Politiek

TRUMP wordt een goede president

Gestart door maior domus op 10 feb 2016, 12:49 5003 berichten 555.547 keer gelezen Reageer
werewoef 04 jan 2026, 22:19 1.647 berichten
Dit is een precident zonder weerga .Daar kan niks goed van komen . De Europese Unie heeft, volgens minister Vandebrempt, maar heel slappekes gereageerd. Ben morgen benieuwd naar Terzake en de Afspraak op de VRT .

werewoef
AMEN en AUM
    Citeer
    sibarita 04 jan 2026, 22:47 1.396 berichten
    Gokker pakt 430.000 dollar met juiste voorspelling dat president Maduro van troon wordt gestoten
    Een anonieme gokker heeft flink geprofiteerd van de val van Nicolas Maduro als president van Venezuela. Hij zette 30.000 dollar in op een aftreden vóór 31 januari en pakte dus een behoorlijke winst toen de VS deze week Maduro oppakte.

nog een winnaar ! :D
    Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
    "Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
      Citeer
      boeffer 04 jan 2026, 23:05 In mijn zetel 3.801 berichten
      Ik hou het maar bij misdaad loont niet. En sommigen profiteren daarvan mee.
      Welke macht daar nog zit, luisteren die of niet?
      W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
        Citeer
        voorn 05 jan 2026, 09:33 Antwerpen 5.858 berichten
        Nu spreekt die gek ook al over Columbia, Mexico en Groenland.
        Bezeten door olie en mineralen.
        Daar komen vodden van.
          Citeer
          voorn 05 jan 2026, 10:04 Antwerpen 5.858 berichten
          En dit allemaal tot zijn bloedverdunning met asperine.
          Als men bloedneusen, blauweplekken krijgt is de stollingsgraad verkeerd en dus slechte stolling
            Citeer
            Fred1950 05 jan 2026, 10:06 14.354 berichten
            voorn schreef: ↑
            05 jan 2026, 10:04
            En dit allemaal tot zijn bloedverdunning met asperine.
            Als men bloedneusen, blauweplekken krijgt is de stollingsgraad verkeerd en dus slechte stolling
            Juist , inderdaad , indeed .. :wink: Blijkbaar neemt hij overdosisen aspirine.
              Citeer
              Wil. 05 jan 2026, 10:16 24.094 berichten
              Fred1950 schreef: ↑
              05 jan 2026, 09:43
              Trump doet zijn ambtstermijn niet uit door een hersenbloeding.
              Die heeft hij ei-zo-na gehad

image.png
              image.png (139.41 KiB) 657 keer bekeken
              AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
                Citeer
                voorn 05 jan 2026, 11:12 Antwerpen 5.858 berichten
                Bij een normale mens ligt de stollingswaarde rond1 bij inname bloedverdunners 2 tot maximaal 3.
                  Citeer
                  Fazal 05 jan 2026, 12:30 3.133 berichten
                  Kan allemaal wel zijn, maar Trump heeft bij mijn weten, nog geen hersenbloeding gehad.
                  Maar voor de zekerheid ga ik niet ingaan op de uitnodigende weddenschap van Fred. :wink:

WASHINGTON 02/09 - De Amerikaanse president Donald Trump heeft geen beroerte of cardiovasculaire problemen gehad en is daar niet voor onderzocht. Dat stelt zijn dokter Sean Conley in een mededeling die verspreid is door het Witte Huis. Hij benadrukt dat Trump gezond genoeg is om president te zijn.

https://www.mediquality.net/be-nl/news/ ... -zijn-arts
                    Citeer
                    twistenopdemaan 05 jan 2026, 15:17 925 berichten
                    Tegenwoordig lijken de grote mogendheden een nieuwe vorm van piraterij terug in te voeren. Trump wil Venezolaanse olie? Effe hun "kapitein" ontvoeren, klaar. Poetin wil de Donbas etc? Effe een "speciale operatie", klaar. Xi wil Taiwan? Effe geduld, we beginnen zo dadelijk. Ze verdelen de wereld onder hunzelf, ter verrijking van hunzelf. Voor Groenland is het niet afwachten of, maar wanneer. Europa staat er bij te kijken met een volle luier en een tutter
                    Spinnst du oder was
                      Citeer
                      voorn 05 jan 2026, 15:40 Antwerpen 5.858 berichten
                      De kiezers voor Tumps MAGA beweging hebben zich vergist in waar de G voor staat.
                      Niet Amerika groot maken maar groter in gebied maken.
                        Citeer
                        Wil. 05 jan 2026, 17:20 24.094 berichten
                        twistenopdemaan schreef: ↑
                        05 jan 2026, 15:17
                        Voor Groenland is het niet afwachten of, maar wanneer.
                        Gaat Denemarken dan Artikel 5 van de Navo inroepen? Allen voor één?
                        AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
                          Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.