Nieuws

this is Belgium !

Gestart door aldegonde op 13 feb 2013, 12:58 2672 berichten 320.988 keer gelezen Reageer
kathuis 29 okt 2025, 10:50 vlaams-brabant 1.549 berichten
Valse verklaringen zijn strafbaar. Geen advocaat via je polis ?
7 cats and 2 dogs en ze leefden IN VREDE met elkaar! Nu zijn de twee woefkes ook overleden (op 17 j leeftijd).
Op sennet geleerd : zalig zijn de armen van geest :-(
    Citeer
    Odulleke 29 okt 2025, 12:09 525 berichten
    kathuis schreef: ↑
    29 okt 2025, 10:50
    Valse verklaringen zijn strafbaar. Geen advocaat via je polis ?
    Als je voor de komst van de politie door verschillende mensen geïntimideerd wordt om geen klacht in te dienen wegens valse verklaringen dan kruip je wel in je schelp.
      Citeer
      kathuis 29 okt 2025, 16:03 vlaams-brabant 1.549 berichten
      Odulleke, klacht met BP stelling bij Onderzoeksrechter, comité P voor wangedrag agenten. Dat zou. Je advocaat wellicht dadelijk aangeraden hebben
      7 cats and 2 dogs en ze leefden IN VREDE met elkaar! Nu zijn de twee woefkes ook overleden (op 17 j leeftijd).
        Citeer
        Odulleke 29 okt 2025, 18:46 525 berichten
        29 okt 2025, 16:03
        Odulleke, klacht met BP stelling bij Onderzoeksrechter, comité P voor wangedrag agenten. Dat zou. Je advocaat wellicht dadelijk aangeraden hebben
        Ga ik dan dag en nacht bescherming krijgen of gaan ze mij ook in een safehouse steken? Allemaal mooie theorie dat jij hier verkondigt maar dat staat ver van het werkelijke leven.
          Citeer
          kathuis 29 okt 2025, 20:54 vlaams-brabant 1.549 berichten
          Dat schorremorie zal jeniet vlug aanvallen voor een ongeval hoor. Drugzaken, dat zou tot de mogelijkheden behoren. Je bent echt bang van je eigen schaduw. Je recht durven opeisen moet je leren.
            Citeer
            E.T. 29 okt 2025, 21:15 29.360 berichten
            Opnieuw drones boven ABL kazernes ... een hoge pief kwam op VTM om meer geld, veel meer geld vragen.
            Spring misschien eens binnen bij de plaatselijke kleiduifschuters club ...
              Citeer
              boeffer 29 okt 2025, 22:57 In mijn zetel 3.796 berichten
              Die drone-motortjes maken toch warmte en vliegen niet eeuwig. Voor inbrekers heeft men toch helikopters met warmtekamera.
              Kwajongensstreken of echte spionnage?
              Opzettelijke nalatigheid of de Walen eerst wapens en dan Vlaanderen.
              W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
                Citeer
                Odulleke 30 okt 2025, 07:30 525 berichten
                29 okt 2025, 20:54
                Dat schorremorie zal jeniet vlug aanvallen voor een ongeval hoor. Drugzaken, dat zou tot de mogelijkheden behoren. Je bent echt bang van je eigen schaduw. Je recht durven opeisen moet je leren.
                Woon jij in een bos of op een onbewoond eiland? Hier is het vaak voldoende om naar iemand te kijken om ruzie te krijgen en aangevallen te worden (zelf al meegemaakt). Er loopt nu éénmaal een soort volk rond die niets kunnen verdragen.
                  Citeer
                  Fazal 30 okt 2025, 11:27 3.133 berichten
                  Tegen zo'n massa zgn getuigen, kan je weinig doen.
                  Je mag dan 100 keer in uw recht zijn bij o.a. een ongeval.
                  Dat soort getuigen weten soms niet eens waarover het exact gaat.
                    Citeer
                    kathuis 30 okt 2025, 13:24 vlaams-brabant 1.549 berichten
                    Odulleke. En Fazal, ikwoon.in een gewoon dorp. In
                    Brussel zal. dat mogelijk kunnen gebeuren. Ik kom. 'S avonds wel niet buiten.Ben. weleens bedreigd door tuinman jonge Marokaan. Politie gebeld.
                      Citeer
                      Fazal 30 okt 2025, 13:36 3.133 berichten
                      Vorig jaar kwam ik met mijn vrouw, tvia een klein parkje terug van een stadswandelingetje. Toen een paar Marokkaanse pubers ons passeerden hoorden wij hen naar ons roepen: "Vuile smerige Belgen"!?
                      En nee, ze liepen niet door, ze bleven staan om een reactie uit te lokken.
                      War doe je danin zo'n geval? Niet reageren natuurlijk. Maar leuk is anders.
                      En jawel, het was in volle namiddag, en er was nog volke in dat parkje.

Bel daar dan maar eens de politie voor.
                        Citeer
                        boeffer 30 okt 2025, 17:49 In mijn zetel 3.796 berichten
                        In Brussel zijn het elektrische deuren en via sluizen, monitoren en cameras die je brief of qr code scannen. Dat was in een interimkantoor. Dus men beveiligt zich tegen allerlei.
                        W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
                          Citeer
                          Charlie Maru 14 nov 2025, 17:44 3.767 berichten
                          Méér dan 10 jaar gratis kost, inwoon en ziekteverzekering......en daarbovenop nog eens 350.000€ drinkgeld.......
                          't is maar hoe je het bekijkt...... :roll: :roll:

HLN:
                          Terrorist Nizar Trabelsi kreeg 350.000 euro van Belgische staat

Nizar Trabelsi, de in België veroordeelde Tunesische terrorist, heeft 350.000 euro uitbetaald gekregen van de Belgische staat. Dat heeft minister van Justitie Annelies Verlinden (CD&V) bevestigd in de Kamer.

https://www.hln.be/binnenland/terrorist ... ~a633f499/
                          Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
                            Citeer
                            tokkio 15 nov 2025, 16:58 vlaanderen 4.710 berichten
                            Onbegrijpelijk, heeft die dikke vrienden in dat hof van beroep?????
                            En die is hier dus illegaal in België, dus zouden ze iedere dag dat hij in België verblijft een dwangsom laten betalen van 20000 euro,

Terrorist Nizar Trabelsi heeft 350.000 euro uitbetaald gekregen van de Belgische staat. Omdat de regering lang weigerde om hem terug naar België te halen, moest ons land dwangsommen betalen. Die zijn nu ook effectief uitbetaald. Ondertussen leeft de Tunesiër zonder wettige verblijfspapieren in België.

Cisse Michiels
                            Gepubliceerd:
                            do 13 nov. 16u26
                            In januari oordeelde het hof van beroep dat België het verzoek van Trabelsi moest inwilligen om naar België te komen. Ons land had de in België veroordeelde terrorist in 2013 ondanks een verbod van het Europees Hof voor de Rechten van de Mens uitgeleverd aan de Verenigde Staten.

Elke dag dat België Trabelsi niet terughaalde, moest ons land een dwangsom van 15.000 euro betalen.

En dat Europees hof voor de rechten van de mens is ook dubieus denk ik, wat als die morgen een aanslag pleegt, wat gaan ze dan uitkramen.???????????
                            Misdadigers, en verkrachters lopen hier vrij rond.
                            https://www.bing.com/search?q=Wat+ie+er ... SS&PC=LCTS
                            Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
                              Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.