this is Belgium !
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
De Wever denkt dat hij St Niklaas is, deelt zomaar miljoenen uit als broodjes.
https://x.com/tijd/status/2011106739261686174
maar voor gepensioneerde is er geen opslag
Maar terroristen worden wel in de watten gelegd.......welke wet is dat nu weer????????
https://www.nieuwsblad.be/binnenland/ni ... 36624.html
https://x.com/tijd/status/2011106739261686174
maar voor gepensioneerde is er geen opslag
Maar terroristen worden wel in de watten gelegd.......welke wet is dat nu weer????????
https://www.nieuwsblad.be/binnenland/ni ... 36624.html
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Vlaanderen is weer eens de pineut......
Fred !!!....ze weten u wonen jong......

https://www.hln.be/binnenland/vlaandere ... ~a7cb72dd/
Fred !!!....ze weten u wonen jong......

https://www.hln.be/binnenland/vlaandere ... ~a7cb72dd/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Dat weten ze al lang. Mijn tank wordt nu al vijfjaarlijks gekeurd ...Charlie Maru schreef: ↑13 mar 2026, 10:11Vlaanderen is weer eens de pineut......
Fred !!!....ze weten u wonen jong......![]()
....
Dat men eens de mastodont vrachtwagens op de weg "taxshifted" , die verbruiken op 5000 km evenveel mazout als ik op één jaar tijd. De electrische alternatieven bestaan ook al , dus ...
-
Passant - Lid geworden op: 08 jun 2020, 14:29
Zeg zo maar wat : kathedraal Antwerpen, St. Baafs Gent, Stadhuis Brussel, Belfort Brugge , KMSKA etc. niet meer restaureren , laten verkommeren ?
-
Odulleke - Lid geworden op: 08 nov 2022, 18:44
Beetje hypocriet, je bent zo begaan met het milieu en bent voorstander dat iedereen maar een elektrische auto moet aanschaffen, zelfs zoals je hierboven zegt de vrachtwagens, maar verwarmen doe je wel met vervuilende mazout. Je zou beter op gas of elektrisch verwarmen.Fred1950 schreef: ↑13 mar 2026, 10:15Dat weten ze al lang. Mijn tank wordt nu al vijfjaarlijks gekeurd ...Charlie Maru schreef: ↑13 mar 2026, 10:11Vlaanderen is weer eens de pineut......
....
Dat men eens de mastodont vrachtwagens op de weg "taxshifted" , die verbruiken op 5000 km evenveel mazout als ik op één jaar tijd. De electrische alternatieven bestaan ook al , dus ...
-
Duur gas dat ook nog eens CO2 aanmaakt ? Als warmtepompen een COP=10 zouden hebben zal ik electrisch gaan verwarmen. Ik heb geen goesting om jaarlijks extra 3000 kWh aan electriciteit puur voor verwarming te gaan betalen.Odulleke schreef: ↑Vandaag, 08:30Beetje hypocriet, je bent zo begaan met het milieu en bent voorstander dat iedereen maar een elektrische auto moet aanschaffen, zelfs zoals je hierboven zegt de vrachtwagens, maar verwarmen doe je wel met vervuilende mazout. Je zou beter op gas of elektrisch verwarmen.Fred1950 schreef: ↑13 mar 2026, 10:15Dat weten ze al lang. Mijn tank wordt nu al vijfjaarlijks gekeurd ...Charlie Maru schreef: ↑13 mar 2026, 10:11Vlaanderen is weer eens de pineut......
....
-
Maakt uw mazoutverwarming dan geen CO2 aan? Gas wordt kunstmatig duur gemaakt. Vroeger werd iedereen naar de gas gestuurd omdat het zo milieuvriendelijk is. Warmtepompen, zonnepanelen zijn veel te dure investeringen en voor mij praktisch niet haalbaar. Uiteindelijk ben jij zoals iedereen, je portemonnee gaat boven het milieu. Daarom dat ik ook geen elektrische wagen koop is veel te duur voor mij.Fred1950 schreef: ↑Vandaag, 09:14Duur gas dat ook nog eens CO2 aanmaakt ? Als warmtepompen een COP=10 zouden hebben zal ik electrisch gaan verwarmen. Ik heb geen goesting om jaarlijks extra 3000 kWh aan electriciteit puur voor verwarming te gaan betalen.Odulleke schreef: ↑Vandaag, 08:30Beetje hypocriet, je bent zo begaan met het milieu en bent voorstander dat iedereen maar een elektrische auto moet aanschaffen,zelfs zoals je hierboven zegt de vrachtwagens, maar verwarmen doe je wel met vervuilende mazout. Je zou beter op gas of elektrisch verwarmen.
