Alles Elektrisch......
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ik reageerde oorspronkelijk op je bewering dat iedereen moet meebetalen voor het rijden met een EV. En dat is op zich een fout uitgangspunt , puur omdat iedereen op één of andere manier moet meebetalen voor het rijden met eender welk voertuig, Van een "redenering" op zich is hier geen sprake.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Fred, je beseft niet eens wat in het logisch denken beschouwd wordt als 'een redenering'.Van een "redenering" op zich is hier geen sprake.
Het afwijzen van iemands gedachtegang en daartegenover een andere gedachtegang stellen, dat is een redenering.
Als je uit een put wil, stop dan alvast met graven
Laatst gewijzigd door Wil. op 15 aug 2024, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Nee hoor , dat is simpelweg "het beter weten" ...
-

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Is automatisch rijden een probleem ? Ik heb daar echt geen probleem mee gehad. En ... als ik nog eens met mijn old-timer de weg opga zit de handeling met de pook en de embrayage er nog steeds ingebakken in , dat is als het ware ook al een "automaat".
Electrisch rijden is goed vergelijkbaar met het rijden in een botsauto op de kermis , daar is/was toch ook niets moeilijk aan. Ik kan je wel verzekeren , electrisch rijden is "zalig"
-
De verkoop van Chinese elektrische auto's was afgelopen maand fors lager dan de maand ervoor. De verkopen halveerden bijna, met een min van 45 procent. Dat blijkt uit berichtgeving van Bloomberg op basis van gegevens van DataForce.
De reden? Vanaf juli heft de EU importtaksen omwille van de oneerlijke concurrentie waarvan de Chinezen beticht worden.
De reden? Vanaf juli heft de EU importtaksen omwille van de oneerlijke concurrentie waarvan de Chinezen beticht worden.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.