Simpele jongen ... tsss, tsss ...Sinds wanneer kunnen de satellieten die "verdichting" meten , en niet alleen kleurtjes tonen.
Als het niet over batterijen gaat, sla je tilt.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Simpele jongen ... tsss, tsss ...Sinds wanneer kunnen de satellieten die "verdichting" meten , en niet alleen kleurtjes tonen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Door fossiele vervuiling,de wetenschap en al die geleerden die met doem scenario's afkomen,willen de natuur naar hun hand zetten, alleen de natuur laat zich niet dwingen,en onze zon is de regelaar,door de zonnestormen bepalen die of er meer warmte naar de aarde komt of niet,55 miljoen jaren geleden was de aarde 8Gr warmer dan nu....
https://scientias.nl/56-miljoen-jaar-ge ... ls-nu-huh/55 miljoen jaar geleden was het zo’n 8 graden warmer, hoe weten we dit eigenlijk?
Heb je de video (nog) niet gezien, 56 miljoen jaar geleden vond een bijzondere verandering plaats, namelijk: de aarde warmde in heel korte tijd sterk op. Dit heet ook wel het PETM (Paleoceen-Eoceen Thermal Maximum). Dit was een periode waarin in een hele korte tijd (ongeveer 5000 jaar) enorm veel CO2 in de lucht kwam en de aarde in rap tempo opwarmde. We kunnen dus een hoop leren van die periode over klimaatverandering vandaag de dag.
https://scientias.nl/short-55-miljoen-j ... eigenlijk/?
De Co 2 is in de ogen van de wetenschap de dader, daar kan men dag en nacht over discuseren, maar nogmaals, de natuur laat zich niet dwingen, en er is nog niet een jaar voor warmte koude, natter ,wind of windstil geweest.
Dit is de derde stap in de keten van bewijzen dat klimaatverandering door de mens komt. Het klimaat warmt op door CO2 en er is veel van, maar komt het door de mens. In deze video legt Diederik kort uit hoe we dit weten (3 van 3)[/quote]Je hoort heel vaak dat de mens klimaatverandering zou veroorzaken, maar hoe denkt men dat dan te weten? Er zijn allerlei aanwijzingen, maar één van de manieren gaat in drie stappen.
1) Hoe weten we dat het broeikasgassen zijn die de huidige opwarming veroorzaken.
2) Als we weten dat het door CO2 komt en niet de zon, is de hoeveelheid CO2 dan zo hoog nu t.o.v. andere momenten?
3) Als er dan meer CO2 in de lucht zit en die veroorzaakt klimaatverandering. Komt die CO2 door de mens of komt het van een natuurlijke bron.
De zonneactiviteit , de aardbaan , de maanbaan en wat nog allemaal is de laatste paar duizend jaar amper gewijzigd en kan nooit de klimaatwijziging ( opwarming) van de laatste 170 jaar verklaren , tenzij je in bovennatuurlijke "krachten" door goden en demonen gelooft. Dat iedereen dat nu eens eindelijk tussen zijn oren inprent.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Wat er miljarden jaren geleden gebeurde , gebeurde allemaal hééél langzaam en niet op 170 jaar tijd. Korte ijstijden en dergelijke waren niet het gevolg van een wereldwijde opwarming zoals we die nu kennen. Gebruik toch eens je nuchter verstand ( ge zit toch niet aan de coke of aan de drank neem ik aan ).

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.