Ik schrijf ook dat de zon elke dag in het oosten opgaat, maar jij moet voor mijn part niks geloven

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Ik schrijf ook dat de zon elke dag in het oosten opgaat, maar jij moet voor mijn part niks geloven

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Is dit https://www.eurasiantimes.com/3rd-israe ... shot-down/ betrouwbaarder ?Wil. schreef: ↑28 jun 2025, 13:24Verkeerde info. Het woord 'zouden' ontbreekt. →→ 'zouden zijn kwijtgeraakt'.
Quora dien je met veel voorbehoud te gebruiken.
Neen, dat is in de verste verte niet betrouwbaar. De foto's zijn fake en je gaat bij de duivel te biechten.Fred1950 schreef: ↑28 jun 2025, 14:00Is dit https://www.eurasiantimes.com/3rd-israe ... shot-down/ betrouwbaarder ?
Op de Iraanse staatstelevisie : “Iran has earned the distinction of being the first country in the world to successfully shoot down fifth-generation fighter jets by targeting two stealth F-35 fighters belonging to the Zionist regime.”.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Trump is ook onbetrouwbaar, hij gebruikt de oorlog tussen Oekraïne en Rusland, en de oorlog tussen Iran en Israël om Europa te dwingen 5 % van het BBP voor defensie te hebben en het merendeel zal dienen om "zijn"Trump is ook onbetrouwbaar. Geen enkel NAVO land durft blijkbaar een/de reden formuleren WAAROM Rusland Oekraïne is binnengevallen.
Het is dus niet alleen bij ons dat ze grote gaten in hun handen hebben,en varkens die zich volvreten......."krankzinnige uitgaven " in zijn nieuwe begroting wet, gezien de duizelingwekkende uitgaven in het wetsvoorstel -dat het schuldenplafond met een recordbedrag van 5.000 miljard dollar verhoogt- is het duidelijk dat we in een eenpartijstaat leven: de partij van varkens die zich volvreten.”
De klimaatalarmisten gebruiken dit voorval om 'te bewijzen' dat deze ramp het gevolg is van de klimaatverandering en natuurlijk van Trumps beslissing i.v.m. de klimaatafspraken.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Zie hiervoor ....

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Wacht maar af .... en wat vind je van de hittegolven ?
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.