Tectonic doe ik tegenwoordig, 4 gaat nog, 5 brrr.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Voor Rechten ook. Studies Rechten destijds nog cursus Latijn en Romeins Recht. Latijn-Griekse humaniora nodig toen. Heb het me nooit beklaagd.voorn schreef: ↑13 jan 2026, 17:16Sommige studies vergen wel kennis van Latijn
Medische studies. Geschiedenis.Theologie.Priester opleiding
Maar er zijn andere talen die veelvuldig gesproken worden en als keuzevak gebruikt kunnen worden
buiten Frans en Engels dat verplicht moet. Zoals Spaans en Arabisch.bv
Ik weet ook niet wat ze tegen een sigaret hebben, maar drugs ,laten ze oogluikend toe, er gebeuren ook meer ongevallen door drugs en drank ,maar niet door een sigaret, als men er niet aan begint moet men er niet mee stoppen, maar in de jaren 1950 rookte iedereen, ook artsen ,op de bus, in de cinema, hospitaal overal trouwens, waarom als het zo slecht is al wie in de oorlog geboren is, en rookt dat + 80 en nog ouder worden?
20000 doden jaarlijks in België rechtstreeks gelinkt aan roken/passief roken en ongeveer 8 miljoen per jaar wereldwijd maar jij weet niet wat ze tegen een sigaret hebben? Roken, alcohol en medicatie zijn de zwaarste drugs in ons land gemeten aan het aantal sterfgevallen.Ik weet ook niet wat ze tegen een sigaret hebben,
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.