-
CV op mazout stoot uiteraard CO2 uit , en zelfs meer dan gas voor dezelfde hoeveelheid geproduceerde warmte. Over de prijs van electrische wagens mag je nog amper klagen. Voor minder dan 20.000 Euro heb je er al één. Qua verbruik zijn die ook goedkoper , en bovenal , je hebt er geen onderhoudskosten aan ( behalve nu en dan banden en ruitenwissers - om maar iets te noemen ).
-
Praktisch is het laden van een elektrische auto voor mij niet haalbaar dat heb ik hier al meermaals gezegd, maar blijkbaar begrijp jij dat niet. Het laden moet redelijk ver van mijn deur gebeuren.Fred1950 schreef: ↑Vandaag, 09:49CV op mazout stoot uiteraard CO2 uit , en zelfs meer dan gas voor dezelfde hoeveelheid geproduceerde warmte. Over de prijs van electrische wagens mag je nog amper klagen. Voor minder dan 20.000 Euro heb je er al één. Qua verbruik zijn die ook goedkoper , en bovenal , je hebt er geen onderhoudskosten aan ( behalve nu en dan banden en ruitenwissers - om maar iets te noemen ).
Laatst gewijzigd door Odulleke op 15 mar 2026, 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik spreek voor iedereen , niet meteen voor jouw toestand. En BTW , de brandweer heeft nu ook al bevestigd dat electrische wagens minder in brand vliegen dan fossiele gevallen. Dat electrische wagens niet in ondergrondse garages mogen parkeren ( en laden ) uit schrik voor brand is achterhaald.Odulleke schreef: ↑Vandaag, 09:52Praktisch is het laden van een elektrische auto voor mij niet haalbaar dat heb ik hier al meermaals gezegd, maar blijkbaar begrijp jij dat niet.Fred1950 schreef: ↑Vandaag, 09:49CV op mazout stoot uiteraard CO2 uit , en zelfs meer dan gas voor dezelfde hoeveelheid geproduceerde warmte. Over de prijs van electrische wagens mag je nog amper klagen. Voor minder dan 20.000 Euro heb je er al één. Qua verbruik zijn die ook goedkoper , en bovenal , je hebt er geen onderhoudskosten aan ( behalve nu en dan banden en ruitenwissers - om maar iets te noemen ).
Ge moet al veel meer schrik hebben van hybride wagens met hun veel kleinere batterij die vlugger kapot gaat , en ook omdat gans die techniek errond veel complexer dan bij een puur electrische of een puur fossiele wagen.
-
Je spreekt voor iedereen maar dat zijn het minste van mijn zorgen. Voor mij is elektrisch laden niet mogelijk het is niet toegestaan in onze ondergrondse garage. Wat de brandweer ervan vindt is ook mijn probleem niet.Fred1950 schreef: ↑Vandaag, 09:57Ik spreek voor iedereen , niet meteen voor jouw toestand. En BTW , de brandweer heeft nu ook al bevestigd dat electrische wagens minder in brand vliegen dan fossiele gevallen. Dat electrische wagens niet in ondergrondse garages mogen parkeren ( en laden ) uit schrik voor brand is achterhaald.Odulleke schreef: ↑Vandaag, 09:52Praktisch is het laden van een elektrische auto voor mij niet haalbaar dat heb ik hier al meermaals gezegd, maar blijkbaar begrijp jij dat niet.Fred1950 schreef: ↑Vandaag, 09:49CV op mazout stoot uiteraard CO2 uit , en zelfs meer dan gas voor dezelfde hoeveelheid geproduceerde warmte. Over de prijs van electrische wagens mag je nog amper klagen. Voor minder dan 20.000 Euro heb je er al één. Qua verbruik zijn die ook goedkoper , en bovenal , je hebt er geen onderhoudskosten aan ( behalve nu en dan banden en ruitenwissers - om maar iets te noemen ).
Ge moet al veel meer schrik hebben van hybride wagens met hun veel kleinere batterij die vlugger kapot gaat , en ook omdat gans die techniek errond veel complexer dan bij een puur electrische of een puur fossiele wagen.