Nieuws

this is Belgium !

Gestart door aldegonde op 13 feb 2013, 12:58 2668 berichten 317.778 keer gelezen Reageer
Fred1950 04 mar 2024, 14:57 14.328 berichten
In Oekraïne is het nog een ietse pietse corrupter , daar moet ge zelfs geen examen afleggen , alleen geld onder tafel schuiven ....
    Citeer
    sibarita 05 mar 2024, 10:54 1.393 berichten
    Drie topmagistraten onder vuur na fraude bij examen: “Hun carrière is voorbij”
    De ene pleit geregeld op assisen, de andere is afdelingsprocureur van Brugge, zijn vrouw is dan weer zetelend rechter in Ieper. Drie hoge West-Vlaamse magistraten blijken betrokken bij fraude bij het examen voor nieuwe magistraten en riskeren een tucht- en zelfs een celstraf. Een advocate bracht het schandaal aan het licht: “Nu blijkt waarom hun zoon zo goed scoorde.”

En er zijn nu al zoveel rechters te kort .........
    Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
    "Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
      Citeer
      Hobo 05 mar 2024, 11:05 5.986 berichten
      Onthutsend dat op zo'n niveau dergelijke misbruiken voorkomen.

Dat uitgerekend die mensen zich boven de wet veheffen...

Ps.: Zou dat het gevolg zijn van drugs :?:
        Citeer
        sibarita 05 mar 2024, 23:28 1.393 berichten
        straf , dat is het groene hout ..... voorbeeldfuncties , die de medemens de les spellen !

In het Duits heeft men een mooi spreekwoord : wer den papst zum vetter hat kann leicht kardinal werden"

Wij zeggen eigen volk eerst ... maar die uitspraak is door de rechters verboden !
        Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
        "Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
          Citeer
          boeffer 05 mar 2024, 23:56 In mijn zetel 3.791 berichten
          Bij de Oost blokkers komt diploma, rijbewijs, enz gewoon uit hunne printer. Wie van wie heeft dat zo aangeleerd?
          W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
            Citeer
            E.T. 06 mar 2024, 13:04 29.343 berichten
            De Croo rijdt zijn partij helemaal in de vernieling ... uw stem op OpenVLD is ook een stem op die Waalse ruziemaker :twisted:
              Citeer
              Fred1950 06 mar 2024, 15:38 14.328 berichten
              E.T. schreef: ↑
              06 mar 2024, 13:04
              De Croo rijdt zijn partij helemaal in de vernieling ... uw stem op OpenVLD is ook een stem op die Waalse ruziemaker :twisted:
              Beide partijen behoren tot het graaigebroed , en dat haat ik ! :|
                Citeer
                voorn 10 mar 2024, 10:14 Antwerpen 5.843 berichten
                Is politiek nu een klucht aan het worden.
                In Brussel stapt een PTB stemmenkanon over naar de MR.
                Wie kan in zulke kerels nog geloven. :twisted:
                  Citeer
                  Wil. 10 mar 2024, 10:59 24.095 berichten
                  Van PTB naar MR? Hoe lang moet die dan eerst in quarantaine mét het boek van Adam Smith als verplichte studielectuur? :lol:
                  AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
                    Citeer
                    voorn 10 mar 2024, 12:10 Antwerpen 5.843 berichten
                    Zou hij niet overstappen omdat hij nu zijn volle wedde kan houden? :twisted:
                    En het ergste is daarbij dat die plaats van de Ovld krijgt.
                    Nog eens franstalige opstoot.
                      Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.