Westerse democratie en de islamideologie: fricties

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.

23 jul 2024, 00:26

Als dat zo zou zijn, dan zou de hele begrafenisdienst islamitisch geweest zijn. Dat was niet het geval.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Dicksy

23 jul 2024, 07:35

De nabestaanden zullen in ieder geval akkoord gegaan zijn met het verloop van de eredienst..
Zij zullen niet de enige zijn die de islam een ’religie van de vrede’ vinden. :roll:

socrates

23 jul 2024, 09:38

Wil. schreef:
23 jul 2024, 00:26
Als dat zo zou zijn, dan zou de hele begrafenisdienst islamitisch geweest zijn. Dat was niet het geval.
Dan zou het kunnen betekenen dat de Koran zich als een virus verspreidt en dat een deel van de ongelovigen zich al spontaan heeft bekeerd tot het ware geloof. Nu de charia nog en dan zijn wij eindelijk op weg naar een hoger beschavingspeil. :roll:
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus

Wil.

23 jul 2024, 09:56

Wanneer de bedreigde groep niet toont dat er een krachtdadig antwoord zal volgen, dan blijft de bedreiger voortgaan op het pad dat hem winst oplevert.

Voorbeelden:

- Hitler na zijn 'overeenkomst' met Chamberlain
- Poetin na de annexatie van de Krim

Op een andere, kleinschaliger niveau:
- De Franstaligen in de 'faciliteitengemeenten' en de rand rond Brussel
- Moslims die het 'hoofddoekenrecht' opeisen en beledigd zijn door kerststallen in de gemeenten

socrates

23 jul 2024, 10:00

Wil. schreef:
23 jul 2024, 09:56
Wanneer de bedreigde groep niet toont dat er een krachtdadig antwoord zal volgen, dan blijft de bedreiger voortgaan op het pad dat hem winst oplevert.

Voorbeelden:

- Hitler na zijn 'overeenkomst' met Chamberlain
- Poetin na de annexatie van de Krim

Op een andere, kleinschaliger niveau:
- De Franstaligen in de 'faciliteitengemeenten' en de rand rond Brussel
- Moslims die het 'hoofddoekenrecht' opeisen en beledigd zijn door kerststallen in de gemeenten
Dat is "des mensen' : velen die je een vinger aanreikt pakken meteen je hele arm.

Wil.

23 jul 2024, 10:04

Als dat besef er is, moet een maatschappij het dan nog toelaten en het laten gebeuren?

socrates

23 jul 2024, 10:07

Wil. schreef:
23 jul 2024, 10:04
Als dat besef er is, moet een maatschappij het dan nog toelaten en het laten gebeuren?
Vraag eens aan Wilders hoe je dat dan moet aanpakken ?

Wil.

23 jul 2024, 10:12

Vast niet door - zoals onze Sire - zoete broodjes te gaan eten bij moslims die vooraf een stukje voorlezen uit het boek waarin staat hoe hij (de koning) als ongelovige een vijand is.

Bewustmaking is het eerste dat moet gebeuren, maar daarin schieten de media al triestig tekort. Gelukkig is er nog Sennet en dit topic.

URSULAMI

23 jul 2024, 10:14

Hier nog een voorbeeld hoe de Westerse "democratie" het volk decennia lang heeft verzwegen wie er zich echt inzet voor vrije meningsuiting
De homo wereld is mijn straatje niet maar dit verhaal verdient beter

https://en.wikipedia.org/wiki/Stephen_F ... _the_Nazis

socrates

23 jul 2024, 10:16

Wil. schreef:
23 jul 2024, 10:12
Vast niet door - zoals onze Sire - zoete broodjes te gaan eten bij moslims die vooraf een stukje voorlezen uit het boek waarin staat hoe hij (de koning) als ongelovige een vijand is.

Bewustmaking is het eerste dat moet gebeuren, maar daarin schieten de media al triestig tekort. Gelukkig is er nog Sennet en dit topic.
Ja ! Zelfs voor dat geluk, -onze toegang tot "the inner party"- danken wij de Allerhoogste :roll:

Wil.

29 jul 2024, 10:07

Een haat predikant haalt £3 miljoen op om islamitisch thuisland te creëren op Schots eiland

Sheikh Yasser al-Habib, 45 – die 20 jaar geleden asiel aanvroeg in Groot-Brittannië nadat hij uit zijn geboorteland Koeweit was gevlucht – en zijn volgelingen zijn in vergevorderde gesprekken om het afgelegen eiland Torsa te kopen, voor de westkust van Schotland.

De extremistische geleerde, die al militaire trainingskampen runt, hoopt dat zijn organisatie een eigen school, een ziekenhuis en moskee kan bouwen op het eiland, waar het van plan is om de sharia te beoefenen.

Hobo

29 jul 2024, 10:16

.
Laatst gewijzigd door Hobo op 30 jul 2024, 08:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil.

29 jul 2024, 20:32

Bij de steekpartij in Southport zijn 2 kinderen gedood en 8 anderen zijn in kritieke toestand.

Op Channel 3 werd gezegd dat de moordenaar een asielzoeker is , genaamd Ali Al Shakati.

Die moet zeker in bescherming worden genomen want er zijn heel wat mensen die hem naar het leven zouden durven staan. :twisted:

socrates

29 jul 2024, 20:43

Wil. schreef:
29 jul 2024, 20:32
Bij de steekpartij in Southport zijn 2 kinderen gedood en 8 anderen zijn in kritieke toestand.

Op Channel 3 werd gezegd dat de moordenaar een asielzoeker is , genaamd Ali Al Shakati.

Die moet zeker in bescherming worden genomen want er zijn heel wat mensen die hem naar het leven zouden durven staan. :twisted:
Het lijkt allemaal veel gruwelijker omdat er messen worden gebruikt, maar hoeveel kinderen zijn in VS scholen al omgekomen omdat een of andere gefrustreerde, een oorlogswapen kon kopen en er in het wilde weg mensen mee kon afmaken ?

Dicksy

29 jul 2024, 20:52

Maar goed dan dat men in Groot-Brittannië (Engeland meer bepaald) geen oorlogswapens vrij kan kopen zodat de 'schade' nog beperkt blijft. :roll: