Een doctoraatstudent werkt grdurende 4 jaar als asistent van de prof. Geeft les en ontvangt ongeveer 3000€ per maand netto.
this is Belgium !
Er zijn cijfers over Wallonië:
Werkloosheidspercentage: Het totale werkloosheidspercentage in onze steekproef onder mensen met een doctoraatsdiploma (PhD) bedraagt 3,8%, wat lager is dan het nationale gemiddelde in 2018 (6,2%) en vergelijkbaar met internationale onderzoeken onder PhD-gepromoveerden.
Bron
Werkloosheidspercentage: Het totale werkloosheidspercentage in onze steekproef onder mensen met een doctoraatsdiploma (PhD) bedraagt 3,8%, wat lager is dan het nationale gemiddelde in 2018 (6,2%) en vergelijkbaar met internationale onderzoeken onder PhD-gepromoveerden.
Bron

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Het is toch niet moeilijk uw gewerkte jaren te bewijzen.
De ziekenkas noteerde toch steeds uw bijdrage aan de RSZ
Vroeger met een afschrift later automatisch.
https://www.gva.be/binnenland/volgens-m ... 64053.html
De ziekenkas noteerde toch steeds uw bijdrage aan de RSZ
Vroeger met een afschrift later automatisch.
https://www.gva.be/binnenland/volgens-m ... 64053.html
Haal uw trapladdertje alvast...
7 cats and 2 dogs en ze leefden IN VREDE met elkaar! Nu zijn de twee woefkes ook overleden (op 17 j leeftijd).
Op sennet geleerd : zalig zijn de armen van geest
@Kathuis,
Wat ben jij een onbeschofte sukkel, ezel, idioot, oen, stomkop, onnozel, onverstandige LUL
Wat ben jij een onbeschofte sukkel, ezel, idioot, oen, stomkop, onnozel, onverstandige LUL
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
Haha, sommigen herkennen zich...
7 cats and 2 dogs en ze leefden IN VREDE met elkaar! Nu zijn de twee woefkes ook overleden (op 17 j leeftijd).
Ik vindt dat we meer en meer forum gebruikers krijgen die denken het warm water te hebben
uitgevonden.
We zijn nog maar met 3 man en een paardenkop en zo gaan we geen nieuwe gebruikers bijkrijgen.
uitgevonden.
We zijn nog maar met 3 man en een paardenkop en zo gaan we geen nieuwe gebruikers bijkrijgen.
Ja, de kerstgedachte is ver weg ...
Als de "kerstgedachte" enkel van toepassing is voor de periode tussen Kerst en Nieuwjaar en voor de rest van het jaar een "dode gedachte" is laat ze dan ook maar achterwege. Een oprechte boodschap is niet gebonden aan een datum, maar aan consistent handelen gedurende het hele jaar.door E.T. » 8 minuten geleden
Ja, de kerstgedachte is ver weg ...
Dat mag u van deze Vlaamse uitdrukking zelf kiezen.
Het is gewoon Kathuis die de sfeer verpest,
Zij (blijkbaar is het een TRUT) mag alles en iedereen kleineren
Respect heeft ze niet
Zij (blijkbaar is het een TRUT) mag alles en iedereen kleineren
Respect heeft ze niet
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
Wat er de laatste jaren in onze samenleving gebeurd verontrust mij.
Verharding ; geweld; geen respect voor andere culturen en intigratie en meningen.
Is dit allemaal de gevolgen van drugs en protest tegen de samenleving?
Verharding ; geweld; geen respect voor andere culturen en intigratie en meningen.
Is dit allemaal de gevolgen van drugs en protest tegen de samenleving?
Hahahaaaaha
Schrijf gerust een antwoord
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.