NACHTUILTJES(12)2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

greetie

Gisteren, 09:36

Afbeelding
Wasje bezig!
Goed geslapen!
Van namiddag naar de rummicub :)
Toch die kortademigheid houd me bezig,zit wel in mijn genen,leren mee leven hé
Oma-C veel beterschap!
Grijs, overblijfsel sneeuw en killig 't nog winter.
Greetie

jadi

Gisteren, 10:51

Afbeelding
Goede morgen iedereen, en ja hoor ik ben al terug van de markt . Er was weinig volk, en weinig kramen. Tongen mee van het viskraam en een zalmlasagne voor zoonlief .. En vissla met een lepeltje garnaaltjes voor vanavond op mijn boterham . Kippenboutjes mee en enkele gebakken patatjes wordt mijn middagmaal met een chicon ( witloof) in mayo . Patatjes mee en dan nog een krant .. Nu even hier , met het zicht op de terras en de bomen en de weiden . Het zonnetje doet een poging , windmolentje draait gezapig. . En verder . . . we zien wel
Hallo krakje je hebt uw dag zo mooi beschreven . Inderdaad het was zo mooi buiten. Maar ik was ook blij binnen te zitten in de warmte . Aan de rand van de vensters lag er nog wat sneeuw deze morgen .
Dag Bekske al zo vroeg in de weer, het zal koud geweest zijn deze morgen om te gaan wandelen. Hopelijk alles ok met uw hoofdwonde.
Hoi Greetie , rummicub deze namiddag geniet er van . Die kortademigheid zit ook in de genen bij mij . En eerlijk soms maak ik er mij ook soms zorgen bij .. Het is een beetje angstjagend . . Maar de dokter maakt er nog geen punt van . En daar focust ik mij daar op dan .
Meme-rietje sorry maar ik zag deze morgen dat ik je op 14 febr. over het hoofd heb gezien . Het is niet moedwillig. Bij deze een zeer fijne maandag , geniet er van met al wat je doet
Zo en nu wens ik iedereen een fijne dag toe
toedeloe
menu: kippenboutjes met gebakken patatjes (van bij de poelier op de markt) met gesneden rauw witloof
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

corry

Gisteren, 11:11

Afbeelding

Aan zee zag het ook wit, vandaag zonnig.
Ik ga vooraan spaghetti eten, we zijn met enkele maar, al wat er wordt gedaan heeft geen succes.
Ademnood, beangstigend en oncontroleerbaar, het is me niet veel overkomen maar weet dat ik in paniek kwam.
Heb mezelf een boeket tulpen gekocht, wel in de bloemenwinkel gehaald, is duurder maar ook duurzamer. :wink:
Voor de rest geen nieuws.
Tot in den draai :wink:
Afbeelding
ik tel alleen de zonnige dagen.

krakje

Gisteren, 18:12

rustige dag, de was gedaan strijk volgt morgen,
de jongste zoon mag terug autorijden na zijn nieuwe vibrator steken,
dolblij is hij, kan zelf terug naar zijn werk toeren,
voor eten gezorgd, de mannen vroegen worteltjes en erwten,
niet voor mij, toch niet zoals zij het willen,
dus ik voor mij veel ui, tomaten en paddenstoeltjes met groene boontjes,
en goed gekruid met lekje azijn, dessert stukje fruit, en aardappelen met worst,
grtjs van krakje,
Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

Bekske

Vandaag, 08:59

Afbeelding
door de miezer dat erger werd buiten geweest halfweg eentje in de buggy gezet .Ze had alles gedaan wat moest dus had ze een taxi waar ze droog zat .Geef mij dan maar vriesweer en af en toe zon .Toch zeker vriesweer daar kun je u voor aankleden .OOK DE WONDE BOVEN MEN OOG VERZORGT WAT ENORM LASTIG IS .Want ene arm dat niet mee wil maar trek men plan moeilijk gaat ook .Zo ik wens jullie een fijne dag toe groetje

greetie

Vandaag, 09:07

Afbeelding
Het regent :)
Op de middag komt oudste kleindochter eten :) gezellig :)
Anders geen nieuws of toch samen met buurtje GFT bak gekocht nu nog de stickers en we zien wel hoe het verloopt.
Groetjes
Greetie

corry

Vandaag, 09:38

Afbeelding:

