TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

frits1955

12 dec 2025, 09:44

Trump laat zien hoe het moet met die speedboten uit Venezuela, geen bla,bla, bla maar direct boem, boem, boem. De enige juiste aanpak.
Die "aanpak" - het vernietigen van onbekende vaartuigen in internationale wateren - zijn gewoon moordpartijen en totaal illegaal. Nog geen enkele keer heeft de administratie van de oranje fooraap zelfs maar een spatje bewijs afgeleverd dat het gaat om drugtrafiek. Venezuela heeft niks te maken met de gigantische drugproblemen in de VS. Sinds de jaren '90 sterven er jaarlijks honderduizenden Amerikanen door misbruik van producten zoals fentanyl en oxycodon - zeer zware pijnstillers die door de Amerikaanse pharmaceutische industrie langs alle kanten aangeprezen werden om te gebruiken bij het minste pijntje; tienduizenden huisdokters werden door diezelfde pillendraaiers zwaar onder druk gezet om zoveel mogelijk van die kunstmatige pijnstillers voor te schrijven. En uiteraard hebben de drugdealers dat ook opgemerkt en betrekken ze massaal illegale fentanyl uit Mexico.Het resultaat is dat anno 2025 2/3 van alle Amerikaanse drugdoden te wijten zijn aan producten zoals fentanyl en oxycodon.
Het machtsvertoon van de VS in de Caraiben heeft niets met drugtrafiek te maken maar alles met de gigantische olievoorraad- de grootste in de wereld ? - in de ondergrond van Venezuela. De VS willen terug naar de tijd dat Amerikaans oliegiganten in Venezuela ongestoord door een marionettenregering naar believen olie konden oppompen en laten raffineren in Texas. Daarom dat Venezuela sinds Chavez economisch via boycots de keel wordt dichtgeknepen zodat er allerlei voedseltekorten ontstaan en er chaos in het land uitbreekt en de VS & co proberen het Venezolaanse bestuur omver te werpen. Dat is de kern van de zaak.

Dicksy

12 dec 2025, 11:16

door frits1955 » Vandaag, 09:44
Trump laat zien hoe het moet met die speedboten uit Venezuela, geen bla,bla, bla maar direct boem, boem, boem. De enige juiste aanpak.
Trump laat zien hoe het moet met die speedboten uit Venezuela, geen bla,bla, bla maar direct boem, boem, boem. De enige juiste aanpak.....enz.....
Kan allemaal wel zo zijn wat u schrijft maar gaat volledig voorbij aan de kern van ik schreef. Zie de inbeslagname van olietanker voor de kust van Venezuela. Illegaal of niet, hij handelt zonder oeverloos erover te vergaderen. En dat is mijn punt
door Dicksy » Gisteren, 20:13
Witte Huis: Trump is 'het zat om alleen maar vergaderingen te houden omwille van het vergaderen'.
"De president is buitengewoon gefrustreerd door beide partijen in dit conflict en hij is het zat om alleen maar vergaderingen te houden omwille van het vergaderen zelf," zei woordvoerster Karoline Leavitt van het Witte Huis tijdens een persconferentie.
De nagel op kop, de ziekte van Europa. Trump laat zien hoe het moet met die speedboten uit Venezuela, geen bla,bla, bla maar direct boem, boem, boem. De enige juiste aanpak.

frits1955

12 dec 2025, 12:33

Illegaal of niet, hij handelt zonder oeverloos erover te vergaderen.
]

Hier stopt natuurlijk elke discussie.

Wil.

12 dec 2025, 20:49

Uit de Epstein Estate zijn een aantal foto's vrijgegeven. Eén daarvan toont een schaaltje met condooms. Op het hoesje staat Trumps kop en de tekst 'I'm huuuuge' (wat volgens Stormy Daniels niet waar is, maar dat terzijde).

Trumps publieke weergave van de relatie met Epstein is veranderd naarmate Epstein meer onder vuur kwam te liggen, en hij heeft vooral geprobeerd die relatie te minimaliseren in recente jaren. Wat hij vroeger als sociale kennissen bestempelde, beschreef hij later - ná Epsteins arrestatie - als iets dat lang geleden eindigde.

Volgende week zouden nieuwe foto's en informatie (video's???) naar buiten worden gebracht.

image.png
image.png (479.84 KiB) 843 keer bekeken
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

voorn

13 dec 2025, 09:00

Trump aangeklaagd wegens bouwovertreding.
Aan het Witte Huis mag niets verbouwd worden zonder speciale toelatig.
Wat nu afbraak is al begonnen.

E.T.

13 dec 2025, 11:17

Afbraak begonnen? Grapje zeker, van die west-vleugel staat niks meer overeind!

