Dit zijn de grootste subsidieontvangers van Vlaanderen (2023) (privé ondernemingen):

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Dit zijn de grootste subsidieontvangers van Vlaanderen (2023) (privé ondernemingen):

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Nokia kreeg klappen door gebrekkige promotiecamagnes , niet omdat ze een slecht product fabriceren. En in hoeverre is Inbev nog een Belgisch bedrijf ? Hoeveel werknemers stelt het in België nog te werk ? Het Inbev familie graaigebroed zou al evengoed aandelen van Elon Musk zijn SpaceX kunnen kopen ....Wil. schreef: ↑14 jun 2024, 16:10Fred, blijf bij wat je kent. Je maakt jezelf glorieus belachelijk.
Nokia heeft wereldwijd zowat 85.000 werknemers. Inbev bijv. heeft er bijna het dubbele. Maar wat zegt dat over de kwaliteit van die bedrijven? Je zou de beurswaarde van Nokia kunnen natrekken. In het jaar 2000 kostte 1 aandeel 63 euro. Vandaag 3,5 euro. Nog 5,5% van toen. Iets om trots over te zijn? Daar is een reden voor: de eigenaars geloven niet in de toekomst van het bedrijf.
Ten tweede, je had het over de Vlaamse subsidies aan buitenlandse bedrijven. Waarom zou ik dan die buitenlandse bedrijven niet mogen opsommen?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Wishful thinking .... Inbev is in België afgebouwd geweest. Al vergeten waar Van Hool naar toe ging ? De subsidies dienen om "herstructering" naar het buitenland te helpen financieren. Dat is dus een transfer naar het buitenland. Graaigebroed is onverzadigbaar , of wist je dat nog niet.
Fred, blijf bij dingen waar je iets van af weet.Fred1950 schreef: ↑14 jun 2024, 21:51Wishful thinking .... Inbev is in België afgebouwd geweest. Al vergeten waar Van Hool naar toe ging ? De subsidies dienen om "herstructering" naar het buitenland te helpen financieren. Dat is dus een transfer naar het buitenland. Graaigebroed is onverzadigbaar , of wist je dat nog niet.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Allé gij , 't is toch geen waar zeker.
Eentje uit de oude doos, van bij de opkomst van de kabel-tv.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.