden had dat gewoon rechtsgeldig geweest - de handtekening van de Amerikaanse president is daar absoluut niet voor nodig.
-
https://www.iwkoeln.de/studien/berthold ... litik.htmlHet niet bereiken van toetredingsonderhandelingen met Oekraïne bij de EU zou 'verwoestend' zijn
We hebben eerder vermeld dat er tijdens een EU-top zal worden overwogen of er onderhandelingen over het lidmaatschap met Oekraïne moeten worden gestart.
De leiders komen donderdag en vrijdag bijeen om te beslissen of zij lidmaatschapsonderhandelingen met Kiev willen starten en het land aanvullende economische steun zullen verlenen.
Nu heeft de Oekraïense minister van Buitenlandse Zaken, Dmytro Kuleba, gezegd dat het “verwoestend” zou zijn voor Kiev en de EU als de leiders zijn land geen groen licht zouden geven voor toetredingsonderhandelingen.
“De moeder van alle besluiten, het belangrijkste besluit is natuurlijk het besluit over het openen van toetredingsonderhandelingen”, zei Kuleba.
"Ik kan het me niet voorstellen, ik wil niet eens praten over de verwoestende gevolgen die zullen optreden als de (Europese) Raad er niet in slaagt dit besluit te nemen."
De Hongaarse premier Viktor Orban heeft tijdens de top al gedreigd een veto uit te spreken over de hulp- en uitbreidingsgesprekken.
(SkyNews - 11/12/2023)
Daar zal veel geld naar Oekraïne vloeien vanuit de EU. Verwoestende gevolgen voor Oekraïne bij niet opstarten toetredingsonderhandelingen, verwoestende gevolgen (financieel) voor de EU en zijn bevolking bij toetreding. Maar verwoestend voor beide bij geen groen licht.
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Tja, wat zullen de veelgeplaagde Vlaamse boeren gaan doen als het Oekraïnse graan gesubsidieerd aan dumpingprijzen over Europa zal uitgestort worden? Ik vermoed dat de leden van de Europese Unie in zijn geheel netto betalers zullen worden na toetreding van Oekraïne.
-
door frits1955 » 1 minuut geleden
Tja, wat zullen de veelgeplaagde Vlaamse boeren gaan doen als het Oekraïnse graan gesubsidieerd aan dumpingprijzen over Europa zal uitgestort worden? Ik vermoed dat de leden van de Europese Unie in zijn geheel netto betalers zullen worden na toetreding van Oekraïne.
Daar hebben de Poolse boeren (en nog een paar buurlanden) al een staaltje van kunnen zien.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Je komt wel op de party wanneer alles voorbij is, frits.frits1955 schreef: ↑11 dec 2023, 18:57Dit is natuurlijk gewoon onzin.Indien het inderdaad een eindbeslissing was, dan zou er met 100% zekerheid ook de handtekening van de president van de VS hebben onder gestaan.
Staat de handtekening van Eisenhower omtrent de "eindbeslissing" in WOII ( de Duitse totale capitulatie) onder het desbetreffende verdrag? No way - wel die van een vertegenwoordiger van Eisenhower.
Bovendien kemel je er nog flink op los ook: ik heb het over een president van de VS wiens naam niet op een werkdocument staat. Het papier is dan ook niet meer dan dat en absoluut geen eindverdrag.
Bovendien zijn de twee betrokken landen niet in oorlog met elkaar, terwijl de voorbeelden die je aanhaalt telkens gaan over oorlogen.
Bovendien was Eisenhower zelfs helemaal geen president toen de oorlog werd beëindigd.
Als het over appels en peren vergelijken gaat, mag dit bij in de tekstboekjes komen .
De zaak is al ten gronde beslist. Eén woord volstaat: Gorbachev.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Goed geïnformeerd door de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken begreep de West-Duitse bondskanselier een belangrijke kernlijn van de Sovjet-Unie, en verzekerde Gorbatsjov op 10 februari 1990: “Wij zijn van mening dat de NAVO de reikwijdte van haar activiteiten niet mag uitbreiden.” (Zie document 9) Na deze bijeenkomst kon Kohl zijn opwinding nauwelijks bedwingen over Gorbatsjovs principeakkoord voor de Duitse eenwording en, als onderdeel van de Helsinki-formule dat staten hun eigen allianties kiezen, kon Duitsland voor de NAVO kiezen. Kohl beschreef in zijn memoires hoe hij de hele nacht door Moskou liep, maar hij besefte nog steeds dat er nog een prijs moest worden betaald.
Uit de Amerikaanse archieven en niet uit de 'Dag Allemaal'. Duitsland in zijn geheel bij de Navo ....ja, de rest.....niet.
Het is hierbij beslecht. Meer valt er niet meer over te zeggen.
Uit de Amerikaanse archieven en niet uit de 'Dag Allemaal'. Duitsland in zijn geheel bij de Navo ....ja, de rest.....niet.
Het is hierbij beslecht. Meer valt er niet meer over te zeggen.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Oekraïne is alsnog te corrupt om tot de EU toe te treden .... en met Zelensky aan de macht ook nog eens te ondemocratisch. Niet te doen , we hebben nu al genoeg cocaïne handelaars , wapenhandelaars en hoertjes uit Oost Europa geïmporteerd.Dicksy schreef: ↑11 dec 2023, 19:17door frits1955 » 1 minuut geleden
Daar hebben de Poolse boeren (en nog een paar buurlanden) al een staaltje van kunnen zien.