NACHTUILTJES(12)2024
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen op Maria Lichtmis, vandaag pannenkoeken dag ! ! !
Ik zit op de top van mijn stoel, want ik wil hier zijn, en ik wil vertrekken.
Ik ga naar de Gamma enkele lampen halen, Telenet winkel een nieuwe oplaadkabel.
Gaan zien in dezelfde straat naar een nieuwe automatenwinkel.(kijken kost geen geld) En daar ik dan toch nog op "den draai" ben even Standaard de krant halen en eens zien op de markt en daar breng dan wat fruit mee
Zo dit gezegd zijnde , zal ik maar vertrekken want het is al 9.30u.
Hoi Bekske fijn je te lezen , hou je goed en knuffel aan de hondjes.
Greetie ik zie het al ik ga al geen pannenkoeken meer moeten bakken er staan hier al een stapeltje te wachten .
Aan iedereen een fijne maandag
toedeloe
menu: 'kweetnognie
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Monday monday
I dont like mondays ....
Nee, ik hou wel van maandagen vooral als het doodgewone zijn zoals vandaag met bovendien een vleugje zon.
Goed om te wandelen dus.... weeral zuchten ze nu hier en daar
En nee geen pannenkoeken hier vandaag, ik heb er verleden week gebakken.
I dont like mondays ....
Nee, ik hou wel van maandagen vooral als het doodgewone zijn zoals vandaag met bovendien een vleugje zon.
Goed om te wandelen dus.... weeral zuchten ze nu hier en daar
En nee geen pannenkoeken hier vandaag, ik heb er verleden week gebakken.
Oud maar niet Out
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Absoluut geen marktweer( in Roeselare zien ze nogal af de laatste dinsdagmorgens!) bovendien is Christa wat ziek teruggekeerd uit Kaapverdië dus niet tjolen in de regen hé. Gisteren op HLN op de PC meldden ze al "Britse doden enz"Tui wordt aangeklaagd enz enz ik natuurlijk me doodverschoten tot ze belde dat ze alleen vaker naar de grote WC moest, na doktersbezoek oké Luc weet ook van niets dus loopt wel los!
Morgen schijnt de zon!
Morgen schijnt de zon!
Ivette
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen , wat een weertje is me dat hier in de Westhoek pfff . Het regent en er is veel wind
Grauw grijs is de hemel, en wat een triestige dag . Maar we gaan het niet aan ons hart laten komen . In de plaatselijke winkel was er geen krant noch Dag Allemaal. Tja de krantenboer is in verlof..
Soit het is nu zo , we gaan er niet over zagen en muggenziften. Mijn aandacht gaat naar buiten en het valt me op dat het "soldaatjes" regent . Ik zit één meter van buiten, alleen het raam zit er tussen .. Er zijn geen vogels te zien , ze zitten allemaal in hun nest. . De kindjes hoor ik ook niet, ik denk dat die in de speelzaal moeten blijven . .
Rietjes wat nu het regent ? . . Hopelijk is het niet voor gans de dag.
Greetie dat goed gevoel van de opgeruimde HH werkjes kan deugd doen. Ik denk dat ik vandaag er ook eens serieus ga invliegen. Ik ga beginnen (lees verder doen) aan de onnodige papieren dat mijn ventje bewaarde. Niet te doen wat hij allemaal bij hielt.. Een kat zou zijn jongen er niet in terug vinden .
Bekske je zegt daar zoiets aangaande hondjes , maar het is eigenlijk waar hé ..
Net op de valreep lees ik het epistel nog van Ivette. Inderdaad een mens verschiet daar van natuurlijk. Maar gelukkig komt alles goed . Gisteren op de markt stonden er heel weinig kramen .. Ik heb clementientjes mee, en onderweg at ik er al eentje van . Amai zo zuur, mijn tranen sprongen er van in mijn ogen . En mijn maag protesteerde hevig .. De groenten/fruitboer verkocht die voor zoet . .
Zo en nu het startsein om een ditje en een datje te doen
Maak er een fijne dag van iedereen
toedeloe
menu: Gentse waterzooi à la Jadi
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.