Hallo daar, . . .door het mistgordijn ben ik eindelijk hier geraakt . Eerst "secretaresse" werk gedaan . .Afspraak gemaakt met de kinesist voor mijn heup. Dienstencheques besteld en bevestigd dat poetsje donderdag hier was ..
En nu even bij jullie intussen heb ik me een cola Z met ijs geschonken als aperitief ..
Bedje gemaakt, de kamers gelucht , er staat nog een "klutske" wasgoed buiten.. Al droog nu niet ik leef op de hoop dat de zon nog komt ..
Deze namiddag gaan we (zoon en ik ) op bezoek bij dochterlief .. Even binnenspringen noemen we dat . .
Rietjes dat was toch wel een heel drukke dag, dat je pompaf bent is zeker niet te verwonderen . Maar wat een energie jij nog hebt , chapeau . Zo fijn voor je , en al zeker je gegund. Dank voor de mooie foto's trouwens , daar heb ik ook van genoten.
Krakje gelukkig komt de stoet langs uw straatje voorbij zodat je ook nog wat kan genieten.. Dat heeft een ferme energie boost .
Oma-C o zo fijn je te lezen , hou je goed meid . . tot de volgende
Greetie de uitstap is meegevallen lees ik , en het je hebt ook genoten van het terrasje .. Dat kunnen ze u al niet meer afnemen
Bekske , tja als je hofje hebt is er altijd werk te doen . Maar bij u is het nu dubbel zo groot daar je maar 1 hand kunt gebruiken .. Overpakt je niet
Aan iedereen een fijne zondag
toedeloe
menu: friet met gemarineerd kippenfilet dessert een cornet
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.