een goeie droge bewolkte dinsdagmorgen iedereen
hier toch al gans de voormiddag droog maar bewolkt in Brugge , maar volgens de regenradar komt er voor hier rond de middag regen af en dat voor gans de namiddag , maar soit wij moeten niet weg vandaag en blijven gezellig binnen
we waren al uit bed van 6.30u en alles open gezet , want wij hebben graag wat frisse lucht en tis hier toch 21° met het venster open en zonder de verwarming aan
miesje bedankt hoor voor de verjaardagswensen en je was zeker niet te laat , en gelukkig heb je er aan gedacht om die mooie bloemen al in water te zetten
hopelijk alles goed daar bij jou
inge nog in dromenland denk ik na een lastige nacht
Remie doe maar rustig aan hoor en luister naar je lichaam , veel sterkte nog
An nu nog goed hier maar er komt ook regen af rond de middag
jadi , ha ha ha wat een goeie op die afbeelding van jou
en hopelijk weer wat beter nieuws in het ziekenhuis , we zullen duimen hoor

ik wil iedereen nog eens bedanken voor de verjaardagswensen

en nu mijn pot verse soep mixen en opkoken
tot later

hier toch al gans de voormiddag droog maar bewolkt in Brugge , maar volgens de regenradar komt er voor hier rond de middag regen af en dat voor gans de namiddag , maar soit wij moeten niet weg vandaag en blijven gezellig binnen
we waren al uit bed van 6.30u en alles open gezet , want wij hebben graag wat frisse lucht en tis hier toch 21° met het venster open en zonder de verwarming aan
miesje bedankt hoor voor de verjaardagswensen en je was zeker niet te laat , en gelukkig heb je er aan gedacht om die mooie bloemen al in water te zetten
hopelijk alles goed daar bij jou
inge nog in dromenland denk ik na een lastige nacht
Remie doe maar rustig aan hoor en luister naar je lichaam , veel sterkte nog
An nu nog goed hier maar er komt ook regen af rond de middag
jadi , ha ha ha wat een goeie op die afbeelding van jou
en hopelijk weer wat beter nieuws in het ziekenhuis , we zullen duimen hoor

ik wil iedereen nog eens bedanken voor de verjaardagswensen

en nu mijn pot verse soep mixen en opkoken
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***
de polder ben in geweest..!
even naar de Action in Gouda te rijden voor wat spulletje die ik waarschijnlijk pas tegen of in de wintermaanden nog zal hebben.
denkt daar heel anders over. 

en