Ik vind die foto v.d. Britse premier nog tamelijk scherp, maar als je focust op de dwaas vooraan, dan heb je achteraan onduidelijkheid, dat is waar.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Ik vind die foto v.d. Britse premier nog tamelijk scherp, maar als je focust op de dwaas vooraan, dan heb je achteraan onduidelijkheid, dat is waar.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Met daarna uw - niet zo slimme - repliek, helemaal naast de kwestie ...

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.a) Het Westen gaat RU eerst verder economisch en financieel uitputten ...
b) Rusland gaat heel W.Europa aanvallen als ze Oekraïne hebben ...

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Vanzelfsprekend een legitiem doelwit:

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om burgerdoelen te bestoken heb je geen vatniks nodig, om te weten waar munitie en ander militair materieel opgeslagen ligt wel.Vanzelfsprekend een legitiem doelwit
Tja, net zoals ze dat wisten van die munitie in de kraamafdelingen, in de kinder- en peutertuinen enz.Dicksy schreef: ↑25 mei 2024, 22:54Al overwogen dat die vatniks militaire doelen op Oekraïns grondgebied doorgeven zoals munitie opslagplaatsen e.d.
En dan komen we terug op:
Om burgerdoelen te bestoken heb je geen vatniks nodig, om te weten waar munitie en ander militair materieel opgeslagen ligt wel.Vanzelfsprekend een legitiem doelwit

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Zie je wat ik bedoel met vatniks?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.