Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ga je je gewone spelletje weer spelen, Dixi? Weer dubbel inzetten op je verloren situatie? Je weet in welk kastje je 'argumenten' dan uiteindelijk terecht komen, man.
Als je letterlijk wil lezen om mij postings te proberen onderuit te halen , dan doe ik dat ook even met jouw schrijfsels en dan zien we tot wat een idiotie dat leidt.
Wiskundig probleem? Alleen in jouw hoofd.
Als je letterlijk wil lezen om mij postings te proberen onderuit te halen , dan doe ik dat ook even met jouw schrijfsels en dan zien we tot wat een idiotie dat leidt.
Wiskundig probleem? Alleen in jouw hoofd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Uw posting heb ik inderdaad onderuit gehaald omdat Scholz dat niet gezegd heeft maar u het verkoopt, of toch probeert te verkopen, als waarheid.
U staat, weer eens, met de rug tegen de muur en kunt geen kant meer op. Dat bewijst u weer eens met uw schrijfsel….Dix?
Hoeveel doden moest Poetin weer opofferen per maand voor zijn imperialistische grootheidswaanzin? Ik dacht ergens gelezen te hebben van 24. 000/maand. Had Scholz dat niet gezegd?

U staat, weer eens, met de rug tegen de muur en kunt geen kant meer op. Dat bewijst u weer eens met uw schrijfsel….Dix?
Hoeveel doden moest Poetin weer opofferen per maand voor zijn imperialistische grootheidswaanzin? Ik dacht ergens gelezen te hebben van 24. 000/maand. Had Scholz dat niet gezegd?
Letterlijk lezen? Ik kan niet meer doen dan lezen wat er staat, niet?Als je letterlijk wil lezen om mij postings te proberen onderuit te halen
-
Je probeert alweer het onderwerp te verleggen, zoals je al zo vaak hebt gedaan.
Je loopt telkens weer met je neus tegen een muur. Goede raad: probeer het niet met mij: je bent er nog bij lange niet aan toe. Ik heb al meerdere keren je maat genomen. Het lukt ook deze keer niet, maar je 'verdediging' is zo doorzichtig als een glas pompwater. Alle pogingen zijn futiel en helpen je geen stap verder.
Misschien heb je succes bij 'De Swa' ?
Probeer maar eerst wat wiskunde te studeren, want voorlopig gaan je argumenten bij in "het kastje"
Je loopt telkens weer met je neus tegen een muur. Goede raad: probeer het niet met mij: je bent er nog bij lange niet aan toe. Ik heb al meerdere keren je maat genomen. Het lukt ook deze keer niet, maar je 'verdediging' is zo doorzichtig als een glas pompwater. Alle pogingen zijn futiel en helpen je geen stap verder.
Misschien heb je succes bij 'De Swa' ?
Probeer maar eerst wat wiskunde te studeren, want voorlopig gaan je argumenten bij in "het kastje"

socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Zonder vaak nutteloze duels, zou dit topic misschien wel snel leegbloeden. Duels worden wel meestal door maar een paar getuigen bijgewoond. Op een publiek forum gaan wederzijdse verwijten de "toeschouwers" dan ook niet lang bij de les houden.
PS: en dan al zeker niet als het over Wiskunde gaat.
PS: en dan al zeker niet als het over Wiskunde gaat.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
-
En zelfs dan nog maar alleen militaire doelwitten.
Het moet gedaan zijn met UA één hand op de rug te binden. Wat zou er gebeurd zijn als de 2e WO op dezelfde wijze moest worden uitgevochten?

De Krim is UA. Die brug moet weg want het is de snelweg voor die dievenbende who should never have taken the very best.
UA zal nooit veilig zijn zolang RU ook maar één stuk van de Krim onder de knoet houdt.

Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18