Seniorennet Café

In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Gestart door redpoppy op 05 apr 2024, 17:36 7193 berichten 655.551 keer gelezen Reageer
Remie 29 mei 2024, 11:18 Zuid-Holland 8.148 berichten
Afbeelding

Buienradar ga ik maar van mijn PC verwijderen, ben verdorie tijdens mijn kortste fietsrondje waarvoor ik deze ochtend gekozen had, zeikwaternat geregend..!
Terwijl het volgens hun een behoorlijke poos deze ochtend droog zou blijven in onze omgeving.. gelul..!

Nadat ik droge kleding had aangetrokken, ben ik maar aan mijn huishoudelijke taak begonnen die ik beloofd had aan Afbeelding
En die taak is inmiddels ook alweer achter de rug…Afbeelding
Menu:
Afbeelding
Weet U dat ook weer..!

Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Afbeelding

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....

Laatst gewijzigd door Remie op 29 mei 2024, 11:58, 2 keer totaal gewijzigd.

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
    Citeer
    zonnebloemetje 29 mei 2024, 11:53 Brugge die schone 6.270 berichten
    een goeie middag al bijna weer

hier is het zonnig met af en toe wat bewolking maar droog en volgens het weerbericht zou het hier niet ver van de kust wel eens droog kunnen blijven vandaag , dus we zien wel hé
    ventje is te voet naar de beenhouwer hier dicht bij en er zijn er hier zelfs twee heel dichtbij
    en ik ben aan wat huishoudelijke werkjes bezig

jadi je weet dat je hier altijd je hart kan luchten hé en dat kan zeker deugd doen
    en wat ben ik blij dat er een lichtpuntje is , echt heel goed en veel sterkte nog

Remie sorry maar ik kan mijn lach efkes niet inhouden als ik lees dat je zeikwaternat thuis gekomen bent , maar je hebt inmiddels alweer goeie punten gescoord bij HM , dus goed bezig hoor :lol: :lol:
    en bedankt dat we mogen meegenieten van jou mooie omgeving

allé ik moet verder doen want mijn droogkast roept dat de lakens droog zijn terug om op het bed te leggen

voor alle leutertjes nog een aangename woensdag verder

tot later

Afbeelding
    Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***
      Citeer
      mama-inge 29 mei 2024, 13:42 3.422 berichten
      Fijne middag
      Vanmorgen boodschappen gedaan
      En bij het gemeentehuis langs, want mijn id kaart moest verlengd , duurde allemaal erg lang en mocht ook nog om nieuwe pasfoto's, want ze was niet tevreden met die ik had.
      De aanvraag is in ieder geval gedaan en volgende week kan ik mijn nieuwe kaart ophalen

Verder is het hier ook een natte boel, de plantjes worden er wel blij van, ik niet.
      Ga zo eens een kast opruimen en kijken wat er weg kan.

Jadi, elk klein lichtpuntje is er 1.

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
        Citeer
        An-W 29 mei 2024, 15:36 4.523 berichten
        Jadi , fijn dat positiefje . Wij duimen voor meer positiefjes.
        Remie , buienradar klopt nooit . Buienalarm.nl wel :wink:

Hier druk met van alles , dus wens ik jullie allemaal een fijne dag nog.

Afbeelding
        "Miseria est, magni dementia, vivere ut inops, moriatur ut dives "
          Citeer
          Remie 29 mei 2024, 15:39 Zuid-Holland 8.148 berichten
          mama-inge schreef: ↑
          29 mei 2024, 13:42
          Dat gaan wij morgenochtend samen weer doen.
          Het is van mij maanden geleden dat ik mee geweest ben omdat ik geen auto mocht rijden (ruim 5 maanden) i.v.m. mijn ziekte en Afbeelding het toen samen met onze jongste zoon Peter iedere donderdag laat in de middag deed met ons autootje om die ook nog 'n beetje draaiend te houden.

Inge, ik kan u niet vertellen hoe blij ik nu weer ben met die vrijheid nu ik weer mag rijden, en Gina ook hoor..! :wink:
            Citeer
            Remie 29 mei 2024, 15:43 Zuid-Holland 8.148 berichten
            An-W schreef: ↑
            29 mei 2024, 15:36
            Remie , buienradar klopt nooit . Buienalarm.nl wel :wink:
            Bedankt voor de tip An-W Afbeelding
            Heb hem gelijk effe opgeslagen op de PC en ga hem de komende tijd uitproberen.
              Citeer
              mama-inge 29 mei 2024, 18:41 3.422 berichten
              Remie schreef: ↑
              29 mei 2024, 15:39
              mama-inge schreef: ↑
              29 mei 2024, 13:42
              Dat gaan wij morgenochtend samen weer doen.
              Het is van mij maanden geleden dat ik mee geweest ben omdat ik geen auto mocht rijden (ruim 5 maanden) i.v.m. mijn ziekte en Afbeelding het toen samen met onze jongste zoon Peter iedere donderdag laat in de middag deed met ons autootje om die ook nog 'n beetje draaiend te houden.