Dicksy

15 dec 2025, 12:49

In deze ontbijtzaal kwamen toponderhandelaars samen voor ze aan vredesgesprekken over Oekraïne startten
Vandaag worden in Berlijn vredesgesprekken op hoog niveau over Oekraïne verdergezet. Overnachten deden de toponderhandelaars in het Hotel Adlon, vlakbij de toeristische hotspot van de Brandenburger Tor.
Speciale gezant Steve Witkoff en Jared Kushner, de schoonzoon van Donald Trump, konden ook genieten van de eieren naar keuze.
Op het ontbijtbuffet was er verder ook kaviaar, schuimwijn, een selectie aan kazen en Weißwurst te verkrijgen. Die laatste is een specialiteit uit München, gemaakt van kalfsvlees, uien, peterselie, foelie en citroen.
Er waren niet alleen politici en diplomaten te zien in het hotel, schrijft 'Bild'. Ook de NAVO-opperbevelhebber in Europa Alexus Grynkewich, een viersterrengeneraal van de Amerikaanse luchtmacht, zat in de ontbijtzaal.
Dicksy 11 dec 2025, 20:13
Witte Huis: Trump is 'het zat om alleen maar vergaderingen te houden omwille van het vergaderen'.
Donald Trump zal dit weekend alleen deelnemen aan de gesprekken in Europa over de oorlog als er een reële kans is op het tekenen van een vredesakkoord, zo heeft het Witte Huis zojuist bevestigd.
"De president is buitengewoon gefrustreerd door beide partijen in dit conflict en hij is het zat om alleen maar vergaderingen te houden omwille van het vergaderen zelf," zei woordvoerster Karoline Leavitt van het Witte Huis tijdens een persconferentie.
Misschien was Trump wat minder gefrustreerd geweest als hij eerst de menu had toegestuurd gekregen. :roll: Het verklaart wel veel waarom de Oekraïense Phileas Fogg zo graag Europa en de wereld afreist. :roll:

Wil.

15 dec 2025, 13:22

Donald Trump komt in moeilijke papieren te zitten.

Over welke papieren gaat het?
Men zal zich herinneren dat D T. in 2021 - toen hij géén president meer was - toch een heel groot aantal documenten vanuit het Witte Huis had meegenomen en gewoon in zijn garage had opgestapeld.
Die papieren waren 'classified'. Dat betekent dat er enkel met bevoegde personen mag over gecommuniceerd worden. Die mensen moeten vooraf gescreend zijn en een toelating krijgen.

Nu blijkt dat Trump 'om te stoefen' heeft geciteerd uit die documenten tegenover Iraniërs nog wel. De gesprekken zijn opgenomen.

Dit kan de omvang krijgen van wat Watergate voor Nixon was.

frits1955

18 dec 2025, 17:05

Wat kan die man het toch geweldig uitleggen...

Trump in his latest Oval Office speech :

Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me

Wil.

18 dec 2025, 17:16

:lol: :lol:
“I don’t chase the spotlight. It follows me.” :lol:

boeffer

18 dec 2025, 22:30

De media kan u er slecht of goed laten voorkomen. Al goed zijn er nog honden die de krant stukbijten.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk

Wil.

20 dec 2025, 15:17

Trump verlegt de grenzen van de logica en van de wiskunde.

Hij beweert dat de prijzen van medicijnen met 500% of zelfs 600% zullen zakken 8O
Niemand kan de kostprijs met meer dan 100% doen zakken want bij 100% 'solden' zit je op een kost van $0,-

image.png
image.png (103.71 KiB) 381 keer bekeken

voorn

21 dec 2025, 08:40

Amerikanen zijn nooit goed geweest met cijfers.
Kreeg bij de opleiding der Amerikane het met moeite aan hun verstand dat we in Europa een metrisch stelsel hebben en temperaturen in de bord zaal graden C° waren.

Mischien krijgt ge in Trump systeem geld bovenop :lol:

twistenopdemaan

23 dec 2025, 15:45

Weet je wat dat is ,Trump zie het westen als zwakkeling, en weet dat we niets zouden doen als hij dat land zou overpakken. Tegen Rusland en China heeft hij een kleine mondje, die reageren direct en wij het westen is alleen maar dialoog!!
Spinnst du oder was

Charlie Maru

23 dec 2025, 17:32

Den Troempf begint de streken van Poetin te krijgen........ :roll:
Wilt met Groenland doen zoals de Vladimir met Ukraine.......dat ligt serieus aan zijne dikke teen te kriebelen.
Dat komt niet goed met de Denen.

HLN:
Trump “moet Groenland hebben”: dreigt er oorlog tussen de VS en Denemarken?

Was Groenland veroveren meer dan een ‘gekke’ uitspraak? Amerikaans president Donald Trump heeft een ‘speciaal gezant’ aangesteld voor het land, dat deel uitmaakt van Denemarken. Op een persconferentie vannacht Belgische tijd liet hij er ook geen twijfel over bestaan: “We moeten Groenland hebben.” Wat moet die gezant doen? Zal Trump de Denen onder druk zetten en kan dit tot een oorlog tussen de VS en Denemarken leiden? Amerikakenner Herman Matthijs (VUB) analyseert.

https://www.hln.be/buitenland/trump-moe ... ~a5b8484f/

Anderzijds krijgt 'em ook nog een paar karaktertrekken van den Dolf destijds......."Hoe groter, hoe beter"..... :roll:
Den tijd van de grote slagschepen is al 80 jaar voorbij.....
Den Bismarck en Tirpitz zijn ook zwaar op den Dolf zijn maag blijven liggen....

HLN:
Trump laat twee giganti­sche oorlogs­sche­pen bouwen en vernoemt die naar zichzelf: “Zullen de beste ter wereld zijn”

De Amerikaanse president Donald Trump heeft maandag de lancering aangekondigd van een nieuwe klasse grote slagschepen die zijn naam zal dragen, iets wat bijzonder ongebruikelijk is voor een zittend president.

https://www.hln.be/buitenland/trump-laa ... ~aaf621cc/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier