Seniorennet Café

In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Gestart door redpoppy op 05 apr 2024, 17:36 7194 berichten 655.630 keer gelezen Reageer
mama-inge 31 mei 2024, 06:17 3.422 berichten
Goedemorgen en een fijne dag
Werk is gedaan en ik ga zo richting bed om nog wat te slapen

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
    Citeer
    Remie 31 mei 2024, 07:17 Zuid-Holland 8.148 berichten
    Afbeelding

Ben aan het eind van de ochtend benieuwd welke van de 3 buienradars die ik geraadpleegd heb, gelijk heeft gehad dat ik een paar uurtjes droog heb kunnen fietsen op mijn stalen ros(je) Afbeelding in onze omgeving. :wink:

Afbeelding
    Wisselende foto’s (6) (archief)

Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Afbeelding

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....

Vriendelijke groet,
    AfbeeldingenAfbeelding
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
      Citeer
      An-W 31 mei 2024, 08:14 4.523 berichten
      Goedemorgen allen ,

Veel fietsplezier Remie , hopelijk blijft het droog.

Straks naar de yoga en vanmiddag oppassen.
      Tussendoor ook nog even langs de winkel iets regelen.

Fijne vrijdag allemaal .

Afbeelding
      "Miseria est, magni dementia, vivere ut inops, moriatur ut dives "
        Citeer
        jadi 31 mei 2024, 09:59 de boterstad 8.667 berichten

Afbeelding
        Goede natte morgen ,
        Is dat nu herfst of Lente ? ?
        Niet te geloven de maand mei is teneinde
        ♪♫ . . . de mooie zomer die zo wat begon in mei . . ! ? ?
        Het is koud, grauw kortom een donker weertje
        Wasgoed binnen, wasgoed buiten . .
        Lap ik heb het aan mijn frak
        Wasgoed nat , dus ja we weten wat doen
        En wie weet gaat die virtuele draad tot heel boven in het heelal
        En horen ze onze klagen en zagen over het weer
        ♪♫♫ Laat de zon in je hart . . .
        Vooruit met de geit we gaan nog wat verder HH doen
        Aan iedereen een fijne dag
        Remie geniet van je fietstochtje , hier zou je een Westhinder jas moeten dragen om te fietsen. Ik heb er één gevonden voor u , wat vind je er van
        Afbeelding
        toedeloe
        menu: 'kweetnognie
        Afbeelding
        :lol: :lol: :lol: :lol:
        't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
        Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
          Citeer
          zonnebloemetje 31 mei 2024, 11:46 Brugge die schone 6.270 berichten
          een goeie morgen en middag samen

hier al gans de voormiddag nat , maar soit we moeten pas na de middag naar enkele afspraken en ook nog wat boodschappen doen , dus we zullen wel zien hé
          en ik krijg vandaag ook al mijn eerste inspuiting met ijzer en volgens de apotheker zijn dat er die serieus kunnen nijpen , dus dat beloofd

jadi mijn wasje van deze morgen zit in de droogkast en is bijna droog , maar alles vliegt hier altijd de droogkast in hoor en de badhanddoeken zullen weer extra zacht zijn als ze er uit komen
          veel sterkte en vlug beterschap voor je kleindochter

An al je spiertjes losgemaakt deze voormiddag , bij mij is dat met mijn ziekte onbegonnen werk

Remie awel ik ben benieuwd of je het droog hebt kunnen houden om te fietsen , maar misschien is het bij jullie beter weer dan hier in ons Belgenlandje

inge nog in dromenland zeker na een vroege shift

marietteke , Yuna , Anne-marie , Adam en miesje
          nog een aangename vrijdag verder

tot later

Afbeelding
          Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***
            Citeer
            Yuna 31 mei 2024, 14:42
            Goedemiddag iedereen,

Aangezien niemand meer zoekt ...

Afbeelding

Bloemeke, dat zal even op de tanden bijten worden 🤞🏽

Remie, die AI geeft soms een verrassende uitkomst.
            Het schoteltje onder het kopje lijkt te zweven 🤔
            Of het zou ook kunnen dat Victor Mids en Hans Klok in de buurt zijn 😄

Ik maakte dit in een AI programma.
            Heb het in Gimp een beetje aangepast omdat er ook enkele elementen ontbraken.
            Wel prettig om dat eens uit te proberen.

Afbeelding

Fijne vrijdag nog iedereen en een mooi weekend gewenst.
              Citeer
              Remie 31 mei 2024, 16:36 Zuid-Holland 8.148 berichten
              jadi schreef: ↑
              31 mei 2024, 09:59
              Remie geniet van je fietstochtje , hier zou je een Westhinder jas moeten dragen om te fietsen. Ik heb er één gevonden voor u , wat vind je er van
              Afbeelding
              In één woord Jadi, prachtig.. TOPPIE..!
              Vanochtend op ’n paar druppeltjes na, had ik hem niet nodig de 1½ uur dat ik in de polder was met mijn fietsje… dreigende donkere regenwolken waren er steeds wel.

