Nieuws

Bluft Poetin?

Gestart door wardje op 30 jan 2022, 10:27 16537 berichten 926.377 keer gelezen Reageer
Wil. 03 mei 2024, 13:58 24.095 berichten
Fred1950 schreef: ↑
03 mei 2024, 11:27
Wil. schreef: ↑
03 mei 2024, 11:21
Fred1950 schreef: ↑
03 mei 2024, 11:12
Mij stoort het dat er zelfs Nato vlaggen op de wagens te zien zijn .
(...)
Dit kan alleen maar meer kwaad bloed zetten bij de Russen en de bevolking overtuigen dat Rusland in oorlog is met het "Westen".
Ik snap 100% waarom jij het zo aanvoelt :lol:
Jij snapt dat niet. Ik vrees voor een escalatie.
Escalatie?? :lol: :lol:
Hoe noem je 24/2/22 ? :lol:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
    Citeer
    Wil. 03 mei 2024, 18:04 24.095 berichten
    Ga je batterijen dan maar opladen, kabouter Lui. :wink:

Terug naar het slagveld: hier een video waarin iemand over het slagveld loopt dat bezaaid ligt met lijken van Russische bezetters.

Afbeelding
      Citeer
      socrates 03 mei 2024, 19:46 EUROPA 18.535 berichten
      03 mei 2024, 18:04
      Ga je batterijen dan maar opladen, kabouter Lui. :wink:

Terug naar het slagveld: hier een video waarin iemand over het slagveld loopt dat bezaaid ligt met lijken van Russische bezetters.

Afbeelding
      Het lijken welhaast mensen !
      "NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
      YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
        Citeer
        Wil. 03 mei 2024, 22:20 24.095 berichten
        socrates schreef: ↑
        03 mei 2024, 19:46
        03 mei 2024, 18:04
        Het lijken welhaast mensen !
        Daarom noemen we ze lijken, denk ik.
          Citeer
          Wil. 04 mei 2024, 10:29 24.095 berichten
          Westerse leiders zijn altijd erg terughoudend om met hun wapens terug te slaan in Rusland zelf. Daar lijkt nu (eindelijk) verandering in te komen . Cameron heeft UA toelating gegeven om met Britse wapens ook doelen te treffen op Russisch grondgebied.

Afbeelding
            Citeer
            Wil. 04 mei 2024, 10:57 24.095 berichten
            Afbeelding

Bemerk het label in de nek: Saint Javelin 8)

Afbeelding
              Citeer
              Wil. 04 mei 2024, 14:50 24.095 berichten
              In het operagebouw in Tbilisi, Georgië vindt een plotse uitbarsting van 'Russofobie' plaats. Mensen scanderen Russen eruit en zwaaien met de EU-vlag. Een revolutie die begint vanuit een opera, dat kan toch niet lukken, hé?

Amerikaanse oproerkraaiers, zeker?
                Citeer
                socrates 04 mei 2024, 19:57 EUROPA 18.535 berichten
                voorn schreef: ↑
                04 mei 2024, 16:13
                De Belgische revolutie is ook in de opera begonnen.
                Met De Stomme van Portici. :lol:
                Welke sociale klasse kon zich in 1930 en ook vandaag nog een zitplaats in een opera voorstelling betalen ? Wie zal dat in Georgië kunnen ?
                "NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
                YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
                  Citeer
                  Wil. 04 mei 2024, 21:22 24.095 berichten
                  Wat is het, Fred? Heb je een aansporing van Poetin gekregen om een vatnik-bijdrage te leveren.

Zou Putler goedkeurend knikken om je posting? Ik ken het antwoord. Dan weten we aan wiens kant je staat.
                    Citeer
                    Fred1950 04 mei 2024, 22:22 14.348 berichten
                    :lol: Ik "herhaal" wat betrouwbaar ( VRT ) nieuws dat op het internet te vinden is. Moest ge de kans hebben , dan zou jij me censureren , juist ? :wink: Neen man , jouw anti-Putin propaganda slaat bij mijn niet meer aan ... :P
                      Citeer
                      Wil. 05 mei 2024, 00:51 24.095 berichten
                      Ik zou niemand censureren. We moeten af en toe eens kunnen lachen, hé. Heel wat van je bijdragen zijn daar geknipt voor.
                        Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.