Bluft Poetin?
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Een overzicht van hun getroffen zwarte vloot.......

Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Zelenskyj komt naar de Veiligheidsconferentie van München
De Oekraïense president Volodymyr Zelenskyj komt naar de Veiligheidsconferentie van München en ontmoet daar ook de Amerikaanse vice-president Kamala Harris. Het Witte Huis maakte het gesprek tussen de twee zaterdagavond (lokale tijd) bekend in het officiële programma van de vice-president voor haar bezoek aan Duitsland. Harris zal ook bondskanselier Olaf Scholz ontmoeten in München.
Van vrijdag tot en met zondag zullen naar verwachting ongeveer 50 staatshoofden en regeringsleiders en meer dan 100 ministers van over de hele wereld de veiligheidsconferentie in het Bayerischer Hof Hotel bijwonen. Onder hen zijn onder meer bondskanselier Olaf Scholz (SPD), de Amerikaanse vice-president Kamala Harris en de Israëlische president Izchak Herzog.
De regeringen van Rusland en Iran zijn niet uitgenodigd.
Eigenlijk gewoon hilarisch om dit te vermelden. Had iemand nu echt anders verwacht?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Messenslijperij ....
Zijn de Chinezen uitgenodigd ? Ik vind dit alles om erbij te wenen , en dat terwijl de bol zelf zo veel problemen heeft om te overleven. 
Hoog tijd voor een mutatie , en om al dat oorlogsgebroed uit te roeien ....
En Poetin ? Die wacht geduldig af tot het de wereld duidelijk wordt dat ZIJ Rusland willen vernietigen. En dan .....grote boemen ( of de desastreuze manier om het oorlogsgebroed uit te roeien )
Hoog tijd voor een mutatie , en om al dat oorlogsgebroed uit te roeien ....
En Poetin ? Die wacht geduldig af tot het de wereld duidelijk wordt dat ZIJ Rusland willen vernietigen. En dan .....grote boemen ( of de desastreuze manier om het oorlogsgebroed uit te roeien )
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Als je voor een posting applaus zou krijgen van Poetin, dan weet je dat je aan de verkeerde kant staat.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Als RU ook al A bommen in een baan om de aarde kan brengen. Wat is dit dan, graaien naar land en oude stock van legermateriaal laten stukmaken. Geld genoeg voor nieuw te kopen.
(het volk moet luisteren)
(het volk moet luisteren)
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ik hoef voor mijn haat tegen al het oorlogsgebroed en graaigebroed geen applaus , van welke kant dat applaus ook mag komen.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
In de boomende jaren 60 werd België zelfs als een van de rijkste tien landen gerekend. Maar toen hadden we nog wel een kolonie...
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
-
Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40
NIEUWS
CITAAT
De situatie in Avdiivka, een stad in het oosten van Oekraïne, is kritiek.
Dat zegt John Kirby, de woordvoerder van de Amerikaanse nationale veiligheidsraad.
De Russen lijken er steeds meer voet aan de grond te krijgen.
De Oekraïense president Volodimir Zelenski benadrukt dat hij alles in het werk stelt om de militairen te helpen.
EINDE CITAAT
CITAAT
De situatie in Avdiivka, een stad in het oosten van Oekraïne, is kritiek.
Dat zegt John Kirby, de woordvoerder van de Amerikaanse nationale veiligheidsraad.
De Russen lijken er steeds meer voet aan de grond te krijgen.
De Oekraïense president Volodimir Zelenski benadrukt dat hij alles in het werk stelt om de militairen te helpen.
EINDE CITAAT
-
Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40
Met dat zilverpapier, is die intussen ter ziele gegane ex-kolonie niet meer te redden.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32