Seniorennet Café

In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Gestart door redpoppy op 05 apr 2024, 17:36 7191 berichten 655.132 keer gelezen Reageer
Remie 27 mei 2024, 07:00 Zuid-Holland 8.148 berichten
Afbeelding

Oké Luitjes, ik ben er weer mee wegAfbeelding

Afbeelding

Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Afbeelding

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
    Citeer
    An-W 27 mei 2024, 08:53 4.523 berichten
    Goedemorgen ,
    Vandaag weer helpen in de winkel.
    Fijne maandag , toedeloeeee.

Afbeelding
    "Miseria est, magni dementia, vivere ut inops, moriatur ut dives "
      Citeer
      zonnebloemetje 27 mei 2024, 11:38 Brugge die schone 6.269 berichten
      een late goeie maandagmorgen iedereen

ja vandaag een beetje lang geslapen en dat gebeurd hier wel meer de laatste tijd sinds we hier wonen , maar soit we zijn op pensioen hé
      gisteren was het hier heel druk met al de club supporters die op weg waren van het station naar het voetbalstadion maar gelukkig wonen wij niet echt tegen het stadion want ik heb foto's zien passeren op mijn fb van een eindje verder van supporters die naar het stadion op weg waren kort voor dat de match zou beginnen en het was de moeite en vannacht zijn er hier nog groepjes supporters al zingend gepasseerd tot 5u deze morgen die 't stad introkken of naar het station gingen , maar ja als club Brugge kampioen speelt dan mag dat wel hé en ze hebben het verdiend

Afbeelding

Afbeelding

An veel werkplezier nog in de winkel vandaag

Remie geniet maar van je fietstochtje en wat een mooie puzzel van inge haar honden
      en dat zijn inderdaad rododendrons en wij hadden die ook staan in verschillende kleuren in onze tuin

jadi hebben de frietjes gesmaakt in de frituur ??

inge , Anne-marie , marietteke , Yuna , Adam en miesje

nog een aangename maandag verder
      en hier schijnt nu de zon al gans de voormiddag , maar verder op de dag word er regen voorspeld
      dus we zullen wel zien hé

tot later

Afbeelding
      Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***
        Citeer
        jadi 27 mei 2024, 12:48 de boterstad 8.667 berichten
        Ik ben vandaag een beetje de weg kwijt . .Sorry
        Straks ga ik naar mijn dochter+ schoonzoon om dan mee te gaan naar onze kleindochter
        Afbeelding
        We kunnen maar verder hopen, geduld hebben .15de dag vandaag in onwetendheid . . Ze ligt nog altijd in kunstmatige coma..
        't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
        Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
          Citeer
          Remie 27 mei 2024, 15:35 Zuid-Holland 8.148 berichten
          zonnebloemetje schreef: ↑
          27 mei 2024, 11:38
          mag dat wel hé en ze hebben het verdiend
          Afbeelding
          Da's nou echt niks voor mij om daar tussen te moeten lopen of staan Zonnebloemetje.
          Beklemmend, Beangstigend voor mij, als 't effe kan ontwijk ik zulke massa's mensen, zal zoiets zelf zeker nooit opzoeken..! :oops:
          Gefeliciteerd met uw club.
          Afbeelding
            Citeer
            Remie 27 mei 2024, 15:38 Zuid-Holland 8.148 berichten
            jadi schreef: ↑
            27 mei 2024, 12:48
            Afbeelding
            We kunnen maar verder hopen, geduld hebben .15de dag vandaag in onwetendheid . . Ze ligt nog altijd in kunstmatige coma..
            Afbeelding
              Citeer
              zonnebloemetje 27 mei 2024, 16:59 Brugge die schone 6.269 berichten
              een goeie namiddag iedereen

jadi héél véél sterkte en moed want wat jullie doormaken kan er zich echt niemand voorstellen , het moet stresserend , beangstigend , bangelijk , onzeker , ongelooflijk erg , hartverscheurend en nog zoveel meer zijn voor jullie , hopelijk komt er toch vlug een lichtpuntje zodat jullie je daar kunnen aan optrekken en daarna toch wat beterschap voor je kleindochter , we zullen zeker duimen voor een goeie afloop

Afbeelding

bedankt Remie maar wij zouden ook niet in die massa volk gaan staan hoor , en mijn ventje al zeker niet

allé mijn koekenbroodje is aan 't bakken en tussendoor heb ik nog een naaiwerkje te doen

tot later

Afbeelding
              Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***
                Citeer
                mama-inge 27 mei 2024, 19:28 3.421 berichten
                Fijne avond
                Drukke dag, werken, intake gesprek voor jongste zoon voor zijn school volgend jaar
                Naar Duitsland om te tanken en toen we thuis waren een boterham eten
                Honden eruit en oudste kind ophalen, die moest nog een inenting
                Eten koken en afwassen, beetje opruimen en nu even zitten voordat ik naar bed ga

Remie 🥰😍🤩 mooie puzzel
                Jadi, sterkte.
                Zonnebloemetje, wat een menigte, daar zou ik niet tussen willen staan

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft

Laatst gewijzigd door mama-inge op 28 mei 2024, 02:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Citeer
                  An-W 27 mei 2024, 21:57 4.523 berichten
                  Jadi , veel sterkte .
                  Z'bloemeke , wat een mensenmassa . Daar zou je het Spaans benauwd van krijgen.

Goede nacht allemaal .

Afbeelding
                  "Miseria est, magni dementia, vivere ut inops, moriatur ut dives "
                    Citeer
                    Remie 28 mei 2024, 05:36 Zuid-Holland 8.148 berichten
                    Afbeelding

Zo af en toe spot ik de Lepelaar ook weer in de polder, kon er deze keer gelukkig wat plaatjes van trekken:

Afbeelding

Afbeelding
                    Afbeelding

Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Afbeelding

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....

Vriendelijke groet,
                    AfbeeldingenAfbeelding
                    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
                      Citeer
                      jadi 28 mei 2024, 10:00 de boterstad 8.667 berichten
                      Afbeelding
                      Goede morgen ,
                      Ik ben niet veel van zegs
                      Wens jullie een fijne dag toe
                      De zon schijnt hier gretig ..
                      *Deze namiddag wordt er bij mijn kleindochter♥ een NMR genomen van de hersenen
                      toedeloe
                      menu: minute steak met gratin patatjes en prinsesbonen
                      't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
                      Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
                        Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.