Politiek

TRUMP wordt een goede president

Gestart door maior domus op 10 feb 2016, 12:49 5003 berichten 556.110 keer gelezen Reageer
voorn 25 dec 2025, 10:34 Antwerpen 5.858 berichten
Trump wil slagschepen bouwen.
Militaire experten zeggen dat dit uit het verleden is.
Volledig overbodig in de 21ste eeuwse oorlogvoering
    Citeer
    Wil. 26 dec 2025, 14:15 24.094 berichten
    Dat is weer niet gelopen zoals hij het wilde:

image.png

Misschien had Trump niet de trumpcards die hij meende te hebben?
    AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
      Citeer
      Wil. 27 dec 2025, 19:19 24.094 berichten
      De Nobelprijs en Trump: kan het er ooit van komen?

De voorbije uren heeft de VS een militaire operatie opgezet in Nigeria door de moslimgroeperingen te bombarderen.

Op de achtergrond blijven de VS-troepen nog altijd on stand-by vlak vóór de kust van Venezuela.

De deadline van Kerstmis is verstreken en er is nog geen vredesakkoord of staakt het vuren in zicht.

Allemaal slechte punten voor Donald. Gelukkig heeft hij die FIFA-medaille om mee voor de spiegel te staan.
        Citeer
        voorn 28 dec 2025, 09:58 Antwerpen 5.858 berichten
        Intussen ontstaat een Weimar gevoel bij veel Amerkanen.
        Staat de democratie op het spel zoals in Duitsland in het verleden.
          Citeer
          frits1955 28 dec 2025, 19:54 5.417 berichten
          Ik vrees dat de overgrote hoop van de Amerikanen geen benul heeft van wie of wat "Weimar" was.
          Die Maga debielen beweren ondertussen dat de "Amerikanen" 300 jaar geleden ook al Groenland bezocht hebben met boten en zij dus rechten hebben op dat land...
          Bedenk hierbij dat 300 jaar geleden de Verenigde staten nog niets eens bestonden en dat toen de "Mayflower" nog maar pas aangekomen was in Massachussets met een handvol eerste kolonisten uit Europa aan boord. De eerste grote indianenoorlog moest nog beginnen etc.
            Citeer
            werewoef 28 dec 2025, 22:46 1.647 berichten
            Die onmoeting wordt een lege doos, een dooie mus . Rusland wil geen vrede en Oekraine kan nooit deze oorlog winnen gelet op het feit dat RU atoomwapens kan inzetten .Dan is er nog de vraag van ; hoeveel jaar kan Europa nog steun geven aan UK ? Max 2 jaar ...? Ik zie die hele situatie heel somber in .

werewoef
            AMEN en AUM
              Citeer
              boeffer 28 dec 2025, 22:53 In mijn zetel 3.801 berichten
              Trump wil de EEG terug uiteen. En centen oprapen ipv gratis aalmoezen te geven. Zijn achterban zijn zijn enige vriendjes.
              W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
                Citeer
                Wil. 29 dec 2025, 13:52 24.094 berichten
                werewoef schreef: ↑
                28 dec 2025, 22:46
                Oekraine kan nooit deze oorlog winnen gelet op het feit dat RU atoomwapens kan inzetten
                Met de hulp van de Maagd Maria kan alles. Zo heeft ze de Noord-Vietnamezen de oorlog tegen Amerika helpen winnen niettegenstaande de VS atoomwapens kon inzetten. :wink:

Zo zie je maar: geloof kan bergen verzetten (en oorlogen winnen).
                  Citeer
                  voorn 03 jan 2026, 11:01 Antwerpen 5.858 berichten
                  Die man is een gevaar voor de wereldvrede; economie en milieu
                  We moeten daar zo snel mogelijk van af.
                    Citeer
                    frits1955 03 jan 2026, 11:14 5.417 berichten
                    Stopt hij oorlogen of start hij oorlogen ?
                    ​​Sinds 2017 heeft Trump opdracht gegeven tot bombardementen op Afghanistan, Iran, Irak, Libië , Pakistan , Somalië , Syrië , Jemen , Nigeria en nu Venezuela. Verder heeft hij zonet president Maduro en zijn vrouw laten ontvoeren uit Venezuela. Als ik mij niet vergis is hij daarmee de Amerikaanse president die het meeste landen heeft laten bombarderen.
                    En maar bleiten om een Nobelprijs Vrede.
                      Citeer
                      Wil. 03 jan 2026, 11:29 24.094 berichten
                      image.png
                      image.png (89.54 KiB) 825 keer bekeken

The Nobel Prize Committee? I tell ya: Stupid people, really stupid people.
                        Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.