TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.

28 jun 2025, 13:26

Fred1950 schreef:
28 jun 2025, 10:00
Wil. schreef:
27 jun 2025, 22:58
Fred1950 schreef:
27 jun 2025, 18:53
Stealth modus ? :lol: Hamas en Hezbollah gebruiken het blote oog , geen radar , en dan helpt die "stealth modus" niet. Israel heeft vooral ( en misschien wel uitsluitend ) F15's ingezet om Iran te bombarderen.
Ik schreef toch duidelijk dat de F35 zijn ingezet tegen Iran, of was jij ook gebuisd voor begrijpend lezen??
Is het omdat JIJ dat schrijft dat IK dat moet geloven ? :lol: :D
Ik schrijf ook dat de zon elke dag in het oosten opgaat, maar jij moet voor mijn part niks geloven :roll:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Fred1950

28 jun 2025, 14:00

Wil. schreef:
28 jun 2025, 13:24
socrates schreef:
28 jun 2025, 10:12
Wil. schreef:
27 jun 2025, 22:58

Ik schreef toch duidelijk dat de F35 zijn ingezet tegen Iran, of was jij ook gebuisd voor begrijpend lezen??
Ik las op "Quora, een internationaal meertalig forum; dat Israël, al tijdens de eerste 24 uur van de aanval op Iran, drie F35's was kwijtgeraakt. Ook boven Teheran zou de stealth modus dus niet veel helpen.??
Verkeerde info. Het woord 'zouden' ontbreekt. →→ 'zouden zijn kwijtgeraakt'.
Quora dien je met veel voorbehoud te gebruiken.
Is dit https://www.eurasiantimes.com/3rd-israe ... shot-down/ betrouwbaarder ?

Op de Iraanse staatstelevisie : “Iran has earned the distinction of being the first country in the world to successfully shoot down fifth-generation fighter jets by targeting two stealth F-35 fighters belonging to the Zionist regime.”.

Dat Theo Francken zijn wens voor 10 extra F35's toch maar eens herziet. :lol:

Wil.

28 jun 2025, 14:42

Fred1950 schreef:
28 jun 2025, 14:00
Is dit https://www.eurasiantimes.com/3rd-israe ... shot-down/ betrouwbaarder ?

Op de Iraanse staatstelevisie : “Iran has earned the distinction of being the first country in the world to successfully shoot down fifth-generation fighter jets by targeting two stealth F-35 fighters belonging to the Zionist regime.”.

Neen, dat is in de verste verte niet betrouwbaar. De foto's zijn fake en je gaat bij de duivel te biechten.
Ben ik nu verbaasd dat jij dat niet door hebt?

Nog zo eentje om je op het verkeerde been te zetten, Freddie: Iran heeft de overwinning behaald tegen Israël en de VS!

image.png
image.png (144.39 KiB) 1422 keer bekeken

Fred1950

28 jun 2025, 15:07

"Victory" moet je interpreteren als dat de bombardementen weinig schade hebben aangericht. Of dat dan weeral waar is gaan de "spionnen" moeten uitmaken.

boeffer

28 jun 2025, 15:35

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... r-AA1Hyt1l , mss zijn bommen wat sterker maken indien nodig .
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk

tokkio

28 jun 2025, 18:49

Trump is ook onbetrouwbaar. Geen enkel NAVO land durft blijkbaar een/de reden formuleren WAAROM Rusland Oekraïne is binnengevallen.
Trump is ook onbetrouwbaar, hij gebruikt de oorlog tussen Oekraïne en Rusland, en de oorlog tussen Iran en Israël om Europa te dwingen 5 % van het BBP voor defensie te hebben en het merendeel zal dienen om "zijn"
oorlog's materiaal te kopen, en wie niet wilt luisteren word gestraft door meer invoer taks te betalen,(Spanje)
en al die slijmballen en jaknikkers laten hun broek zakken ,Trump wilt de grote baas van de wereld worden,zijn gedacht is wet, dat daarmee de gewone arbeiders en gepensioneerden in de problemen kunnen komen interesseert hen geen bal,en hier in België zitten we al aan de hoogste belastingen,,en een inflatie van 2,15 % waardoor al de electrik en het water al duurder gaat worden, en wat men voor 100 Euro kan kopen nu 102,15 Euro is, en nu al de gepensioneerden hun rusthuis niet kunnen betalen.
Paniek zaaien, en leugens, beweren dat Rusland Europa gaat aanvallen,zo zot als een deur.
Waar gaan ze dit lenen.
https://www.hln.be/binnenland/belgie-mo ... 96cf6c9afe
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

voorn

29 jun 2025, 09:51

Het leger is hier nooit echt paraat geweest.
Tijdens mijn diensttijd waren buiten 4L niemand uitgerust met leopard.
Tevens moest ik vaststellen op verschilende kampen dat wij daar te weinig materiaal hadden en camions zouden moeten opeisen.En was het materieel verouderd.

