Politiek

TRUMP wordt een goede president

Gestart door maior domus op 10 feb 2016, 12:49 5002 berichten 554.445 keer gelezen Reageer
E.T. 12 mar 2024, 12:06 29.366 berichten
Vandaag op de Truth Social

Als volgende president wil ik eerst de grens sluiten en de gijzelaars van 6 januari vrijlaten.
    Citeer
    Hobo 17 mar 2024, 12:01 5.981 berichten
    Dat bruin zal wel van 't fleske zijn :roll:

Maar zo'n schuppenzot aan 't roer van de USA komt te staan
    is op z'n zachtst geformuleerd ...
    Héél zorgwekkend voor de (wereld)vrede :twisted:

Laatst gewijzigd door Hobo op 17 mar 2024, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Citeer
      E.T. 17 mar 2024, 12:33 29.366 berichten
      Sorry, ik moet nog eten.
      De vertaling/samenvatting in de krant was al erg genoeg.
      Blanken zien zichzelf nooit als migrant.
        Citeer
        Dicksy 17 mar 2024, 12:40 8.386 berichten
        door E.T. » 2 minuten geleden
        Sorry, ik moet nog eten.
        De vertaling/samenvatting in de krant was al erg genoeg.
        U bedoelt dit:

image.png
        image.png (409.94 KiB) 718 keer bekeken

als men natuurlijk alleen maar de titel leest en dat wat HLN er van maakt en de context en rest weg laat zou ik ook zo reageren.
          Citeer
          voorn 17 mar 2024, 13:38 Antwerpen 5.855 berichten
          Hij heeft nog meer gezegd,; als hij niet verkozen wordt bijvoorbeeld
          Dit lijkt me een staatsgreep. :twisted:
            Citeer
            Dicksy 17 mar 2024, 13:56 8.386 berichten
            door voorn » 12 minuten geleden
            Hij heeft nog meer gezegd,; als hij niet verkozen wordt bijvoorbeeld
            Dit lijkt me een staatsgreep. :twisted:
            "Een bloedbad"
            5 november, de datum van de komende presidentsverkiezingen, wordt volgens Trump "de belangrijkste datum in de geschiedenis van ons land". "Als ik niet verkozen word, wordt het een bloedbad voor ons land", zei Trump. Wellicht doelde hij daarmee op de economie van de VS, want hij ging door over de bedreigde Amerikaanse auto-industrie.

Krijgt België ook zijn bloedbad mocht er een Vivaldi2 komen of staat dit (economisch)bloedbad ons zowiezo te wachten gezien de besparingen die zich aandienen vanwege ons begrotingstekort. Eender de samenstelling van de volgende regering. :roll:
              Citeer
              Dicksy 18 mar 2024, 11:18 8.386 berichten
              Trump zegt dat Poetin ‘waarschijnlijk’ betrokken is bij de dood van Navalny
              De Republikeinse kandidaat zei dat hij hoopt dat hij niet hoeft te kiezen tussen het sturen van wapens naar Kiev en het laten opslokken van Oekraïne door Rusland.

Tijdens het interview zei Trump dat hij hoopt dat hij niet hoeft te kiezen tussen Poetin die Oekraïne “opslikt” en wapens naar Kiev stuurt.

“Ik hoop dat het niet zover zal komen”, zei hij, terwijl hij opnieuw beweerde dat de oorlog onder zijn presidentschap “nooit zou hebben plaatsgevonden”.

https://www.politico.eu/article/donald- ... ne-russia/
              Een keuze die hij toch zal moeten maken mocht hij verkozen worden.
                Citeer
                E.T. 18 mar 2024, 19:38 29.366 berichten
                Net als de grootste gangster van de 20ste eeuw, Al Capone zal Trumpje, de grootste gangster van de 21ste eeuw, ten val worden gebracht door de IRS
                "de" belastingsdienst.
                De Amerikaanse ex-president Donald Trump krijgt een borg niet bijeen, die hij nodig heeft om in beroep te kunnen gaan tegen een veroordeling voor belastingfraude.
                  Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.