In je fantasiewereld heb je blijkbaar in een ambtenarenstatuut 'gewerkt'om 2 uur binnengebracht worden , vanaf dat uur begon de koffieklets tot 's avondsZalige tijd ....

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
In je fantasiewereld heb je blijkbaar in een ambtenarenstatuut 'gewerkt'om 2 uur binnengebracht worden , vanaf dat uur begon de koffieklets tot 's avondsZalige tijd ....

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.door Fred1950 » 4 minuten geleden
Met dat verschil dat ambtenaren al vanaf 9 uur 's morgens koffieklets houden ....

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hopelijk zwijgt hij dan ook over de bakken subsidies die Ford binnenrijft.
Zou het nu niet moeten zijn: "Het voordeel wordt stelselmatig afgebouwd waardoor mensen niet meer gaan investeren".Geen fiscaal voordeel meer voor een laadpaal
Wie thuis een laadstation voor een elektrische wagens installeert, komt niet langer in aanmerking voor een belastingvermindering. Uitgaven tot en met 31 augustus komen in aanmerking voor de belastingvermindering, die vanaf 1 januari van dit jaar nog 15 procent bedroeg. Wie de investering deed tussen 1 september 2021 en 31 december 2022 kon rekenen op een belastingvermindering van 45 procent, voor uitgaven in 2023 was dat nog 30 procent.
Voor bedrijven loopt de verhoogde kostenaftrek van 150 procent voor laadstations af op 31 augustus. Die verhoogde aftrek was aan dat tarief in voege sinds begin 2023 en bedroeg de periode voordien 200 procent.
Het gaat om maatregelen die de federale regering in 2021, samen met nieuwe fiscale regels voor bedrijfswagens, beslist had om tot een groener wagenpark te komen. Het toekennen van het fiscaal voordeel moet een versnelde aangroei van de laadinfrastructuur voor elektrische wagens mogelijk maken in ons land, zei minister van Financiën Vincent Van Peteghem (CD&V) destijds. Het voordeel wordt stelselmatig afgebouwd om mensen aan te zetten tot een snelle investering, luidde het.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Die is 's morgens vol als ge 's avonds start met laden. Al wat sneller laadt dan 10 Ampere monofaze doet de batterij verouderen : https://www.accure.net/battery-knowledg ... -batteries "Lithium plating caused by charging with high currents"

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Tiens , sinds wanneer rij jij electrisch ?
Uw klak maakt overuren Fred.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.