tokkio

01 jul 2025, 16:55

Heel dat circus dat Trump opricht, en die heisa voor die defensie bijdragen komt doordat hij :
;
"krankzinnige uitgaven " in zijn nieuwe begroting wet, gezien de duizelingwekkende uitgaven in het wetsvoorstel -dat het schuldenplafond met een recordbedrag van 5.000 miljard dollar verhoogt- is het duidelijk dat we in een eenpartijstaat leven: de partij van varkens die zich volvreten.”
Het is dus niet alleen bij ons dat ze grote gaten in hun handen hebben,en varkens die zich volvreten.......
https://www.hln.be/buitenland/weer-een- ... ~afe854c4/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

boeffer

01 jul 2025, 23:12

King Trump en die extra taksen, is dat niet om overproduktie te dumpen?-In dat Qatar mag enkel kwaliteit binnen, de VS binnenkort ook?
De oude Paus was voor hem, hij durft zijn mond opendoen tegen eender wie. Of blijft het bij telefoontjes?
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk

voorn

07 jul 2025, 08:36

Zou Trump beseffen dat de mileuramp in Texas het gevolg is van de klimaat verandering; die hij ontkent.
En dat zijn CO2 politiek dit alles nog zal verergen met overstromingen,tornado's en bosbranden.sterk vergroot.

Wil.

07 jul 2025, 11:20

voorn schreef:
Zou Trump beseffen dat de milieuramp in Texas het gevolg is van de klimaat verandering; die hij ontkent.
En dat zijn CO2 politiek dit alles nog zal verergen met overstromingen,tornado's en bosbranden.sterk vergroot.
De klimaatalarmisten gebruiken dit voorval om 'te bewijzen' dat deze ramp het gevolg is van de klimaatverandering en natuurlijk van Trumps beslissing i.v.m. de klimaatafspraken.

Laat ons 100 jaar teruggaan in de tijd, naar 1921:

de zgn. Central Texas Flood vlakbij Austin.
Daarbij stierven meer dan 200 mensen. Deze overstroming houdt nog altijd het record voor de meeste neerslag op 24 uur.

Oorzaak: klimaatverandering?

In 1998 hebben ze eveneens in de omgeving van Austin een serieuze regenbui meegemaakt. Eindresultaat: 31 doden.

Fred1950

07 jul 2025, 11:40

voorn schreef:
Zou Trump beseffen dat de mileuramp in Texas het gevolg is van de klimaat verandering; die hij ontkent.
Zie hiervoor .... :lol: Trump leest regelmatig de onzin van Wil-punteke ... :mrgreen:

Klinaatwijziging ? Uiteraard ! De extreme weerfenomenen worden steeds maar intenser en nemen in frequentie sterk toe. Eenmalige gevallen van jaren geleden kan men niet zomaar in de zin van "dit gebeurde vroeger ook" als tegenargument aanhalen.

Bij ons worden er ook dagrecords gebroken sinds het begin van de waarnemingen in 18xx , en die dagrecords worden zelfs maar de laatste 3 - 4 jaar gebroken. Het "boeltje" escalleert in een opwaartse spiraal ! . Zelfs de BRICS landen gaan bij de volgende samenkomst de klimaatverandering op de agenda zetten.

voorn

07 jul 2025, 12:09

Natuurlijk gebeurde vroeger in bepaade gebieden ook rampen
Al jaar en dag weten we dat West en Oost Vlaanderen regengevoeliger zijn dan bv de provincie Antwerpen.
Maar de intensiteit is heden zwaarder en meer voorkomend.
Dat heeft toch een reden.
Het verschijnen van zuiderse vogels is ook zo een fenomeen.

Wil.

07 jul 2025, 13:48

Wat Fredje niet snapt is dit:

1. ik ontken niet dat het klimaat aan het veranderen is
2. ik trek wel in twijfel of de mens eraan ten grondslag ligt
3. ik plaats een vraagteken achter de stelling dat we in alarmmodus moeten schieten, zoals de klimaatalarmisten ons proberen door de keel te duwen.

Wat in Texas gebeurd is, moet gezien worden in een reeks van meerdere overstromingen, maar de alarmisten willen ons doen geloven dat dit nu eens overstroming is (tussen alle andere) die rechtstreeks het gevolg is van een veranderend klimaat. Daar trap ik niet in.

Een paar jaar geleden kwam Freddie even uit zijn knutselhok in de tuin om ons te melden dat we meer en meer met "waterbommen" te maken zouden krijgen. Heb ik even niet opgelet of zijn er intussen al een handvol gepasseerd die onder de radar zijn gebleven?

Fred1950

07 jul 2025, 14:08

Wil. schreef:
07 jul 2025, 13:48
.....

Een paar jaar geleden kwam Freddie even uit zijn knutselhok in de tuin om ons te melden dat we meer en meer met "waterbommen" te maken zouden krijgen. Heb ik even niet opgelet of zijn er intussen al een handvol gepasseerd die onder de radar zijn gebleven?
Wacht maar af .... en wat vind je van de hittegolven ?

Begin maar alvast opnieuw te "studeren" als je dat nog lukt : https://www.meteo.be/nl/klimaat/klimaat ... -voor-2100