Goedemorgen
Tot op heden droog, weet noch niet wat de dag brengt.
Niets moet, een luxe leven, alhoewel ik soms wat meer leven in de brouwerij zou willen 8O bij nader inzien is goed zoals het nu is.
Gisteren spaghetti in ontmoetingsplaats gegeten, nu weet weer waarom mijn kroost zo graag de mijne lust :lol: het samenzijn was aangenaam.
Nog een fijne dag, tot in den draai

Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.

Ritavdm

Vandaag, 10:10

Goeiemorgen

Nee, 'k ben gisteren niet langs gekomen.
Geen tijd, geen goesting, niets te melden ????

Vandaag start ik met een vraagje : "Kennen jullie een jubelteen ?"
Tot gisteren had ik er ook nog nooit van gehoord, 'k heb er nochtans eentje die er de oorzaak van is dat ik steeds een gat in mijn linkersok heb.

Corry, bij jou als bij mij : de spaghettisaus van thuis is de beste :lol:

Menu : Varkenslapje met worteltjes, natuuraardappel en chocolademouse als toetje, daar ga ik nu aan beginnen.
Oud maar niet Out

jadi

Vandaag, 10:18

Afbeelding
Joehoe, ! ! ! . . .Paraat voor de dinsdagmorgen, kom ik jullie allen een fijne dag toe wensen.
Net terug van de plaatselijke winkel, en een babbel gedaan met de Mevrouw. Er stond niemand in de winkel, en dan kan het effen .. Het komt na al die jaren vertrouwd over. Nu bij een koffietje hier even bij jullie .. En nee ik heb nog geen klop gedaan in mijn HH. Alleen mijn ontbijt tafel opgeruimd . Mijn bed moet ik nog maken en de de rest zal wel volgen ..
Hoe het weer is , och laat ons zeggen gewoon zoals we de laatste tijd een beetje gewoon worden. Er zijn geen winters meer als vroeger, en voor mij is dat nog altijd een beetje wennen.
Corry en was de spaghetti lekker, en was het een fijn gezelschap. ? Ik lees verder dat de spaghetti uit eigen keuken lekkerder is . .Maar gezelschap hebben bij het eten doet het. Hier kunnen we op de x maanden samen komen in het dorpsrestaurant voor weinig geld hebben we dan een volledige maaltijd . . En eerlijk het is ook voor het gezelschap dat ik het doe . .
Krakje ik ben blij voor je zoon . Want geen auto kunnen/mogen rijden is toch wel een ferme deuk in de vrijheid .. Dus vandaag moet de strijk er aan geloven .. courage
Bekske de wonde op je hoofd is nog niet genezen zo te lezen. Ja en als je maar één arm kan gebruiken , moet je apen toeren uithalen . Miezerig weer , pff . . daar kan je ook serieus nat van worden .. De hondjes bij u worden echt wel in de watte gelegd hoor. Wat siert je dat .
Greetie ik heb nog geen gft bak. Fijn dat je gisteren niet alleen moest eten .
Rietjes op de valreep zie ik je langs komen . En nee ik weet niet wat een jubelteen is . Maar mijn ventje en zoon hebben altijd aan L-kous gaten aan de grote teen .. Hun teen piept naar boven, en ik denk dat ze die telkens bij het stappen bewegen . .Zal die jubelteen eens op zoeken op google straks
Zo en nu gaan we in de startblokken schieten . Maar eerst aan iedereen een fijne dag toewensen
toedeloe
menu: filetkotelet met gestoofd witloof en een natuurpatatje..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.