NACHTUILTJES(12)2024
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Hey Rita ik zag hier achter mijn deur pijlen hangen maar dat zal voor meer dan 9km geweest zijn "'t oud Meulentje" zoals die wijk genoemd wordt is toch een eind wandelen van hier.
Voetje voor Voetje is nog altijd een heel sterke wandelclub, 3000 wandelaars is een heel grote bende!
Als ge nog eens in Gits wandelt, ik heb veel stoelen vrij hoor, altijd welkom Rita en Willy!
Ik zal mijn best doen om rustig voort te doen gezond blijven moet men ook soms een beetje verdienen.
Weer goed weer dus goeie zondag allemaal!
Voetje voor Voetje is nog altijd een heel sterke wandelclub, 3000 wandelaars is een heel grote bende!
Als ge nog eens in Gits wandelt, ik heb veel stoelen vrij hoor, altijd welkom Rita en Willy!
Ik zal mijn best doen om rustig voort te doen gezond blijven moet men ook soms een beetje verdienen.
Weer goed weer dus goeie zondag allemaal!
Ivette
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Ring ring
Binnen zonder bellen, lukte niet deze morgen
Nu dus weer wel
Ja de administrator moet zijn werk af en toe eens kunnen doen hé; waarvoor dank.
Ja Ivette we waren nog een heel eind van het centrum af hé.
Thuisgekomen dacht ik eigenlijk ook "we moesten eens tot bij Ivette geweest zijn nu we daar in de buurt waren" 't zal voor een volgende keer zijn.
Hier zit de rijsttaart in de oven hoor
Binnen zonder bellen, lukte niet deze morgen
Nu dus weer wel
Ja de administrator moet zijn werk af en toe eens kunnen doen hé; waarvoor dank.
Ja Ivette we waren nog een heel eind van het centrum af hé.
Thuisgekomen dacht ik eigenlijk ook "we moesten eens tot bij Ivette geweest zijn nu we daar in de buurt waren" 't zal voor een volgende keer zijn.
Hier zit de rijsttaart in de oven hoor
Oud maar niet Out
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo, ik ben terug van weg geweest .. Gisteren kon ik uit het niets niet op Sennet..
Euch … ERROR en <<< kan pagina niet vinden >>>
Nog nooit voorgehad .. Dus op zoek , met veel geduld en goed nadenken heb ik het kunnen oplossen. Met de hulp van AI, en ben zo fier als een gieter
En daar zat ik dan, enkele centimeters gegroeid van tevredenheid .. Tja en toen kwam onverwacht dochter en schoonzoon langs zo ben ik niet meer bij jullie langs kunnen gekomen ..
Hopelijk is het mij vergeven ..
En op zondagmorgen tja , . . we weten dit . . de administratie moest gecontroleerd worden en terug in goede banen geleid worden .
Dus , .. nogmaals hallo
We (zoon en ik ) zijn nog niet lang thuis, we zijn friet gaan eten en aansluitend een autowandelingetje naar de oude buurt waar we woonden .. Och het deed me wel iets , ik was zo blij alles in de natuur terug te zien .. Veel modder , en water en ook veel ganzen (vriesganzen)
En nu is het koffie tijd met iets er bij . . Aan iedereen een fijne zondag verder. .
toedeloe
menu: zoals ik zei frietjes in de frituur . Vanavond rest van de mini pizza met kaas en truffel nog altijd een restje van de feestdagen ..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.