Noorwegen , Frankrijk , Duitsland en ...gaan troepen naar Groenland sturen om de annexatie door Trump tegen te houden.
https://www.nieuwsblad.be/buitenland/vi ... 53412.html
T. Franken past : https://www.vrt.be/vrtnws/nl/liveblog/v ... 395068931/
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Noorwegen , Frankrijk , Duitsland en ...gaan troepen naar Groenland sturen om de annexatie door Trump tegen te houden.
Of ... Belgie bestaat gewoon niet voor Trumpietwistenopdemaan schreef: ↑17 jan 2026, 19:20Trump kondigt importheffing van 10 procent aan voor Europese landen die troepen sturen naar Groenland, België niet geviseerd, wij zijn de beste van de klas
Trump,heeft grootheid waanzin,meer dan een hoek af, al ze hier morgen een zeldzaam erts vinden, wilt die Vlaanderen ook.Fred1950 schreef: ↑17 jan 2026, 20:35Of ... Belgie bestaat gewoon niet voor Trumpietwistenopdemaan schreef: ↑17 jan 2026, 19:20Trump kondigt importheffing van 10 procent aan voor Europese landen die troepen sturen naar Groenland, België niet geviseerd, wij zijn de beste van de klas![]()
Wij houden die obligaties bij voor anderen. Dat is niet óns bezit. (Net zoals die geblokkeerde Russische miljarden).twistenopdemaan schreef: ↑18 jan 2026, 13:06Ik zou beginnen met de staatsobligaties die de USA in België heeft uitstaan terug te doen betalen. Als we dat allemaal doen zijn ze failliet. België houdt momenteel ongeveer $481 miljard aan Amerikaanse staatsobligaties (US Treasuries), volgens de meest recente maandelijkse data (november 2025) — dit is de marktwaarde van alle Amerikaanse schuldpapier in handen van Belgische entiteiten zoals de Nationale Bank van België en financiële instellingen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Groenland ... Groenland ... wacht eens effe ... het ligt dáár!

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.