Afbeelding

Heerlijke humor..!
              zonnebloemetje schreef: ↑
              31 mei 2024, 11:46
              en ik krijg vandaag ook al mijn eerste inspuiting met ijzer en volgens de apotheker zijn dat er die serieus kunnen nijpen , dus dat beloofd

Remie awel ik ben benieuwd of je het droog hebt kunnen houden om te fietsen
              Dus tot 3 keer toe op uwe tandenbijten, hopelijk valt ’t toch iets mee.. ben benieuwd dan? Afbeelding
              Aan Jadi schreef ik ook dat mijn fietstochtje op ’n haar (lees druppel) na droog verlopen is.

Yuna schreef: ↑
              31 mei 2024, 14:42
              Aangezien niemand meer zoekt ...
              Sorry Yuna, ik ben eigenlijk in gebreken gebleven door niet even de oplossing te geven hier waar die klere kat uithing. Bedankt dat u dat even heeft rechtgezet.

Afbeelding
              Remie, die AI geeft soms een verrassende uitkomst.
              Het schoteltje onder het kopje lijkt te zweven 🤔

Ik maakte dit in een AI programma.
              Heb het in Gimp een beetje aangepast omdat er ook enkele elementen ontbraken.
              Wel prettig om dat eens uit te proberen.

Afbeelding
              Ha ha Yuna, was me nog niet opgevallen wat dat schoteltje betreft, voor excuus daarvoor voer ik aan dat ik ’s morgens vroeg nog niet helemaal bij de pinken ben als ik het puzzeltje plaatst. :oops:
              U heeft waarschijnlijk al wel gezien dat ik dat nu aangepast heb. :wink:

AI afbeelding is prachtig wat u ervan gemaakt heeft, hoewel wij (nog) niet weten wat u nu heeft aangepast met Gimp.
                Citeer
                mama-inge 31 mei 2024, 20:10 3.422 berichten
                Fijne avond
                Zonnebloemetje, toen jij vanmorgen schreef dat ik waarschijnlijk nog in bed lag om kwart voor 12, was ik er al uit hoor.
                Was rond 10 uur wakker
                Moesten nog tanken, want morgen naar schoonouders en met al die ritjes daarheen is de tank snel leeg
                Vanmiddag nog met de kast bezig geweest, zijn 4 delen, waarvan 2 inmiddels compleet gesloopt buiten staan.
                  Citeer
                  Yuna 31 mei 2024, 23:32
                  Remie schreef: ↑
                  31 mei 2024, 16:36

U heeft waarschijnlijk al wel gezien dat ik dat nu aangepast heb. :wink:

AI afbeelding is prachtig wat u ervan gemaakt heeft, hoewel wij (nog) niet weten wat u nu heeft aangepast met Gimp.
                  Je hebt er een soort luchtballon van gemaakt nu :D

Wat ik in Gimp veranderd heb: De schacht en het handvat van de parasol ontbraken, die heb ik erbij 'getekend',
                  ook een paar deeltjes van de stof van de parasol zelf.
                  De arm en de hand hebben niet de juiste positie om de aanpassing geloofwaardig te maken.
                  Mijn bijdrage: 'Schilderlijke' vrijheid zeker :mrgreen:

Slaapwel iedereen.

Citeer
                    mama-inge 01 jun 2024, 06:24 3.422 berichten
                    Goedemorgen en een fijne dag
                    Werk gedaan en ik ga zo richting bed om nog een paar uurtjes te slapen
                    Vanmiddag naar schoonouders, schoonvader was afgelopen week jarig en er moet nog wat geregeld voor hun verhuizing, al zijn ze inmiddels zo goed als over

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
                      Citeer
                      Remie 01 jun 2024, 06:37 Zuid-Holland 8.148 berichten
                      Yuna schreef: ↑
                      31 mei 2024, 23:32
                      De arm en de hand hebben niet de juiste positie om de aanpassing geloofwaardig te maken.
                      Mijn bijdrage: 'Schilderlijke' vrijheid zeker :mrgreen:
                      Bedankt Yuna voor de uitleg. Toppie..!
                      Voortaan ga ik ook eens wat beter opletten wat AI er van gebakken heeft.
                        Citeer
                        Remie 01 jun 2024, 06:55 Zuid-Holland 8.148 berichten
                        Afbeelding

Nu had ik eigenlijk even naar Oudewater gewild om Afbeeldingte gaan drinken bij mijn vrienden daar.
                        Maar dat kan helaas niet doorgaan, Afbeelding wil namelijk dat ik thuis blijf omdat er wat gebracht gaat worden waarvan zij vindt dat ik daar ook bij moet zijn, weten niet wanneer dat kan zijn… ’s morgens of ’s middags..!
                        Wel kan ik nog even (heel) vroeg mijn broodnodige conditieAfbeeldingtoertje doen.... tenminste als het dan effe droog kan zijn.

Afbeelding
                        Wisselende foto’s (20) (archief)

Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Afbeelding

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....

Vriendelijke groet,
                        AfbeeldingenAfbeelding
                        Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
                          Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.