Hallo een goede morgen , vandaag vrijdag de 13de . Zijn jullie bijgelovig , ikke niet hoor
Elke dag zie ik als een geschenk . Al moet ik toegeven dat niet elke dag het geschenk even mooi is ..
Al vroeg ben ik druk bezig met HH plannen te maken . Intussen staat mijn wasmachine te draaien . Is mijn bed gemaakt , zijn de broodkruimels onder de tafel opgekuist.. Ook gedacht wat ga ik klaarmaken deze middag .. Het eeuwig probleem alles is lekker ..
Deze namiddag neem ik "congé" dan ga ik koffiekletsen met Zonnebloemetje en Pickse* uit een ander hoekje.
Het zonnetje doet een voorzichtige poging , maar over het weer gaan we het niet hebben.. Terras ligt nat , conclusie het heeft geregend deze nacht.
Rietjes oef dat is telkens een opluchting als het dokters rapport goed nieuws brengt. Houden zo
Hmmm,. . . inderdaad een doordenkertje . . . eerste deel zou ik zeggen ja het tweede deel nee . . Ik denk dat we gewoon de ouderdom moeten aanvaarden noch als vriend , noch als vijand, dat we dan het gelukkigst zijn Corry mijn DAB radio staat altijd op radio 2, een gewoonte hoor. Vraag me niet waarom ik weet het zelf niet .. Vroeger luisterde ik nog dikwijls eens op de laptop naar Radio Minerva maar dat is lang geleden . Het was nog in de tijd dat Mariah nog er bij zat . . Ja het wordt kouder, en gelukkig heb ik ook alles al binnen ..De winkel niet leeg kopen hé .. grapjeuuu
Voor u ook een fijne vrijdag Bekske
Greetie aan het regen bij u ? . . Hier droog , geen zucht wind , halve grauwe hemel.
Kiwi dit eens iets dat ik niet rap eet. Ik zal het eens op mijn lijstje schrijven . .Als tussendoortje zou ik wel eens een banaan eten . .
Zo, ik hoor de wasmachine stilvallen. Ik ga die eerst uithangen zo kan er nog een 2de machine draaien . .
Fijne dag aan iedereen
toedeloe
menu: ik ben er uit deze middag papsaus met hard gekookt eitje (had nog karnemelk over, en ja die blijft zolang goed) en morgen zal het hutsepot zijn. Als ik de menu niet verander natuurlijk
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.