Westerse democratie en de islamideologie: fricties
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2968609 ... vensgevaar
De zoveelste in de reeks ! Op naar de volgende aanval !

De zoveelste in de reeks ! Op naar de volgende aanval !
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Wat moet je zeggen als iemand besahha zegt
Spinnst du oder was
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Mag men tegen een Arabier petri heil zeggen of denkt ie dan dat je een nazi bent
Spinnst du oder was
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Daar het hier de gewoonte is dat oude vriendinnen of kinderen aan hun ouders een kus geven
En in de koran enkel omhelzen toegelaten is moet men zijnwil niet als wet willen.
Ook met het hoofddoek.
Zoals de voorzitter van het Waals parlement zei. Staat het het U hier niet aan ; vertrel dan terug naae waar uw roots liggen.
En in de koran enkel omhelzen toegelaten is moet men zijnwil niet als wet willen.
Ook met het hoofddoek.
Zoals de voorzitter van het Waals parlement zei. Staat het het U hier niet aan ; vertrel dan terug naae waar uw roots liggen.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Men kan zich hierbij wel afvragen of het nog veel zin heeft om te proberen vreemde invloeden te weren; zeker als die heel sterk afwijken van onze zeden en gewoonten. "Bad money drives out goed money" (Gresham)voorn schreef: ↑04 jun 2024, 09:03Daar het hier de gewoonte is dat oude vriendinnen of kinderen aan hun ouders een kus geven
Ook met het hoofddoek.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De hooggeleerde moslims hebben het niet zo erg bekeken op homo's. Een paar ideetjes die vandaag de dag circuleren:

De Palestijnen, zo beweert de imam, zullen geen enkele homoseksueel dulden in hun land.

Deze volgeling van de profeet weet hoe je met homo's omgaat: gooi ze van een hoog gebouw, met het hoofd eerst naar beneden, en stenig ze vervolgens verder ter dood.
Met dit bord moet deze gozer toch niet gaan rondstappen in Palestijns gebied, denk ik:

De Palestijnen, zo beweert de imam, zullen geen enkele homoseksueel dulden in hun land.

Deze volgeling van de profeet weet hoe je met homo's omgaat: gooi ze van een hoog gebouw, met het hoofd eerst naar beneden, en stenig ze vervolgens verder ter dood.
Met dit bord moet deze gozer toch niet gaan rondstappen in Palestijns gebied, denk ik:

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Deze knaap, die in het VK actief is, kent de basisprincipes en excuseert er zich ook niet voor.
Wanneer wij - niet-moslims - dit zeggen, dan hebben we de ideologie niet begrepen, of we zijn haatzaaiers.
Bron

Wanneer wij - niet-moslims - dit zeggen, dan hebben we de ideologie niet begrepen, of we zijn haatzaaiers.
Bron

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.