Inge, ik kan u niet vertellen hoe blij ik nu weer ben met die vrijheid nu ik weer mag rijden, en Gina ook hoor..! :wink:
              Ik weet hoe is Remie
              Man heeft een half jaar niet mogen rijden.
              Die miste het ook heel erg.

Ik wens iedereen een fijne avond
                Citeer
                Remie 30 mei 2024, 06:23 Zuid-Holland 8.148 berichten
                Afbeelding

Om 7 uur trommel ik Afbeelding Gina uit bed om vroeg de wekelijkse boodschappen te kunnen gaan doen..!
                Kan ik daarna nog effe de polder in met mijnAfbeeldingom de schade van gisteren aan kilometers die ik opliep door de regen compenseren. :wink:

Afbeelding
                Wisselende foto’s (14) (archief)

Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Afbeelding

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....

Vriendelijke groet,
                AfbeeldingenAfbeelding
                Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
                  Citeer
                  An-W 30 mei 2024, 08:02 4.523 berichten
                  Goedemorgen ,

Vandaag weer een oppasdag .
                  Fijne donderdag allemaal.

Afbeelding
                  "Miseria est, magni dementia, vivere ut inops, moriatur ut dives "
                    Citeer
                    jadi 30 mei 2024, 08:18 de boterstad 8.667 berichten

Afbeelding
                    Zo zie ik er uit 's morgens, maar gelukkig heb ik voor volgende week woensdag een afspraak bij de kapster
                    Goede morgen iedereen
                    Hier in de Westhoek is het grijs, een zuchtje wind en droog
                    Gisterenavond , bij val avond genoten van de mooiste opera ooit.
                    Met als titel, het avondlied van de verschillende vogels..
                    Man kan ik daar van genieten ..En dat was lang geleden
                    Het is nog vroeg in de morgen ,dus nog weinig nieuws achter de zon
                    Zo ik begin mijn dag met het rekje wasgoed te plooien ..
                    Aan iedereen een fijne dag
                    toedeloe
                    menu: rest spaghetti
                    't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
                    Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
                      Citeer
                      zonnebloemetje 30 mei 2024, 18:32 Brugge die schone 6.270 berichten
                      een goeie namiddag iedereen

ja ja ik zeg wel namiddag , want we zijn nog niet lang thuis van een afspraak bij de dokter en dus hebben we nog maar zojuist onze koffie gedronken
                      ja mijn ijzer staat veel te laag en daarom had de dokter mij ijzerpillen voorgeschreven vorige week , maar ik had er nog maar ééntje van genomen en ik had al last van bijwerkingen zoals constant buikpijn en maaglast en die dingen werken dan ook nog eens 24 uur , dus was die buikpijn niet rap over en heb ik 2 dagen met buikpijn gelopen en last van mijn maag , en nu moet ik inspuitingen krijgen om mijn ijzertekort zo rap mogelijk weer bij te vullen want een tekort aan ijzer is niet goed en geeft veel symptomen die niet gezond zijn

jadi dat punkkapsel staat jou toch niet mis zo te zien :wink: :P
                      en veel sterkte voor deze namiddag in het ziekenhuis

Remie , zo vroeg je vrouwtje uit haar bed trommelen , allé dat fietstochtje loopt niet weg hé :wink: :lol:
                      en hopelijk heb je er van kunnen genieten

An van jou oppasdagje genoten zeker

inge niet gezien vandaag , zeker weer een goed gevuld dagje

en nu ga ik de vuilzak en de groenzak vullen zodat mijn ventje die kan buitenzwieren voor de ophaaldienst van morgenochtend

tot later

Afbeelding
                      Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***
                        Citeer
                        mama-inge 30 mei 2024, 19:16 3.422 berichten
                        Fijne avond, kom ook nog even binnen waaien
                        Inderdaad druk zonnebloemetje
                        Vanmorgen een werk gerelateerde afspraak
                        Daarna nog even gekeken voor behang, want we hebben een kast die eruit gaat en dan kan er behang op die muur en een andere kast daar staan
                        Ben dus ook nog druk met die kast leeg halen en aan het kijken wat er allemaal weg kan
                        Ondertussen nog wat was weg gewerkt en zo was de dag vlug om

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
                          Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.